geceler gebedir, kimse bilmez ne doğurur..

bu saatte saçmalamaktan başka şansım yok. hepsi wordpress’in yüzünden! hırrr!!! hâlâ daha benim ne takıntılı biri olduğumu kavrayamadı salak! ayın onyedisinde girmem gereken yazı şimdi onsekizinde görünecek. onsekiz’in benim için hiçbir anlamı yok aptal şey! ama onyedi, onyedi, onyedi, öyle mi..? neyse zâten akşam sedâ bizdeydi, çok sigara ve çay tükettik beynime kan da gitmiyor olabilir. ne alâkası mı var? ne bileyim ben, herşeyde bir alâka aramayın canım siz de!

bugün de çakmakların hiçbiri yanmıyor. sigara yakmak için hababam ocağa gitmek zorunda kalıyorum. he canım, çayocağı, kum değil! neyse ne diyordum ben, birşeyler söyleyecektim ama zaman benden önce davrandı ve wordpress’le bir olup bana kazık attı işte. ne yazacağımı da unuttum. aman sanki unutmasam n’olucaktı, yazdıklarımla kimsenin başı göğe falan ermeyecek di mi erdim bey?!

ne yazacağımı unuttum ya, bâri boşa kafa ütülemiş olmayayım denişik bir atasözü bulup şuraya sıkıştırıvereyim, maksat âlemin kültürü neyim artsın: selâmet-i insan, hıfz-ı lîsan iledir. breh breh breh… neler de bilirmişim!

12 responses to “geceler gebedir, kimse bilmez ne doğurur..

  1. Candan Hanım,

    Kendi blogumda unutmuşum. Burada doğum gününüz kutlanmıştı. Kutlayan dostlarınızın hafızalarına güvenerek, ben de kutluyorum yeni yaşınızı.. Allah hayırlı ve uzun ömür nasip etsin efendim, sevdiklerinizle birlikte..

    Selamlar.

  2. aman Defterdâr Bey,
    duâ ederken dikkât etmek gerekir. uzun ömür filân n’apıyorsunuz siz kuzum, sıkılırım ben. kısa ve acısız olsun lûtfen! ;) teşekkür ederim efem..

  3. Efendim, haklısınız bittabii. Lakin, ben hayırlı ve uzun ömür istedim. Sadece uzun ömür temenni etmedim, dikkatinizi çekerim : ). Kısa ve acısız olması en makbulüdür elbette ama var mı öyle 3 kuruşa 5 köfte..! : )

  4. var var.. daha yeni keşfettim. secret diye bi’ kitap var şimdi çok moda, onda yazıyodu. ;) ayrıca bunlar görece şeyler efendim, size kısa gelen bana uzun gelebilir yâni ne biliyim, ondan şe’ettim ben. :)

  5. yeni sahifeniz çook güzel..ve..
    “fevkalade’nin fevk’inde”
    olmuş..
    aman..
    son olur dilerim!.

    efendim, bendeniz de bir ağırlıklı söz ile..
    katılayım bare..
    sevgiler..

    erişi menzil-i maksud’a aheste giden,
    tizî-reftâr olanın, pâyin’e dâmen dolaşır.

  6. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla muhabbet iyiymiş anlaşılan worpress’e geç gelmişsin :) Ne güzel :) Boşver bence 17’sini unuttuğun mesajı. Ne güzel kesintisiz muhabbet edebileceğin arkadaşların var. Gerçi fasla siara iyi değildir. Azı da iyi değildir ya :)

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet ol abla :)

  7. Merhabalar efendim, yeni dizayn sanırım dizaynla da kalmamış tüm siteyi de değiştirmiş. Ama güzel olmuş :D ben çok sevdim, şahsen. Kırmızı, siyah ve beyaz zaten var olan renklerin en güzelleridir (Özellikle kırmızı).
    Sanırım bu yakınlarda bir doğum günü vakası yaşamışsınız, ben de kutlarım efendim. Nice yıllara, nice sevinçlere.

  8. diğeradıylakaprisböceği

    yavrum madem çakmağın yok gelip benden bi ateş alaydın ya :) hani o kadar yakınız emme nerdeee?
    birilerinin d.günüydü tabi ama kendileri bilirler hani niye o gün benim sesimin çıkmadığını :(
    sevgiler güzel hatun :)
    bu arada, görünüm harikulade! misss gibim olmush :)

  9. Canikom.ben ne söyleyeceğini merak ettim şimdi.:(
    ama seni kurabiye ikram ederek sobeledim .Beklerim.:)

  10. hıııım birde…
    Bizim gelin hanım derki: formatını değişecekmiş, ancak bundan sona hep yorumlar kapalı kalacakmış bir kaç zaman müsade dio.

  11. artizlik yapmışın sadece öyle çok bilmiş atasözleriyle. başka da bişi yok :P

  12. amanın pek bir değişik olmuş burası..feng-sui mi idi neydi ondan uygulanmış bir mahrem oda gibi..Değişik olmuş ..Sanki pek bir dalgalı ruh halinin tezahürü gibi bu seçim ama şık elbette ve seçenin zevkini son derece güzel taşıyor sütunlarında:)
    sevgilerimi sunuyorum cancağızıma…
    buralarda olmanı seviyorum…

Bir Cevap Yazın

