bakmayın, adı siyâhî..

playboy.jpg

arkadaş, iyi bir günü
sakla kötü günlere
iyi dostu da öyle
güleç bir yüzü de sakla
sakla yiğitliği korkaklığı sevgiyi
kini sakın saklama

ağaç dik, sula çiçekleri
çocukları görünce gülsün gözlerinin içi
üç günlük dünya
de, bağışla herkesi
söz götüreni, söz getireni
kalleşi hayını sakın bağışlama

arkadaş, ezberle ya da yaz bir yana
otogarlarda, istasyonlarda
ayrılık sözlerini
hastanelerde, mapusanelerde
söylenen türküleri
ezberle ve sakın unutma

Ali Püsküllüoğlu

çok söz usandırır kardeşim.. seviyorum güleryüzünü, kibirsiz hâlini, açıksözlülüğünü, vefânı, zekânı.. sanal olsa da yalan gelmeyen tavrını. seviyorum seni. zaman andır; ne, ne kadar zamandır tanıdığım önemli seni, ne hiç duymamış oluşum sesini.. iyi ki doğdun ve iyi ki var böyle biri!..

küçük bir not: sana bu ilk ciddi yazışım.  dünyâ şaka günü’nde olacak iş değil! sen zâten doğsan doğsan böyle bir günde doğabilirdin ancak. ;)

12 responses to “bakmayın, adı siyâhî..

  1. Nice mutlu ve huzurlu senelere Fatih bey..Candancım ne kadar güzel dile gelmişsin..Allahım tadınızı bozmasın..

  2. Candan hanim,

    Ben de Fatih beyde gencligimi gorur gibi olurum hep.. Zeki, akilli, ucari, hasari, gamsiz, damsiz, tasasiz, yakisikli, kinsiz, mert, durust, harbi, samimi, comert; birakmazlar ki Everest’in zirvesine ciksin, birakinca da luzumuna dahi tenezzul etmeyen; 100m’yi 9 sn.nin altinda kosacak kadar azimli, fakat gozlerini ovusturmagi bile zul sayan..

    Bi dakka yaw! ben gencligimi hatirlamiyorum ki pek.. Fatih bey kusura bakmasin.. yaslilik isnani boyle yapiyor bazan..

    Zaten dyecegim de o degildi.. Seydi.. sey..

    Neyse.. aklima gelince yazarim insallah..

    :)

  3. Duydum ki burada bir doğumgünü partisi var… Var da pasta filan nirde hani? Konstantin Bey nirde hani? Gözlerinden bus eyleyelim, kutlayalım, edelim…

  4. Nice hayırlı senelere Fatih.

  5. Vecihecan,
    ne güzel bir dilek o öyle!.. :)) eyvallah, sağolasın..

    Müzmin Bey,
    çok rüzgâr var, dumanı dağıtıyor, okuyamıyorum mesajınızı.
    – lûtfen daha sonra tekrar deneyiniz (mekanik tonda okunacak)! :))

    Metin Bey,
    epeydir ihmâl ediyorum bir göz doktoruna gitmeyi. ben de yakını iyi göremiyorum. üşeniyorum da gitmeye, ah keşke bana eşlik etseniz de beraber gitsek. ;)

    Doğu Bey,
    sizin vâsıtanızla bir şeye açıklık getirmiş olayım. Fatih saat farkından dolayı şu anda gurbet elde kimbilir hangi güzellerle fink atıyordur. kutlamadan da haberi yok tabi. ben sürpriz olsun istemiştim. pastanın içine de 44 dansöz yerleştirmiştim ve Fatih pastayı kesmeden bunu görmemiz mümkün olmayacak maalesef. neyse elbet tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer candan’ın yeridir. :))
    bekleyelim de doğumgünü çocuğu eve dönsün. dönmeyebilir tabi canım, aa bana ne! kazık kadar adam oldu, nerdeyse süt dişleri çıkacak. :p

  6. Hi Dear Fatih!
    Happy birthday to youuu! happy birthday dear mr. president happy birthday to youuuuu…!!!!!

    We will always love you Fatih!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    sandra, heidi, jezabel, nina, rosemarie, liz, eva, catherine, greta, jessica, noella, li, mona, dorothy, emma, and etc.

    with best wishes :))))

  7. Sevgili Candan hanim,
    Wallahi cok duygulandim. Gercek dunyadaki dostlarla yemek yeriz, guleriz egleniriz ama bircogu hangi konuda ne dusundugumu bilmez. Buradaki dostlarin en sevdigim yani bu. Dobra dobra konusuyoruz ve birbirimizi hicbir cikar iliskisi olmadan seviyoruz.

