yorumsu(z)..

                               

                              

equation.jpg

5 responses to “yorumsu(z)..

  1. evet bugün bugündür,neredesin sen arkadaşım.:(

  2. arkadaşlar sık sık aralarında konuşurlarken dikkatimi çeken şeylerden de bahsederler bu seferki anlattıkları da koskocaman bir “balon”dur diye düşündüm + araştırmak için hemen bilgisayarın (“klavye”) başına oturdum + bir adres yazdım (“kalem”) + fakat yazdığım adrese ulaşamadım, bu saklanması gereken bir bilgi içerdiği için ölümcül tehlikeler (“kurukafa”) içerebilen bir yer miydi? + sayfaya ulaşmayalım diye “kilit” koymuşlar + ama ben bir ajan (“siyah gözlük”) gibi çalışmaya başlamalıyım diye düşündüm + kararlıyım kimse ayağımı kaydıramaz (“muz”) + daha iyi düşünmek için bir “plak” koyup hafif bir müzikle kendimi sakinleştirmeye çalışmam pek işe yaramadı + kazan şeklinde özel tasarımlı alışveriş “çanta”mı alıp + “ayakkabı”larımı giyip kendimi dışarı attım + amacım “tava”da bir iki dakikada kızartılacak bir şeyler almaktı + ama birden + bir ışıkla (“fener”) hafızamın karanlık bölgelerinde kalan şeyler aydınlandı + bugün onun doğum günüydü (“pasta”) + elimde bir “hediye paketi” + içinde onun en sevdiği bitki çayı (“yaprak”) + akşama birlikte bir şeyler yedikten (“çatal”) sonra + “dvd’den bir komedi filmi” seyrederken içeriz diye düşündüm + inşallah yine hediyesini beğenmeyip geçen sene olduğu gibi dırdır edip saatlerce beynimizi oymaz (“matkap”) + oysa ki ona aldığım beyaz spor “çorap”lar ne kadar güzeldi + bilemiyorum, bu hayat bana kaldıramayacağım kadar ağır geliyor (“taş”) + böyle hep hazır (“konserve”) ve alışılmış, sıradan şeyler yapmak insanı en azından kendisine karşı aciz bırakıyor = hayata karşı kendimi minik ve aptal bir “tavşan” kadar her şeyden habersiz ve eli kolu bağlı hissediyorum… :) ONALTIKIRKALTI

  3. onaltıkırkaltı,
    yes. but… why? :))

  4. hızır acil yok mu?

Bir Cevap Yazın

