şimâlî

yin-yang-01.jpg

beni de yalnızlığa sakla

kara ayazlara

sonra belki değişir herşey

bir anda 

hayâl bu ya

bizi

bir vuslat akşamında akla

dudak ısırtan sözsüz şarkılar da

anlatamasınlar

dahası

. . .

gün gelip de

yalnızım diyorsan hâlâ

arama

aşkı

yok yere

sol yanını yokla

 

 

 

 

 

 

 

9 responses to “şimâlî

  1. aşk da öyle yalnızlık da
    sevdaya çok mühimmat lazım
    bu cephede hiç cephane yok usta
    böyle kuru bir canla
    baş edilmez ki aşkla yalnızlıkla

    zeyl

  2. Saliha ablamın ordan sormuşsun beni.Cevaplayayım bekletmeyeyim istedim.Aslında mail yazacaktım burdan konuyla alakasız bağıntısız bir şey anlatmak tuhaf kaçacak diye..Lakin bloğumu kaparken yorumların tamamınıda sildiğim için mail adresini kaybetmiş bulunmaktayım.Hoş ablama telefon açıp sorsam o da olur ya şimdi ben bunu bile beceremem elime yüzüme bulaştırırım.Sen burdan oku en iyisi sonra da dilersen sil.

    Hani yukarıdaki satırlara yazmışsın ya yanlızım diyorsan yokla sol yanını diye!!!Sol yanımı yokladığımda boş çıkma ihtimali nedir?Ben onu merak ettim aslında.

    Hayatıma bugüne kadar 2 kez çiziktirik attım.Gittiğim yolun yanlış olduğunu anladığım anda döndüm yolumdan hem de geride kalan yıllarıma acımadan.Ne acımazsız insanım ne vicdansızım yahu işte vicdansız oluşumun bedelini her yeni başladığım yeni yolda ödemeye devam ettim.Şuan içinde bulunduğum yolumsa yedi yıllık içinde de nur topu gibi altı yaşında bir evlat hediyesi var.Amma ve lakin bu yolunda sonu geldi Candanım..Yanlışdayım yine sevdiklerim hep hasarda uzak kalmalı sevdiklerin yanından ayrılmalı..Anlayacağın bir gemi kalkacak bu limandan o da benim gemim..Hoş annesinin kuzusu olmasa bu kadar bile durmazdı bu gemi demirlediği yerde batar giderdi.Şimdi açık denizlerde batmayı düşünüyor.Hayvan misali sahibine ölüsünü göstermek istemez gibi..Bir gün demir almaktan pişman olurum diye tez zamanda fırtınaya tutulmalı..

    İşte bu yüzdendir ki bloğumun satırlarına hem yetememek hem sığamamak sebebiyle aranızdan ayrılmış bulunmaktayım.Yolumuz sanal dahi olsa kesiştiği için ben çok memnun oldum.Seni satırlarınla tanımaya çalışmak büyük zevkti.Daha önce de söyledim zevkine dünyasına daldığım istisna blog sahiplerindensin.Dünya gözüyle bir daha yolumuz kesişmez ama Hakk divanında buluşmak üzere hakkını helal et..Sevgilerimle..

  3. Selamun Aleyküm Candan Hanım ve Vecihe Hanım;

    Sizlere abla diyebilir miyim?

  4. KALB

    nereme dokunsalar kalbim kırılıyor

    tanrım

    beni neden

    baştan ayağa

    bir kalb gibi yarattın.

    Seda Keser

  5. Nice yıllara Candan:)
    Bu şiirlerin semeresini görmek istiyoruz artık:) Hani o kalpsiz adam, iki tokat çakıp kendine mi getirsek netsek:)
    Hey! ordaki adam! sana sesleniyoruz:) duy artık be adam:) ayıp oluyor bunca zamandır:) Bu şiirleri yazan gönüle, kocaman bir yazık ediyorsun:) Hayat çok kısa.
    Güzel günler dileğimle

  6. Filizim,

    arada uğrayıp bi’ gıdım bal çalıyorsun.. yaz şöyle uzun soluklu da, nefesimiz açılsın.. yâni ricâ işte, anlıyorsun sen, leb demeden ben. ;)

