blogger geçinen’den..

kaç gündür babamı görüyorum rüyâmda.. bu sabah da kokusu burnumda uyandım. göğsüne yatmış, soruyordum: babacım, senin babaannen nerde diye. işte bak şu karşıki evde yaşıyor diye cevapladı sorumu. güzel bir evdi gösterdiği. kendi babaannemi bile doğru dürüst tanımamışken, niye babama o soruyu soruyordum bilmem. nusret abim olsa tak diye verirdi cevâbı. neyse Allah hayırlara çıkarsın, rahmet istedi herhal babacığım. zâten dün de araba eziyordu beni..

sabah işe giderken, önümdeki park etmiş araba yüzünden, hızla gelen diğer arabayı farkedemedim. bir anda karşıma çıktı. adam dikkatli kullanıyordu  allahtan. evden görünen işyerime giderken dünyâ değiştirmem beni komik duruma sokacaktı yoksa. yok canım, bu ilk komik duruma düşmem olmayacaktı sonuçta. sık olmasa da yaşarım bunu. başkaları hâlimi komik bulurken, bense o saf hâlime bakar hayrân olurum kendime yeniden. hıı evet ben kendime hayrân olurum arada. her dakka değil canııım. o kadar da değil! saatbaşı filân. yâni benden bi’ tâne daha üretilmemiş olması büyük kayıp. eskiden asabiliğimle falan kapatırdım komik taraflarımı. ama şimdi öyle mi.. yaş kemâle erdikçe (lan ne kemâlmişsin be!), kurtlara maskara oluyoruz hiç yoktan. evet asosyalleşmemi bir açıdan buna bağlayabiliriz. ben bütün saflığımla komik duruma düşerken, alay konusu olabiliyorum ve kalbim kırılıyor sonra dilime nihat doğan’ın o enfes eseri takılıyor: gırdııın galbimiii, gel allll gönnümüüü!!!

yazacak bir şey yok. lâf olsun diye yazıyorum sonra yine komik duruma düşüyorum. istediğiniz kadar dalga geçebilirsiniz. blog mlog yazamazdım, rüyâlarım da olmasaaa, nırınırınım!

15 responses to “blogger geçinen’den..

  1. Merhaba Candan Hanım;

    Geçmiş olsun. Yanlız park halindeki araçların önünden ya da arakasından yola fırlamamamız analatılır bize taa ilkokullardan beri :D Gerçi uygulyan kim :D

    İnsnaları güldürmek iyidir. Bence sınırları siz belirlemek şartıyla kendinize güldürerek iyi bişi yapmış olursunuz :D

    İyi günler,, Allah’a (c.c) emanet olun…

  2. Doğu Bey,
    ama siz bilmiyorsunuz. yâni hakkaten gülerler adama. zâten topu topu karşıdan karşıya geçmem gerekiyor işe gidiş mesâfesi olarak :)

    insanları güldürmek iyi bir şeydir demek. hmm, sınırı da var ha? e nasıl becericem ben onu? farkında olmuyorum ki bunu yaparken. neyse iyi bi şeymiş allahtan. iyi bi şey ne yav?

  3. Cano Hanım, lütfen tikkatli olunuz, bizi sizden etmeyiniz. Buna ne hakkınız var canım efendim, allallaaa! (Bu akşam bu ikinci allallaa size.)

  4. Metin Bey,
    yine n’aaptım ben?! yok bir şey değil, yapıp ediyorum sonra bilmemezlikten geliyorum sanacaklar, adım çıkacak ;)

  5. Allah’ıma emanet ol arkadaşım. Aman,aman Metin Beye katılıyorum ben de.:(
    Ve benden imrenip,babaanneni sormuşsundur sen.:)
    Nurset abiyi boşver,ben hallettim bile yorum işini bak.:P

  6. Cano Hanım,

    Karşıdan karşıya geçmek ciddi iştir. Niye kızdığımı nasıl böyle anlamazlıktan gelirsiniz yaw?

