arz-ı tarz

 

avucumdaydı âtî

okumayı sökemedim

eskitmeden mâzîyi

olmuyormuş ne bileyim

sürsün sabaha dek dans

ardımızda sis ağıt yas

çok oku şimdi az yaz

aşkla diyelim hemâvâz

 

 

 

 

3 responses to “arz-ı tarz

  1. Hem çok okud diye tembih ver hem de okuyana inat az yaz olmadı cık cık :) Hemen altındaki resmi yada videoyu göremiyorum nedense :(

  2. dinlerken yazıyorum…yazarken dinliyorum ne güzel bu teknoloji dedikleri…
    haziran gibi işbaşı yapıyorum:)ben de işleneceğim nakış nakış…
    Kıdemli anne olamayınca baktı ki benim kıyıda durum vahim
    eşimcim indirdi gardını..işe alınıyorum tarafından:)
    o zamana dek pazartesilerinden birini aşıracağım haberlice…
    mart bitti ya sanırım iyileşir gibiyiz..
    Malum hep hastaydık bücür cadıyla ben bu aralar…
    aklımdasın..sevgilerimle…

  3. Vecihecim,
    video bende de görünmüyordu, araya hatırlı dostları soktum öyle çözdüm işi. ;) neyse, bu adam ne söylese zebbahlara kadar dans edebilirim bıkmadan, belirtmeden geçemeyeceğim. :p yok yau tek başıma değil! tek başıma dinlemekle yetiniyorum.

    Manolyacım,
    sen de hep aklımdasın. söylememe gerek yok ya..
    çok sevindim iş için. :)) hayırlı olsun.. e sıkılmışsındır artık tabi, kolay değil.
    bi’ pazartesi olur, başka gün olur, farketmez ayarlarım ben. yeter ki onursuz olmasın aşk! :)))

Bir Cevap Yazın

