duvarların dili olsa da…

yaşar’dan bu şarkıyı ilk duyduğumda da aynı tepkiyi vermiştim. aradan yıllar geçti kimsede gık yok.. bi’ tuhaflık yok mu sizce? deliricem yav! bi’ daha okuyun hele.      yine ” yok ” diyorsanız, topunuzun türkçesini <*?*-,&%+* !!! 

önlerime duvarlar örseler
kara sevdam her gün öldürseler
kör bıçağım kimseleri kesemem
beni yine beni yine teninle bileseler

8 responses to “duvarların dili olsa da…

  1. Candan Hanim,
    Lutfen yaw!!!!
    Cocugun onu iki cepheye bakiyor. O yuzden iki tane onu var… Yani onlerime kelimesi son derece normal :P

    Yarin zabahtan rafet’cigimi dinnemeye miami’ye gidiyom… Onlerime bakmadan gidiyom hemide :P

  2. kör bıçağım kimseleri kesemem
    beni yine beni yine teninle bileseler

    burada hos bir mecaz yakalamis ama bu kadar karabalta yazilmaz ki..

    Bunu azicik isleyebilse birlanta cikardi ortaya..

  3. önlerim var benim arkalarım var benim,bütün her taraflar ruhuma dar benim…Ayrıcana halk arasında” arkalarım ağrıyor” kelimesi de kullanılır..

    benim de ağrıyor heryanım,yaşlılık işte boş ver doğum günümü bu yaştan sonra..sağol yine de..hadi öptüm ama kalamıycam..Bir tatlı huzur almaya geldik bu dünyadan ,yandık gittik…

  4. pis taş atmışsınız, e uğruyorum okuyorum gülüyorum
    yorumum eksikti onu da yaparız:)

  5. öhöm! çok pis taş atarım.
    bilirsiniz, attığın taş tuttuğun kuşa değecek der atalarımız ;)

  6. Şu bahsettiğin şarkıyı gıcık etiketiyle bütünleştirdiğin günden beri gıcığım aslında ama.. Sesim çıkmıyor işte… Susim ben di mi? E iyi madem sustum… 1, 2, 3, pıt!…

  7. nâzım der ki:

    yâni sen elmayı seviyorsun diye
    elmanın da seni sevmesi şart mı?
    yâni Tahir’i Zühre sevmeseydi artık
    yahut hiç sevmeseydi
    Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?

    Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
    hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.


    ama kelimelerin canını yakmak var ya, o çok ayıp işte!
    sayın züper, yaşar’ı seviyorsun eyvallah! ben de severim sesini ama birine taktım mı takarım! takarım, takarım, takarım, takarım.. takarım! gıcık işte! sen sus şiirlerin konuşsun ;)

Bir Cevap Yazın