    Yalniz pastayi kesmeye kiyamadim. 44 tane nedeni var bunun simdi aciklayamam :) Neyse yarin ola hayrola…Tekrar cok tesekkur ederim…

    Bugun sahilden biraz aciktaki balta girmemis adaciklara gitmek niyetimiz vardi. Biraz LOST havasina girecektik ama hava ruzgarli oldugundan bu amacimiza ulasamadik. Burada cok yakin arkadaslarimdan besinin de dogum gunu 2-3 gun arayla oldugu icin genelde birlikte kutluyoruz. Bugun hic kimse ile fink atmamaya karar verdim kendi kendime o yuzden yilin bir gunu olsun onlarin benimle fink atmasina izin verdim :p

    Vecihe hanim tesekkur ederim..Size de mutlu ve huzurlu bir yasam dilerim…

    Pirim, buyugum, aklima baska bir kapi yoktur dedigim anlarda yeni kapilar gosteren, dobra, mert, acik sozlu Muzmin Bey,
    Wallahi mahcup ettiniz. Saydiklarinizin yarisi olsam inanin baskanliga adayligimi koyacagim. Yok yok sadece 6 numarali yorumdaki suh ses bir anda kafamda cinladigi icin baskanlik dedim. Bu arada gecen gun televizyonda gormus bir arkadas Marilyn Monroe’nun baskandan onceki sevgilisi bir Turk’mus…Nasil duygulandim duyunca anlatamam… :)
    Dobra dobra soyleyeyim simdi. Marilyn hanimefendi gibi yani biyografisinde denildigine gore ” On June 19, 1942 she wed her 21-year-old neighbor Jimmy Dougherty, whom she had been dating for six months. “She was a sweet, generous and religious girl,” Jimmy said. “She liked to be cuddled.”gibi bir hanimefendi ile bir hayati paylasabilme imkanlarini verebilmesi disinda yani hic gozum olmadi. ama her zaman icin bir baskan danismani olmayi hayal etmisimdir…Her neyse tekrar tesekkur ederim…

    Metin agabey ben de ellerinizden operim….ve kutlamaya vakti zamaninda gelemedigim icin pismanligimi da bildireyim…

    Dogu bey, tesekkur ederim…cumleten insallah nice mutlu senelere gideriz…

    bi daha Candan Hanim,
    7 defa kutladigim 25. yas gunumde birthday boy olmanin tum imkanlarini bana bahsettiniz… Tekrar tesekkur ediyorum…Sagolun…varolun… hurmetlerimi ve ayriyetten hormetlerimi tekrar tekrar sunarim…

    And my beautiful angels,
    I think so hard and so much about some of your names but i couldn’t recognize. well it doesn’t matter right now. I love all of u.. i cant separate one beauty from another. It is not right. thank u all :)

  8. Ya bi gün pazar keyfi yaptık, rss filan açmagım onda da pastayı kaçırayazdık iyi mi?

    Neyse Allah’tan Candan Hanım haber verdi de yetiştim. Teşekkürler Candan hanım,

    Nice mutlu ve hayırlı senelere Fatih kardeşim. Rabbim uzun ve sağlıklı ömürler versin, karşına hep iyi şeyler çıkartsın..

    Ps: 7 defa kutladığı 25 miş. Yemezler. Taş gibin 32 sin işte. benim biryıl ardımdan tepetaklak geçiyor ömrün. Kabulen bu gerçeği artık. Muhahahhaha..

  9. Konstantin Bey kardeşim,

    Asya Hanım’ın selamı var. Kendisi hiç imla hatası yapmam, Türkçeyi de bülbül kibin konuşurum allaaama diyo; 8163 hatayı saymazsak…

    Neyse, Muzmin Bey ile Cano Hanım az bilem söylemiş sizin hakkınızda… Walla gerçek (!) hayatta zor bulunacak dostlukları ben de burada buluyom… Sizin gibi pırıl pırıl ” 25’liklere de zaman nahal dondurulur, dipfrize mi konur diye soruyom…

    Pasta biraz bayat mıydı neydi Cano Hanım?

  10. Noktalı virgül yerine kısa çizgi olacaktı ayol. Asya Hanım’ın ahı tuttu galibam…

  11. Allallaaa! 25’ten sonra da tırnak kapanacaktı yaw! Ben bu Asya Hanım’dan gorktum!

  12. Metin Bey,
    pasta Fatih’i bu kadar bekleyince bayatladı tabi. ama o da ne yapsın, muhakkak Suat abisinin gelmesini beklemiştir de bir şey diyememiştir garibim. ;)

    Fatih de şu pastayı kesse artık, kızlar içerde havasızlıktan boğuldu! :))

Bir Cevap Yazın

