bir de buna ”takmayayım” dedim ama.. taktım bir kere!

kimi yapma bıyık, kimi eğreti başörtüsü takar. sevsinler.. peki sizi kim takar?!

dahacins.jpg          cins.jpg       

nitelikli işi kim yapabiliyorsa, o gelsin yapsın kardeşim. yoksa bana ne bıyığından, örtüsünden, kadınından, erkeğinden, falanından filânından.. meclisin tamâmı kadınlardan oluşsa ne yazar?! sizin gibiler gelecekse zâten Allah muhâfaza! attığınız taşla, kurbağaları bile ürkütemezsiniz ama uzun süre manşetlerde gövde gösterirsiniz o kesin. bence takmayın siz, çıkarın çıkarın.. belki daha çok ilgi çekersiniz. ya da..

19 responses to “bir de buna ”takmayayım” dedim ama.. taktım bir kere!

  1. Helal olsun Candan hanım. Açık sözlülüğünüze şapka çıkarıyorum..

    ***

    Bu arada.. Pasta sadece sizin burada mı var? Benim ki çalıntı emme olsun. Buyrun:

    http://www.dusunceler.org/2007/04/03/blogistanda-birinci-yil/

  2. Resimlerin etiketleri pek şık olmuş Candan Hanım. Dediklerinize ise katılmamak mümkün değil.

  3. Suat Bey,
    yoh valla helâlmiş pasta. boğazıma neyin dizilmedi emme basenlerime yer ettiği kesin.. :))

    tekrar tebrikler ve dâim ilhamlar olsun efendim..

  4. e-mine Hanım,
    hoşgeldiniz.. :))
    bu ilk gelişiniz hemen kutlayalım! çay/kahve ne arzu edersiniz? Suat Bey’in ordan fazladan pasta da yürüttüm. :)
    kadın dediğin böyle olacak hem, önce etikete bakacak, bravo valla ! eşiniz umarım farkındadır bunun, mâlûm devir ekonomi devri. ;)

  5. Yok kelamının üstüne söylenecek kelam Suat abi gibi bir şapkada ben çıkardım :D Zaten kopmuştum sabahın köründe yazıyla daha bi koptum :D

  6. N’allahım, kör mü oldum nedir! hani nirde etiketler E-mine Hanım yaw, göremiyom?

    Açıksözlülük kupası törenine de yetişemedim… Kupayı Suat Bey dostumuz mu verdi Cano Hanım size? Hani tören görüntüleri? Kamera açık değel miydi?

  7. Bende bişeyler söyleyim istedim ama sonra kadın kısmısının işine karışılmaz dedim, kenara çekildim.

    Daha dünyevi işlere sarmak lazım. Mesela ev neyim almalı insan :P

  8. bekliyoruuum. :) kapıyı açtım. :)

    bir de alt yazıda 2 gündür baktım,kopyalanmışbirşey göremedim.:( Gürcülüğümmü tuuttu yoksa? Anlamadım yani. :(

  9. Resmin üzerine fare ile gelince görebilirsiniz Metin Bey.
    Candan Hanım tabi çok önemserim bunları :) o yüzden de devlet memuru bir eş tercih ettim. Nasıl etiket, iyi mi?:) Fakat gerçekten çok önemsediğim niteliklere sahiptir o da ayrı konu.
    Bir de tıklamadan geldim ama gerek olmadığını düşündüm. İyi etmişim di mi:)
    İkinci resim hakkında bilgi alabilir miyim diye fareyi oraya sürüklemiştim ama bulamadım siz aydınlatabilir misiniz Candan Hanım.

