kardeşim için..

bugün sizden bir şey isteyeceğim.. uzun zamandır rahat nefes alamayan, başdönmesiyle geceyarıları uykusundan uyanan, güne hep yorgun başlayan, aslâ kimseden yardım istemeyen, dert yanmayan, kimseye yük olmayan, anacığımın ve babacığımın yaşamayı başaran ilk erkek evlâdı, benim ilk erkek kardeşim için..

kardeşim, genellikle basit olduğu söylenen deviasyonla birlikte bir rinoplasti operasyonu geçirecek. gerekirse kaburgasından kıkırdak alınıp burnuna yerleştirilecek. bu onun üçüncü narkoz alışı olacak. daha önce iki defâ fıtık operasyonu geçirmişti zâten ve yaşı da çok küçüktü o zamanlar. hatırlamıyor bile..

korkuyorum ben. çok korkuyorum hem de.. hep iyi bir hastabakıcı olduğumu söylerler ya, bu defâ da iyi olabilecek miyim, bilmiyorum. sizden duâ istiyorum. bir tek buna ihtiyâcımız var. perşembe günü Allah nasîb ederse evde olacağız. herşey yolunda giderse, gelir anlatırım olan biteni. şimdi çok gerginim. bugün 13:30’da başlayacak operasyon, doktorun söylemesine göre dört/dörtbuçuk saat sürebilirmiş. dilerim o kadar sürmez. beklemek zor zanaat, bana göre değil. – beni çok bekletme e mi kardeşim..

36 responses to “kardeşim için..

  1. Candan hanim,

    Allah kolaylik versin –size ve kardesinize.

    Nasil hissettiginiz sadece tahmin edebiliyorum. Oyle bir durumda kapida belkleyen olmak yerine icerde ameliyat olan olmak bana daha kolay gelir.

    Dort-bes saat.. hayli de uzunmus. Ninoplasti diye bir sey ben duymadim hic. Rinoplasti mi demek istiyordunuz acaba.

    Her ne ise, insallah ameliyat basarili gecer ve siz endiseden, kardesiniz de sorunundan kurtulur.

  2. ah dua. bilhassa böyle zamanlarda ne kadar iyi gelir dualar.. kardeşinize Allah şifa versin. dua edeceğim.

  3. Pardon. Yanlis okumusum. Siz zaten Rinoplasti diyorsunuz.

    Kaburgadan kemik almak… Asil zor olan tarafi bu olsa gerek.

    Tekrar Allah sifa ve hepinize kolayliklar versin dilerim.

  4. Rabbim şifasını versin.Dilerim güzel haberlerle dönersiniz.Saat geç olmasa arayacaktım seni.şimdi okudum haberdar oldum.merak içindeyim bende.Dualarım kardeşinle .Beklemek pek zordur bilirim.
    Hayırlı haberlerini bekliyorum.

  5. Allah acil şifaalr versin. Dua edeceğim bir an önce herşey yoluna girsn, sıkıntısızca atlatılsın bu sınav da diye.

  6. Allah acil şifalar versin kardeşinize, inşaallah hayırlı haberlerle dönersiniz…

    Dualarımla…

  7. beraber bekliyoruz..
    hadi bakalım..

  8. Allah şafi ismin tecellisiyle tez zamanda şifa versin inş…

    Ya Şafi!… Ya Rabbi !… Hastalık ve dertlerden muzdarip müminlere şifalar ihsan eyle. … Aminvelhamdulillahirabbilalemin!

  9. Cano Hanım,

    Umarım kardeşiniz güzel güzel ameliyatını olur, güzel güzel iyileşir; siz de, biz de seviniriz bu duruma. İyi dileklerim sizinle ve kardeşinizledir. Şimdiden geçmiş ola, kardeşiniz şifa bula.

  10. acil şifalar dilerim.

  11. Allah tez vakitte şifa nasip etsin inş.

  12. Merhaba Candan Hanım;

    İnşallah kardeşinizin ameliyatı herhangi bir aksilik olmadan bitiverir. Dualarımdasınız.

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  13. candan hanım, kardeşinizin en kısa sürede iyileşip, sağlığına kavuşmasını dilerim. siz de kendinize dikkat edin lütfen. sizin kardeşinize bakabilmek için sağlıklı ve güçlü olmanız gerek.

    sevgilerimle.

  14. Ey insanların ızdırabını dindiren Allah’ım!Candan’ımın kardeşine ona hiç bir iz bırakmayacak şekilde şifa ver.Şifa veren ancak sensin..

    Beraber bekliyoruz canımın içi tez zamanda sağlık haberlerini yazmak nasip olsun inşallah..En iyi emanet alana Hakk’a emanetsiniz ikinizde..

  15. Candan Hanım,

    Allah kardeşinize şifa versin inş. en yakın zamanda. Biraz geç okudum. Allah yâr ve yardımcınız olsun.. Dualar sizinle inş…

    Selam ve muhabbetle..

  16. operasyon başarılı geçmiş..
    merak edenlere..

