8 mart, 9 mart, 10 mart, 11 mart… ohooo gider bu böyle!

kadın olduğumun özellikle de kadınlar tarafından hatırlatılması benim için ilginç bir deneyim oluyor.. hangi kadın unutur ki kadın olduğunu..? ben bile unutmuyorsam, kimse unutmaz emîn olun!

haksızlık her nerede olursa, edenin burnunda biterim. zavallı karşıcinimiz… ne yapsa yaranamaz! eve ekmek getirme yükümlülüğü otomatikman sırtına bindirilmiştir de, ”gık” bile diyemez gariplerim.. bi’ babalar günüyle işi bağlayıvermişiz baksanıza.. o bile çok ya neyse, di mi?!

yılın 365 günü kadınım zâten, benim için fazladan bir gün eklemenize hiç gerek yoktu sayın hemcinslerim! hem bunu hatırlatmanıza gerek yok. tek bir gün bile erkek olduğumu hatırlamıyorum. nâzik olduğunuzu bile söyleyemeyeceğim bu yüzden. kadın olmanın bana yüklediği ekstra bir külfet yok. anne olmak da, olsa olsa lûtuf.. daha ne isteyeyim…

ama bugünün benim için çok anlamlı bir tarafı vardı tabi.. ablamın eşi, eniştemiz, abimiz, babamız, ezcümle;  âilemizin en şefkatli üyesi Ârifimizin doğumgünüydü. iyi ki var, iyi ki O, iyi ki doğmuş, iyi ki tanımışım, iyi ki âbim benim O benim…

4 responses to “8 mart, 9 mart, 10 mart, 11 mart… ohooo gider bu böyle!

  1. 08 Mart günü msn listemdekilerden bir tanesi “kişisel bir ileti” olarak şöyle bir şey yazmış; “dünya karılar gününüz kutlu olsun!”
    ne diyelim, hayırlı olsun vatana millete :)

  2. ZüperKrizalitKristalinBey,
    naftalinleyelim mi, ne dersin ? ;)
    bu mudur yâni askerden döndükten sonra edeceğin ilk yorum?! seni dehşetle kınıyorum!

  3. valla ben yapmadım.. filler yaptı :P

  4. :)) fillerin hatırına yırttın paçayı hadi..

    uykum gelmiş, öyle söylüyorlar, bekletmeyi sevmem kimseyi :p
    yarın alo yaparım fırsat bulunca..

Bir Cevap Yazın