  10. Vecihecim,
    yau kopartacak ne yaptım ben anlamadım valla.. şapkaları çıkarıyorsunuz peşin peşin, ya sonra takmak isterseniz..? ;)

    Metin Bey,
    ben size daha geçen yorumda demedim mi, gelin şu göz doktoruna gidelim diye.. resimlerin üstünde işte, fareyi yaklaştırıverin gorhmayın ısırmaz! :))
    ben kameralar önünde konuşmayı pek sevmediğim için basını almadık içeriye. daha sonra tören görüntülerini time dergisi’ne satıp, blogun masraflarını çıkartmak istiyorum. mâlûm çay, kahve, pasta, kurabiye, sebastian, kezban, HALİD filân derken epey param gitti ayıptır söylemesi, benim etim ne budum ne di mi ama.. ;)

    Krizalit Beg,
    öyle farklı isimlerle yorum şe’ederseniz kapılarda beklersiniz işte. oh olsun! ama sizden epey ümitliyim canım.. kadın kısmısının işine akıl sır ermez, evet canım! bugün ev satan, yarın adam satar belli m’olur?!! ;)

    Sâlihacım,
    geldim ben, biraz dinlendim kediciklerle çıktım sonra.. şimdi yine kahve içmeye gidiyorum, bu sefer dışarıya, döndüğümde buhran abi izleyerek iki sepet ütü yapacağım. sonra hâlim kalırsa yine uğrarım sahur programına. :))
    alttaki yazıda kopyaladığım şey bir önceki yazımın wordpress’de bana görünen şekli idi yazının başlarında yer alıyor yau! Fatih’in doğumgünü yazısı işte.. ;)

  11. AA! e-mine Hanım!
    aynı anda yazıyormuşuz.. :))
    eşinizin muhakkak çok özel nitelikleri vardır. ben sizin seçici bir hanım olduğunuzu düşünmüştüm nedense.. ciddiyim, öyle bir intibâ oldu üzerimde.
    gelmekle çok iyi ettiniz tabi. :)) çok sevindim, her zaman beklerim.. artık moderasyon da uğraştırmayacak sizi hem.
    ikini resim de cins işte. yâni hangisi daha cins diye düşündüm birinciliği bıyıklar aldı. ;)

  12. ”ikinci resim” olacaktı, pardon!

  13. İnsanlar üzerinde farklı intibalar bırakmak konusunda benim üstüme kimseyi tanımam. Seçmek mi? Ne eşimi ne işimi yani, yaşayıp gidiyorum öyle ve durup da düşünmüyorum bile:)
    Peynir reyonunda dakikalarca takılıp bi onun bi bunun tadına bakıp peynir almaya karar veren insanlara bayılırım ama ben onlardan değilim. Hiç de olamam yani:) Bir de örnekleme konusunda üstüme tanımam:)

    Ben, birinci resim Kader tarafından başlatılmış bir kampanyanın resmi ya ikinci neyin nesidir bilemedim ondan şeyettim. Nuray Mert’in yazılarını takip ediyorum bu konuda. Ve de takdir ediyorum. Kadın olsun da nasıl olursa olsun diye düşünemiyorum ben de asla.
    Nuray Mert’in yazısının şu bölümüne bakın.

    “Geçen seçimlerden önce, bu tartışmayı yaptığımız bir TV programında, Ka-Der’den bir arkadaşımıza, Merve Kavakçı’nın Meclis’ten kovuluşunu hatırlattığımda. Onun başörtüsü ‘siyasal simge’, ‘Meclis’e siyaset soktu’ cevabını aldım. Kendilerine, siyasetsiz Meclis çalışmalarında başarılar dilerim. “

  14. Bi de Candan Hanım uğradım ama kalabilirim inşaallah. Hani biz çalışanın üstüne iş yüklemeyi çok severiz ya, anladınız siz onu:)

  15. e-mine Hanım,
    yok valla ne derseniz deyin hakkınızdaki fikrim değişmeyecek. sizde belki de doğal bir seçicilik hâli vardır ne bileyim, kendiliğinden oluveriyordur işte.. ben de alacağım şeyin tek tek tadına bakmam, insiyâki olur böyle şeyler. hissikablelvukû yâni.. :) balık değil miydiniz siz? e tamam işte, bende de su yükseliyor, hepsi bu yüzden.

    efendim ikinci resim, bildiğinizi sandığım üzre bıyığa karşı, türban ittifakı elbette. yorumunuzu okurken çok güldüm çünki yazısından örnek verdiğiniz Nuray Mert de o resmin içinde. :)) eh ne demeli bilmem ki şimdi, hâlâ fikirlerime katılıyor musunuz?