  17. Allah’a (c.c) şükür :D

    Gözünüz aydın Candan Hanım :D

  18. Gözünüz aydın Cano Hanım. Çok sevindim.

  19. Sevgili Candan Hanım, çok geçmiş olsun..Gözünüz aydın..

    selamlar…

  20. Gözünüz aydın efendim.

  21. Vecihe Hanım naptınız siz blogunuza :(

    Allah’a (c.c) emanet olun…

  22. Geç oldu biraz ama,, gelmiş geçmiş olsun Candan Hanım..

    İnşaallah tez zamanda sağlığına kavuşur kardeşiniz.

  23. hepinize nasıl teşekkür edeceğimi inanın bilmiyorum.. duânın gücüne inanmayanlar vardır ya, hayret.. bakın nasıl da herşeyi yola sokuverdi güzel niyetleriniz, Allah’ın izniyle..

    kardeşimin durumu çok iyi, kaburgaya gerek kalmadı, kulağından alınan bir parça kıkırdak işi gördü. böylelikle operasyon da üçbuçuk saatte bitti. ben de. çünki ayılması çoook uzun sürdü. benim bayılmam daha kısa. :))

    şimdi çok iyiyiz. yorgunum tabi, sesim de kısıldı (her bakımdan) ama çok iyi hissediyorum kendimi. tıpkı ece’yi dünyâya getirdiğim zamanki gibi.. tatlı bir yorgunluk var, acayip de mutluyum. bunu paylaşmamak en başta size haksızlık olurdu. ayakta durmaya mecâlim yok, en azından yarına kadar. yorgunken uyuyamam, ama erkenden denemeliyim. üstelik yarın iş var.. :( size tek tek teşekkür edebilmek için yarına kadar yaşamalıyım.. :)) şimdilik müsaadenizi istiyorum, Allah isterse yarın akşam operasyon hikâyemizle huzurlarınızda olacağım. SİZİ SEVİYORUM BE! HÂRİKASINIZ!.. VALLA… :)

  24. Cano,
    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN..

    ve Allah şifalar versin..

  25. Biz de sizi bekliyoruz o zaman Candan Hanım :D

  26. gecmis olsun candan hanim,

    kardesinize acil sifalar diliyorum.
    iyilikler.

  27. Candancım şimdi gördüm. Neyse herşey yolundaymış. Geçmiş olsun.

    Bu arada bugün doğum günün mü bakayım?

    İyi ki doğdun, nice güzel yıllara :)

  28. Yaşınız hayırlı olsun, hayırlı bir ömür diliyorum…

  29. Cano Hanım,

    Sizin gibi insanlarla dünya çok daha zenginleşiyor, yaşanası oluyor, güzelleşiyor. İyi ki dünyaya getirmiş anneniz sizi, iyi ki internet diye birşeyi icat etmişler. Varlığınız için teşekkürler ediyorum edilmesi gereken makama.

    Tekrar geçmiş olsun bu arada, hadi gari siz de çarçabuk kendinize ve bize gelin!

  30. Candancığım, geçmiş olur umarım herşey tez zamanda. Üzüldüm, ama eminim ki destek olabilirsin kardeşine, biraz sevgi ve sabırla.

    Ben doğum gününü kutlamaya gelmiştim, inşallah yeni yaşın sana ve ailene öncelikle sıhhat verir. Sevgilerimle…

  31. Canım…Geçmiş olsun ve kardeşinin yaşadığı en kötü gün bu olmuş olsun inşaallah…
    Güzellikler diliyorum ve duam huzur ve mutluluğunuza…

  32. Allah şifa versin inşallah..

  33. ah bir bilseniz nasıl yoğun bir gün geçirdim..
    önce tüm gün iş güç, ardından koşar adımlarla alışveriş, eve geliş, sofra kurma operasyonu.. allahtan teyzem bizde, yemekler hazırdı da, eve gelecek misâfirler için tekrar hazırlık yapmak gerekti. aceleyle yemek yendi, ocağa çay, makinaya kahve konuldu, misâfirler geldi, ağırladık yüzümüzün akıyla, sonracığıma bir de pasta seromonisi filân derken ancak oturabildim pc’nin başına. ve yine mahcûbum size.. şöyle ağız tadıyla bir teşekkür edemedim güzel dilekleriniz için. pasta ve kutlama telgraflarına da cevap veremedim. en azından bir video filân olmalı, dur bi’ bakayım ben youtube’a..

    sevilmek güzel şey, sevildiğini görmek, unutulmamak.. yaş filân hatırlatılmamak kaydıyla, kutlamaları kabûl etmeye devâm ediyorum, zebbaha gadden açığız efem! :))

  34. kardeşiniz için; geçmiş olsun, inşallah bundan sonra bir daha narkoz almaya ihtiyacı olmaz, sağlıkla ve huzurla geçirir günlerini..

    sizin de yeni yaşınız hayırlı olsun :) metin beyin sayfasından buraya geldim, gecikmeli oldu dolayısıyla..

    selamlar..

  35. Candan şimdi öğrendim ve çok geç kaldığım için üzgünüm, kusuruma bakma… Kardeşin için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım bundan sonra daha da sağlıklı bir yaşam sürer…

Bir Cevap Yazın