    Vecihecim,
    yazdıklarını dün okuyabildim, ama cevaplayacak vaktim yoktu. dolayısıyle silmek için geç olduğunu düşündüm. bu saatten sonra da silmeyeyim ama sen tekrar düşündün değil mi söylediklerini. düşünmediysen lûtfen evlâdının hatırı için tekrar düşün olur mu? öfke baldan tatlıdır canım.. her ne ise canını bunca sıkan bir an önce çözüme kavuşmasını diliyorum cân-ı gönülden. herşeyden kaçabiliriz evet, hiçbir yere sığamayabiliriz zaman zaman ama kendimizden kaçamıyoruz ki.. sorun çözülmemişse; ne yaparsak yapalım, nereye gidersek gidelim, o da geliyor bizimle gölgemiz gibi.
    hem nerden biliyorsun dünyâ gözüyle görüşmeyeceğimizi filân..? daha elinden bi’ çay bilem içmedim. bence âcilen bunun için bir buluşma ayarlayalım. ne zaman geliyorsun istanbul’a? bi’ daha da böyle bedbin yazılar görmeyeyim senin elinden.. tamam blog silinmiş olabilir bi’ kızgınlıkla/küskünlükle ama bizi de böyle kolay silebilir misin hayâtından. hiç mi anlamı yoktu yâni..? beni geç, onca arkadaşın ne olacak?

    Doğucum,
    bana nasıl hitâb etmek isterseniz, nasıl rahat edecekseniz diyebilirsiniz elbet. bakınız ben dedim bile kardeşim. Vecihe de izin verir canım n’olucak, eksilmez bi’ yerimiz.. :)

    Mafrak Hanım,
    Seda Keser siz misiniz? değilseniz bile böyle katkılar hoş oliiir, teşekkürler.. ;)

    Erdim,
    teşekkür ederim de sen ne zaman erdin?! :))
    ben önce şiiri bi’ görsem, sonra adama iki tâne patlatıcam ama, nerdeee… :P
    iyi oldu hatırlattığın âcilen şiir yazılacak birini bulmalı. böyle olmuyor. sonra âlemin diline sakız filân oluyoruz. hayır yâni olmadan böyle anlaşılıyorsa, bir de olursa Allah muhafaza! değme şâirler elime su mu dökemezler felân. :P

  7. Selamun Aleyküm Candan Abla :D

    Vecihe Hanımda izin verdi zaten :D sağolsun. Ben evin en büyük çocuğuyum :D Kulağımı hep annemle baban çekti az ablam çeksin diyorum artık :D Gerçi Vecihe Ablam bildiğim kadarıyla yaşça benden büyük Candan Ablam ise anladığım kadarıyla benim yaşlarımda :D Tabi yanılıyorda olabilirim Candan Ablam hakkında. Ama olsun :D

    İyi günler Ablalarım :D Allah’a (c.c) emanet olun :D

  8. Bende cevabını henüz dün okuyabildim.Bugün cevaplayabilirim dilim dönerse..Hayatımın silmek istediğim noktalarına bakınca yüzümde tatlı acı arası bir gülümseme kocamanda bir sızı oluşuyor.Yazık artık öfke bile duyamıyorum.İstanbul..Bu akşam gelecektim aslında vazgeçtim.Sevdiklerimin, ailemin sıcaklıkları arasında eririm diye korktum.Canım ilk kez onları çekmiyor.Yorgunum! mutluyum oyunu oynamak istemiyorum.Aslında gönlümden geçen yine İstanbul’da olup küçük bi otel odasında tüm dünyadan bi haber uyumak.Belki sevdiğim yerlerde elleri boş dolanmak.Belki bir yudum sıcak çay içerken hiç tanımadığın bilmediğin gözlerin içine bakabilmek.Bu hafta benden geçti ya önümüzdeki hafta sonu ordayım.Gelmeden önce mutlaka yoklarım seni.Sigaram bitti aklımı oynatmak üzereyim evime yedi adım olan market cehennemin dibi kadar uzak oldu iyi mi!Sevgilerimle..

  9. aaaa,bende üst yazıda Vecihe ile ilgili ,başkası için -bunu söyle- dediği cevabı yazarken,o burada neler yazmış.
    Böcüğüm,git o dediğini yap,tanımadıkların arasında dolaş.Candan’ımla muhakkak buluş.
    kafandan herşeyi boşalt ve dön.
    Bu seferki üzüntünden biraz kasıtlı uzak durdum sanırım.
    “İnşallah halledersiniz,çözümü bulursunuz. Ben sadece güzellikleri göreyim.Daha önceleri çok üzüldüm,parçaladım kendimi.,bu sefer sıyırayım” dedim.
    çare sizin elinizde,hatta senin içinde.
    daha geçen gün bir filmde geçti bilyormusun.7 yıl ve katları riskli imiş.
    atlatan yaşarmış,yaşatırmış.
    ben bir gün uyanacağım,mutluluk haberleri alacağım inşallah.
    bunlar da geçecek. sen ayakta dur olurmu bir tanem.

Bir Cevap Yazın

