kaktüsün çilesi

 

hamidasimphoto.jpg

ne belâ iş şu benimki

çölde gölge arıyorum

ne bir ayaksesi

ne bir im

tuhaf

vallâhi çok tuhaf

bir de

hababam şafak sayıyorum

boş zamânım olmadı hiç

ama çoğu da boşa gitti sanki

yılda bir kez açıyorum

bu yüzden mi huzursuzum

hep diken üstünde

mutsuzum

 

 

 

14 responses to “kaktüsün çilesi

  1. şiir çekiyor beni. tebrik ederim candan hanim, dili cok guzel kullanmissiniz.
    selamlar,

  2. Merhaba Candan Hanım;

    Ya bizim balkonda ve camların önünde bayağı rahatlar :D Gölge de alıyorlar ayak sesi de duyuyorlar :D

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  3. Sitenin bu başlığı(header hadisesi) çok güzel. baktıkça bakıyorum…

  4. Merhaba,

    İlk defa blogunuza gelmiş bulunuyorum ama sevdim..
    Yine gelirim.. bana da beklerim..

    sevgiler..

  5. merhaba,
    siteniz oldukca guzel. header gercekten insani sakinlestiriyor…
    muhabetle

  6. Hatice Hanım,
    teşekkür ederim, selâmlar bizden de..

    Doğu Bey,
    bunu da sizin balkona koyalım o vakit, ne dersiniz? ;)

    Bânû,
    hmm evet fenâ değil aslında.. bakma sen tam istediğim gibi bir şey yok wordpress’de, idâre etmeye çalışıyorum.

    Gynewill Hanım/Bey?
    hoşgeldiniz.. her zaman beklerim, sevdiyseniz..

    Ferhat Bey,
    teşekkür ederim. siz de hoşgeldiniz..

  7. sana derim sana geyik erenler
    bize sevda sana dalga verenler
    dilerim mevlâ’dan onmaz vuranlar
    kaçma benden kaçma avcı değilim

  8. bugün ben pîrimi gördüm
    gelir salını salını
    selâmına karşı durdum
    bağrım delini delini

    gel dedim yanıma geldi
    gamzesi sînemi deldi
    bir izzetli selâm verdi
    aldım sevini sevini

  9. Candan hanim ictendir…
    ilettigi mesaj alinmistir….
    geregi kismen yapilmistir…
    eksik yanlar yarin ve izleyen gunlerde tamamlanacaktir…
    hormetlerim tarafiniza sunulmustur….
    tesekkurler edilmistir….
    iyi geceler dilenmistir…

  10. Merhaba Candan Hanım;

    Irmak Hanım’ın (Misal) bloguna ne oldu bir bilginiz var mı? Woedpress sanki hiç olmamış gibi davranıyor.

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  11. merhabalar candan hanım,vaktiyle yorum bırakıp ,sesszice deriinden gözleyen bir çift göz sahibi,Allahıma şükür iki eliyle yazmkata b usatırları:) izahı niçin bu kadar zor oldu anlamış değilim…

    bir de ,mutsuz ve de huzursuz şiiriniz , bende aksine çok güzel hisler uyandırdı…
    göremediğimizin,duyamadığımızn görüşüne ve duyuşuna sahibiz ya…
    hesabını veremiyeceğimiz boş zamandansa…
    böyle şeyler işte
    selamlar

  12. Hanımım, efendim..
    Blogunuzu sık sık ziyaret edeceğime emin olabilirsiniz..
    sevgiler..

  13. Fatihcim,
    bekliyom bah, meahcup etmeyesen beni.. özleniiirsen.. araniirsen… bekleniiirsen.. seviliiirsen..

    Doğu Bey,
    hiç fikrim yok, belki de silmiştir yine Irmak Hanım blogunu. silince öyle görünüyordu hatırladığım kadarıyla.

    Betaliza Hanım,
    size karşı mahcubum.. bir türlü gelemedim. ama sizin alınmamanıza sevindim.
    yazdıklarım şiir değil, insiyâki içdökmelerim. güzel bir çağrışım almanız ne güzel.. kimseyi mutsuz etmekten hoşlanmam. en kısa zamanda uğrayacağım, selâmlar. :)

    Gynewill Hanım,
    her zaman beklerim.. 24 saat çay/kahve/kek/kurabiye servisimiz vardır. ;) benden de sevgiler efendim..

  14. rica ederim,bir beklenti söz konusu değildir…
    sevgiler

Bir Cevap Yazın

