var/yok

ben (g)elin olmadım ki

yakının olabilem

sen (g)üvey olmadın ki

özümden atabilem

12 responses to “var/yok

  1. hmmmmm
    esinlenme diyecem ne alaka diyecekler..
    o zaman demiyeyim… :p

    Candan hanim Candan HAnimmmmmmm
    Siz gelin oldunuz ben biliyom :) Ben de kac defa kendi kendime gelin guvey oldum :p

    Ama g-elin ve g-uvey kelimelerini oyle guzel kullanmissiniz ki benim “annesi sen, babasi ben degilim” cumlemi sevdiginiz ve bisiycik demediginiz icin ben de demek istemedim :)

  2. Candan hanim,

    Gercekten harikulade.

    Buna benzer (bu forma benzer) bir sey daha once gordugumu hic sanmiyorum.

    Cok ilginc. Cok da hos.

    Elinize saglik.

  3. hoh hoh! Bu bizim Maydanoz hanıma da uymuş.:)
    Gelin olabildiğinden şüpheliyem men. ..
    bakalım,görcez iki ay sonra… :)

  4. döktürmüşsün yine..

  5. candan hanım, 8 mart dünya kadınlar gününüz kutlu olsun. blogunuzun sessiz kârilerindenim. ve hiç şüpheniz olmasın samimiyim.

  6. Cano Hanım,

    1. Muzmin Bey’e katılıyorum. Fevkalade!

    2. Sizi ve de Konstantin Bey’i sobelemiş bulunmaktayım. Habarınız ossun. Bkz: Jazzetta!

  7. Fatih Bey Kardeşimciğim,
    nirden esinlenmişim?! derhâl açıklama bekliyom! yoksa sürüm sürüm süründürcem seni (ikilemelerimiz gibi Metin Bey!!) mahkemelerde :)

    kardeşim ben çok beğendiğim şeylere diyecek söz bulamam, o yüzden bi’ şey diyemedim senin ”anası sen, babası kim?” adlı eserine :)) billâhi çok beğendim yav!

    hem nirden biliyon benim gelin olduğumu, de bakem?

    Müzmin Bey,
    çok teşekkür ederim… zor beğenen birinden bu sözleri duymak çok hoşuma gitti. nasıl yazdığımı bilmiyorum, öylesine çıkıverdi işte ama daha güzelini yazmam gerek şimdi.. beyin ölümüm gerçekleşmedi henüz ama olsun, sağ elim de sağ olsun :))

    Sâlihanımcım,
    maydanoz diyeceğini demiştir sayfanızda, hâlâ daha seks hayâtına karışıyorsunuz koca kızın! lûtfen mânevi kızım hakkında tikatli konuşun yoksam karışmam :))

    Vecihecim,
    nereye ne döktürmüşüm yine, yoh valla ben heç sakar değilem ;)

    Irmak Hanım,
    eyvallah efendim.. yok kadınlar günü hakkında iki çift lâf edeceğim az sonra, bu eyvallah sessiz kâriliğiniz içindi ;) niye şüphe duyayım samimiyetinizden hem, aşkolsun..

    Metin Bey,
    1. çok teşekkür ederim. gururlandırıyorsunuz.. yüzüm de acayip kızarmış durumda. hem Müzmin Bey, hem siz valla utandım bi’ yandan şimdi..
    2. veni, vidi de şinci n’olcek kara kara düşünmekteyim vesselâm! keşkem çocukken oynadığımız kadar kolay olsaydı.

  8. Candan Hanim,
    Iri arkadasimiz coktandir verir Z/ahmet
    Cekilin yeter artik dustu ustume R/ahmet
    adli siirimden etkilenmissiniz :) Ne zaman okudunuz, nerden buldunuz bilmiyorum ama yapmissiniz. Helal hos olsun…. Ama esinlenmenin bir ornegini birazdan, bu aksam yada yarin ilham bey ugrar ugramaz verecegimdir…
    :)
    Ayriyetten Metin beye verilen cevapta hem-hem lerin icinde adimin gecmemesi benim adima utanc verici :) Onun da hesabini mutlak bir yerde gorecegim…

    Ayrica Muzmin bey’in zor begendigi falan da sehir efsanesidir. Muzmin bey genelde cabuk begenir ama bunu soylemez :p

  9. Ya da su siirimden de esinlenmis olabilirsiniz :

    Uzun zaman beklenen kayikci termin/ali
    Hadi soyle bakalim bana nasildi ev/veli :))

  10. yav Fatihcim, sen ne âlem adamsın ne diyeyim şincik ben sana :)))

    bi’ kere gısganşlık yapma! sen evin guççük çuçuğu olarak en şımarığısın. daha fazla şımartmayayım da tepemize çıkma diye ele didim :)) HEM senin yerin apayrı, HEM sen hiç üzülme, HEM ben senin gönlünü almasını çok iyi bilirim :)) HEM de ben yeni farkettim, yorumunun içinde ”çok güzel” dediğini :)))

    ayrıyetten, esinlenmiş olabilme ihtimâlim olan şiir-ül şâhâneniz gozlerimi yaşarttı, silem de gelem :p

  11. Candan hanim,

    Fatih bey hakli. Ben zoru kolay, kolayi zorla begenir simitle severim.

    :)

  12. Müzmin Bey,
    ne tesâdüf! ben de zoru kolay, kolayı en zor pastayla severim :)

Bir Cevap Yazın