    Nuray Mert’in bahsettiğiniz yazısının merak edenler için linki şöyle:
    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=216703

    ve lûtfen sözlerimi emr-ivâki olarak değerlendirmeyiniz ama fırsat bulduğunuzda sizi burada görmekten çok mutlu olacağımı söylemeliyim. evet, anladım ben onu. ;)

  16. Ya Candan Hanımcığım (Yaş kaç candan desem ne olur gecenin bu saatinde hanım felen çekilmiyor yani) durumu farkedince ben çok fena güldüm halime:) gülmekten yazamadım. Nuray Mert’in yine de bu konuda dahil olmak üzere duruşunu beğeniyorum. Aslında o kotanın saçmalığı üzerine, sonuçta bakın kadın olsa ne olur siyasi duruşumuz farklı demeye getiriyor kanımca. Neyse canım işte böyle:)

    Hakkımda dedikleriniz ise pek hoşuma gitti. Ben balık burcu olmayı bazen seviyorum bazen de sevmiyorum. Pek çok konuda akıl devreden çıkıyor demek ki yürek seçici davranıyor.
    Bi de ben bu alık balık halimle koca bi boğayı nasıl idare edicem hiç demiyonuz yani. Yazıktır günahtır değil mi bana da.

  17. yav Emine Hanımcım, bu saatten sonra yaşın pardon isim söylemenin lâfı mı olur. hem ben en son otuzyedimi kutlamışsam kime ne. bu bir daha kutlayacağım anlamına gelmiyor ki, di mi ama.. ;) bana candan diyin, çok hoşuma gidiyor bu isim. :))

    Nuray Mert’in duruşu güzel evet hoş bir Karadeniz Kadını. :) ne derse desin, dinleyeceğimi sanmıyorum (türban ittifakı hakkında)çünki etrâfı kuru kalabalık. o gürûhun içerisinde görünce çok şaşırmıştım ama olsun, olur böyle şeyler, biz alıştık, hattâ ben bağışıklık kazandım, dokanmıyo bana. :)

    o devreden çıkan akıl değildir, bilakis devreye giriyordur da, siz sonra farkediyorsunuzdur bunu. haksız mıyım?

    aman canım boğaları idâre etmekten kolay ne var. sürekli gülümseyin (becerebiliyorsanız), etraflarında asık suratlı kadın görmek istemezler. bir de güzel yemekler yapın. ara ara sinirlendirebilirsiniz, sık sık üstüne gitmeyin, geç ama sağlam patlar. :) bir husus daha var ama çok klâsik. anladınız siz onu.;)

  18. Candanım gülüm; sesini duydum hamdolsun.
    epeydir birikti okuyorum tek tek yazılarını şimdi
    bu kadınlar beni öldürecek,ortaya bir garnitür hazırladım,kim ne çizittirmiş diye.
    senin sözün üzerine söz söylemiyorum ,diyorum ki sadece;keşke samimi olsalarda be,keşke…
    öpüyorum gözlerinden.

    Mesaj için bıyık takarım, türban takmam http://www.milliyet.com.tr/2007/03/28/yazar/tamer.html
    Bıyık, türban ve gündemi zorlamak…
    http://www.milliyet.com.tr/2007/04/03/yazar/tamer.html
    Bıyıklı Kampanyanın Nedeni Medyanın Zaafları
    http://www.bianet.org/2007/03/30/93978.htm
    http://www.hurriyet.com.tr/kadin/6128658.asp?gid=159
    Ka-Der’in bıyıkları 88 yıl önce kullanıldı
    http://www.sabah.com.tr/2007/03/20/gnd109.html
    Bıyık yerine başörtüsü taksalardı
    http://www.egitimgazetesi.com/read_news.php?nID=108228
    Başörtüsü takın da cesaret görelim
    http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=230395
    Bıyıklı kadınlar
    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=216703
    Bıyıklı fotoğrafa karşılık türbanlı
    http://www.jurnalturk.com/detay.gur?@=346212

  19. Filizim,
    bu yorumun moderasyon bey’de takılı kalmış ne hikmetse.. yeni farkettim ve kurtardım.
    sesin iyi geldi bana da, ama daha sık olmalı bu. özlüyoz herhâlde di mi?! :)
    garnitür için teşekkürler. senden de şöyle bi’ ara sıcak alsak..? ;)

Bir Cevap Yazın

