(ç)özdüğüm

feryâd figân

susmadan

sanırsın ki

harp var

berdevâm

sargısız yaralarım

soldan sağa

yazıyorum durmadan

günbegün

hayat bildiğini okuyor

aşk bile

savunmasız

yağma bir soru usumda

çalı gibi âdeta

dalıyor acımadan

ya yoksa

 

11 responses to “(ç)özdüğüm

  1. “d” eksik olmuş, candan hanımcım:)

  2. ..eksik olmasın..
    ..candan hanım..
    ..eksik bişi yapmaz..
    ..endişe duymayınız..
    ..peri hanım..

    ..meselâ!

  3. dem gelir yalpa gezer
    gahi mest
    üryan aşık
    şiir şaire benzer
    hem serbest
    hem karışık

  4. Hımm bu ismine can eklenen kişiler kendilerini özel hissetsinler mi :P Hissetsinler de de özelim diye sevineyim :D

    Yukarıdaki metni okuyunca yine çalkalanmaya başladın hissine kapıldım..Baya bi süredir durgunduk ne oldu ki :S Pıff..Öptüm cnm

  5. Canooom,şimdi gördüm inan aradığını yazdığın yazıyı bile…Çok utandım çoook.Ne ,ne zaman ,nerde,ben nerdeydim gibi biçok soru anında sarıverdi içimi.Sen bana maille bildir ben seni ararım canom.Özledim inan.

  6. Peri Hanım,
    hangi ”d” eksik olmuş? bi’ daha baktım şimdi biri mi yürüttü acaba diye, valla duruyor sanki.. :)

    Erdim Bey/Hanım?
    eyvallah..

    Sevgili İnterlock,
    öyle demeyiniz efendim, sonra inanırlar. meselâ!

    Müzmin Bey,

    ne zaman çözüldüm ki
    ben hep karışık idim
    ne zaman esirdim ki
    ben zâten pek özgürdüm

    Vecihecan,
    ben karışmam kimin nasıl hissedeceğine :p
    dalgalandım da durulmadım, işte bütün mesele bu! ah yanar döner aacayibim ;)

    Gülocan,
    bloga uğramazsan göremezsin tabi. azıcık blogunda otur be kadın! amma gezenti oldun sen :) tağam döncem ben sanaa :p

  7. Cano Hanım Cano Hanım! Şu fakiri gısganşlık krizlerine sokmak çok mu hoşunuza gidiyo hı, de hele bir bakem! Yeter bu gadder şairlik.

  8. ÇözulMEmek marifet..
    Bilirim.. ben d’öyleyim..

    Sen ‘karısık’ tarif et..
    Ben ismimi söyleyim..

    Özgürlük? Geniş meydan,
    Heykelin etrafında..

    Esir? Bir mutlu insan,
    Yarinin insafında..

    Çağırdığın kimsenin
    Kulağı duyar mıydı?..

    Resmettiğin kim senin,
    Ya Müzmin? Hiç var mıydı?

  9. Metin Bey,

    yoksa ”şâir” mi didiniz
    hele nirde gösteriniz
    emrinize âmadeyim
    işte geldi keriziniz

    :))

  10. Müzmin Bey,

    hangi meydan, heykel hangi
    tez adresini isterim
    sâdesir benim, ben fâni
    yâr merhameti isterim
    lâkin yazdığım âfakî
    yağsın gürlesin isterim

    ;)

Bir Cevap Yazın