  7. Candan hanım,

    Aman geçmiş olsun. Rüyanızı da Allah hayırlara çıkarsın.

    Lütfen dikkatli olunuz efenim, Metin Abi’nin dediği gibi karşıdan karşıya geçmek ciddi bir iştir..

    Hürmetler..

  8. Sâlihacım,
    ben benim babaannemi sormuyordum babama, onunkini soruyordum, tuhaflığı da burda zâten :)
    ama doğru olabilir babaannenden çok konuştuk ya, bilinçüstü yapmışımdır muhakkak. altı mıydı yoksa? yok yok değil altı olsa daha saçma bi’ şey görürdüm ;) şimdi yap da görelim yorumunu :)

    Metin Bey,
    ” karşıdan karşıya geçmek ciddi iştir”. bütün akşam bunu düşündüm. muhakkak derin bir anlamı olmalı. yok, vallaha çözemedim daha :)

    Suat Bey,
    ooo kimleri görüyorum! siz buralara teşrif eder miydiniz.. son zamanlarda derin düşünmekten komşularınızı ziyârete gidemiyormuşsunuz diye duydum. aslı var mı? :))
    alâkanız için teşekkür ederim ama nasıl der siz türklee aci patlicani kiragi calmasmis ;)

  9. Seninki bilinç üstü olduğu için saçma değildi. :) Güzel bir rüyaydı. :) Bütün babaannelerimiz orada buluştular :)

  10. Est. Candan hanım,

    Size her yazınızı okuyorum diye daha kaç kez söylemem gerekiyor? :-(

    :-))

    İşlerim çok yoğun, bu yüzden kendi sitemin bile hakkından gelemiyordum bir de DD çıktı başımıza. Bakalım ne olacak.. (Ayrıcana “derin” ismi ile lütfen dalga geçmeyelim. Hem ismi ben koymadım malum kocaman bir grubuz ve bizler kararlarımızı demokratik yöntemlerle alıyoruz :-)

    Hürmetler..

  11. Sâlihacım,
    niye? babaanneler günü mü yapıyorlarmış orda yoksam :))

  12. Suat Bey,
    aşkolsun, ben hiç dalga geçer miyim.. demokratik mi dediniz? nasıl yâni? ben bile gelsem yazabilir miyim orda? şaka tabi :)) ben şu blogcağızımın bile altından kalkamıyorum doğru düzgün, nerde kaldı derin düşünmek :)) ah yine yanlış anlaşılacak! yok öyle demek istemedim. derin ismini çok severim hattâ kadim blog arkadaşlarımdan birinin adı bu; Derin Hoca (bkz. linkler).
    benim boşboğazlığımı mâzur görün lûtfen. sizi gördüğüme çok sevindim :)) ondandır şımarıklığım..

    sevgili eşinize de selâmlarımı iletirseniz çok sevinirim. arada ses verin, ben de tuhaf kuruntulara kapılmayayım, beni bu kadar çok okuyan kimler var acaba diye ;) elde var bir, yaşasın! :))

  13. :)) niye olmasın? :))

  14. Estağfırullah, latife..

    Ve aleykümselam. Bilmukabele diyor kendileri..

    Arada bir değil, hergün buradayım emme ses etmiyorum. Ok, arada bir ses edecem buından sonra.. :-))

    selamlar.

  15. Merhaba Candan Hanım,

    Buraya yorum yazmayalı uzun süre oldu sanırım. Vakit ne de çabuk geçiyor meğer.. Ama hiçbirşey için geç değildir. Neyse..

    Allah rüyanızı hayırlara tebdil eylesin. Ayrıca, yolda karşıdan karşıya geçerken dikkât buyurunuz efendim. Tek başınıza değilsiniz. Bir evladınız var nihayetinde. Kendinizi önemsemiyorsanız, onu düşünmelisiniz hiç olmazsa, değil mi? : )

    Selam ve muhabbetle..

Bir Cevap Yazın

