e-kimsesiz

 

misâfir gibi durma öyle

kurul yanıbaşıma

dinle

. . .

blue.jpg

duruşundan

sebepleneyim

şarkı söyleyeyim

şiir okuyayım

aşk demleyeyim

düşrengime boyayayım

öz vereyim

durma misâfir gibi öyle

kur tahtını sarayıma

lâkin

yıkıp gidenlerden olacaksan

sen de

uğrama sessizce bile 

bu kimsesiz-e

 

 

6 responses to “e-kimsesiz

  1. hem derinden yakacak, ilham olacak
    hemde yaktığı ateşi söndürmeden gidecek
    bir daha ateş olamdan korlarıyla kalacak
    :) çok zor bir görev bu
    bu arada bloğunuz çok güzel,
    muhabbetle..

  2. rûya gibi uçan yıllar
    biraz durun, durun biraz
    kaybolan günlerim için
    hesap sorun, sorun biraz

    güzel bir kumral uğruna
    küstüm esmer beyazlara
    bu akılsız garip başa
    şimdi vurun, vurun biraz

  3. Giden var ise muhakkak yıkıp gidiyor..Gidişler hep yıkım değil mi?Hala bilmiyorum gidene mi kalana mı zorluk çok..Neyse ki ne taht ne saray kalmadı..Tüm gidişlere hoşçakal öyleyse..

  4. Merhaba Candan Hanım;

    Tüm alem “deneme yamulma” iken doğruyu bulmak zor…

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  5. Merhaba Candan Hanım,

    Benim dikkatimi çeken bir durum var yazılarınızdaki derin melankoliye ek olarak : ). “e” olayı.. Nedir bu e’nin hikmeti; e-kimsesiz, e-kabir v.s Elektronik olan şeylere taktınız kafayı sanırım.. Çeşitli zorlama yorumlar yapacağım şimdi, o da olmayacak. E-kabir, eyvallah, anladım. Birleştirince birşeyler çıkıyor (ekabir).. Peki ya “ekimsesiz” arada bir s harfi olsa, ekim sessiz gibi bir anlam çıkaracağım; lakin ekim ayında değiliz. Gerçi yazınızın sonunda kimsesiz’e ibaresi var. Buna rağmen, bu da soruma tampon yapacak kudrette gözükmüyor. Saded dışı olduysa, kusura kalmayın ama bir küçük şerh düşerseniz : )
    Bir dakika.. Birşey daha geldi aklıma. Ey elektronik ortamda olan kimsesizleri mi kastetmek istiyorsunuz e-kimsesiz ifadesiyle..

    Bir suale bir cevap tek temennim.. Selamlar..

  6. Hacee Hanım,
    hoşgeldiniz..
    kim gelmiş, nereyi yakmış, neron nerde, ben kimim, orası neresi??? :))
    çağrışımlar güzeldir.. size de bunları çağrıştırmış demek. eyvallah..

    Interlockbaba,
    ah! nasıl severim o şarkıyı.. bunu da öyle:

    görmedim ömrümün âsude geçen bir demini
    çekerim hep o siyah gözlerinin mâtemini
    hasretiyle inlediğim çekti benden elini
    çekerim hep o siyah gözlerinin mâtemini

    Vecihecan,
    deme öyle gözüm.. daha dur bakalım. şimdiden yıkmışsın tahtı, sarayı. olacak şey değil. güzel günler var önünde bak, ben burdan görüyorum. etme eyleme..

    Doğu Bey,
    bunu tuttum! :) deneme-yamulma ha? deneme-yumulma da olabileybıl belki, ni dersinüz? ;)

    Defterdâr Bey,
    gözünüzden de heçbişi kaçmeyyo valla! :))

    şinci şöyle oleyyo efenim: ben tabi çok çağrışım alan bi kimesne olarak, bâzân etrafta gördüğüm şeylerde empati yapıyorum. yâni bu yazılanlar sanıyor musunuz ki; hep beni anlatır.. ııh! bu meselâ farkında olduğum bir aşkla ilgili. üzülüyorum görünce, dayanamıyorum ve kendimi onlardan birinin yerine koyup yazıyorum işte. kendimle ilgili olan çok şey var burada yazdıklarımın içinde ama dikkât eden görür; başka türlüdür benimkiler. buraya oturunca (ekranın arkası tabi nasıl görecekseniz.. kiremit üzeri hâki yeşil desenli bir koltuğum var ve bağdaş kurabiliyorum oturunca, ben başka türlü rahat edemem zâten, lokantalarda filân da uzun süre oturamam bu yüzden, ya da bir ayağımı hemen popomun altına kıvırırım, daha gider bu bilgiler de sıkmış olmayayım şimdi uzun cümlelerle..) ne çağrışım alıyorsam onu yazıyorum. eğer gün içinde bir şeye takılmamaşsa kafam o anda aklıma ne gelirse onu yazıyorum. hiçbir yazımın üzerinden falan geçmem. ilk nasıl yazdıysam öyle kalır. düzeltme yapmam (imlâ hariç). bir gün inşallah büyüyünce o sabrı da edinirsem, bir yazı için bir günümü filân harcıycam söz! :))

    ne demiştiniz.. bir suâle bir cevap mı? hah hah ha :))) bir sorun, bin dinleyin. ya da beş kuruş verin konuşturun, on kuruş verin susmayayım. ;)

Bir Cevap Yazın

