amanin boo!

sonunda oldu! ben de meşhur oldum! henüz herhangibir yarışmadan jüri üyeliğine dâvet almadım ama wordpress liginde başsayfaya konuk oldum.

– yaa, sizin var mıı?!!! ahanda buraya bu unutulmaz ânı kopyaladım. nazar etme’n n’ooluuur!

Blog of the Minute:  inikas.wordpress.com

bakmayın, adı siyâhî..

[image] arkadaş, iyi bir günü
sakla kötü günlere
iyi dostu da öyle
güleç bir yüzü de sakla
sakla yiğitliği korkaklığı sevgiyi
kini sakın saklama ağaç dik, sula çiçekleri
çocukları görünce gülsün […]

—————————————————————————————–

hazır jüri üyeliği demişken.. artık yaptığı işte başarılı ol(a)mayan herkese yeni bir iş kapısı açıldı: jüri üyeliği. ben tabi müptezellere ayrı bi’ hasta olduğum için bunları epey yakından tâkip ederim. son gözdem bilin bakalım kim?.. hı hııı, eveeet tabiii bildiniz; ten point from inikâs! oray eğin ah canım benim.. engin bilgisi, kültürü ve de hayâtı yemiş yutmuş hâlleriyle bana da dilimi yutturan adam. yok zorlamayın konuşmam. ben olsa olsa bu veled-inehaltsa’yı günde üç öğün zevk için yemeklerden sonra dövmek isterim. ama önce yemek sonrası bir kahve içmeliyim. ama ben hangi kahvenin bana gideceğini bilmem, hattâ ben kahvenin ne olduğundan bile bihâberim(dir). olsun, oray iyi çocuktur. yardımlarını esirgemez ablasından. kahvenin anavatanından girer, nerelerde içebileceğim konusunda ve hatta höpürdetip höpürdetmemem husûsunda da bana gerekli eğitim desteğini verir. bundan emînim. çocuk ne yapıyorsa ülkesi için yapıyor. gazetecilik üzerine doktora bile yapıyor, dolayısıyla halkı hakkında teşhis koyma kabiliyeti de pratisyenlik düzeyinde fevkalâde(dir) herhâlde. e daha ne o zaman.. elbette dayak öncesi ona bu fırsatı vermeliyim. ki; dayak yerken belki biraz dilini tutmayı öğrenir haspam. aa ne dedim ben!.. hay dilimi eşek sudan gelinceye kadar arılar soka! ay neler zırvalıyoruuum, yok anacım ben bu yarışmalardan sonra böyle oldum. yoksa şu yalan dünyâda misler gibi filimlerimi izliyor, kendi kendime bol bol ahkâm kesiyordum. eşeğin aklına zorla karpuz kabuğundan gemiler yaptırıyorlar.. eşek yüküyle kınıyorum!..

12 responses to “amanin boo!

  1. Candan Hanım sanırsamki geç kalmış bir 1 Nisan hadisesi. Bi baktım benim blogda anın blogu olmuş. Resmi aldım yarın koyarım bloguma :D

    İyi geceler :D Allah’a (c.c) emanet olun…

  2. candan hanım,
    bana da oldu bundan. garip ama bugün.. ikincisi, ben sizin kadar mutlu olamadım. çünkü benim kendi yazım değildi. bir gün, yazı yazmayı öğrenip, kendi yazımı yazarım, talih de gülerse, o vakit sevinirim..

  3. ne?! nasıl yâni?! nisan 1 şakası mı?! allaaaam neydi benim sazanlığımın diğer adı.. süklüm püklüm gösteren bir şey yok mu burada beni, neydi canım amaaan şey işte şu gülen surat ifâdelerine ne deniyordu??? asabileştim birden bu yüzden aklıma gelmiyor. olmaz ama bana yapılmaz bu! wordpress seni var yaaa. senle gelecek sene görüşürüz elbet. ben kalıcıyım canım seni bilemem. ben senin siteni çökertmezsem 1 nisanda bana da aynalı sazan demesinler!

    ay aşkolsun yâni Irmak Hanım ve Doğu Bey!
    bütün hayâllerimi yıktınız. ben de gelen bütün misâfirler bu yüzden sanıyordum. alışık değilim tabi günde 1500 tıklanmaya. ne bileyim benim yerimde kim olsa aynını düşünürdü yâni.

    – ben bu ezikliğin altından nasıl kalkıcam yarebbim! yazıyı silsem.. o da olmaz. yayınlandı bi’ kere. hay bin eşekarısı!

  4. candan hanım, size bir sır vereyim, bugün herkes kendi bilgisayarında meşhur. bende de vardı bu aynısından, çok renk vermeyeyim dedim ama..

  5. candan hanım, sıkıntı yapmayın. değmez. anlamamanız norma tabii. bu tamamen sizin safiyane düşünmenizden ileri geliyor. ayrıca siz çok tatlı bir hanım olmalısınız.

  6. Geçen gün bir yarışma seyredeyim dedim. Yarışıldı, puanlar verildi. Ben de saf saf bir sonraki yarışmacıyı bekliyorum. Nerdeee.. Meğer ardından herkesin birbirine girmesi gereken uzuuun bir konuşma dönemi olması gerekiyormuş :) Ay düşünürken içime sıkıntı bastı.

    Günaydın Candan, keyifli bir haftaya açılsın sabahın.

  7. Candan Hanım sizin yazıyı görünce bakayım dedim :D Bakmasaydım ama demi :D

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  8. :)
    çok hoş yaaa, yazıyı okudum çok sevindim siizn adınıza, yorumları okudum güleyim mi üzüleyim mi anlayamadım
    çok samimi yazılarınız var
    muhabbetle, selamunaleykum

  9. Irmak Hanım,
    valla çok utandım. ama daha önce de muhakkak söylemişimdir; uyanık geçinen aptalların başında gelirim diye. olsun, ha bu da bağa bi’ ters olsun! :))

  10. Handancım,
    hemen cevaplayamadım ama dileğin gerçek oldu canım, en azından haftanın bugününe kadar.. :)
    bundan sonra bir beklenti içinde olduğum günler sana geleceğim, temiz dileklerinden istifâde etmem lâzım bu aralar.. sağol güzel arkadaşım, eksik olma..

  11. Doğu Bey,
    bakmasaydınız keşke tabi.. ben ne güzel havaya girmiştim. ;)

  12. Hacee Hanım,
    teşekkür ederim, çok naziksiniz..
    olduğum gibi işte, yazılarım da bana benziyor; hep tekrar aslında, ne kadar uzak durmaya çalışsam da tekrardan.. :)

Bir Cevap Yazın

