geçici bir süre için servisdışı kaldım, pardon!

yazmayı özledim, yazamıyorum. işler çok yoğunlaştı, akşam da eve gelene-gidene hizmet edebiliyorum ancak. gelen yorumları ve e-postaları okuyacak kadar zamânım var, bir de eş dost bloglara uğrayıp, ne var ne yok diye göz atabiliyorum ( o da gecenin bi’ yarısı) .  yazacaklarım birikti aklımda, ama nasılsa unuturum onları da. varsın olsun; ben de aklımda olmayanları yazarım. nasıl olacağını yazdığımda görürsünüz, hemen açık aramayın!

kaç gündür taktım meselâ (aklımdayken yazayım) ; malatya’da cereyân eden olaylarda bacak kadar çocukların bu işlere nasıl âlet edildiğine.. böyle vahşi bir cinâyetin bu çocuklar tarafından işlenmiş olabileceğine inanmıyorum. inanmıyorum kardeşim var mı ötesi?! ortalık kan gölü ama çocukların üstünde bi’ damla olsun kan yok, vay be ne temiz çocuklarmış! herhâlde muşamba önlük falan giydiler. sonra nasıl olduysa, soğukkanlı, acımasız, cânice katliam yapan teki pencereden düşüverdi. pes!

amerikan filimlerini seyrede seyrede paranoyak oldum ben. yoksa nerden gelecek böyle saçma sapan işler aklıma. hiç işte! aldırmayın siz bana. ne anlatıyorsa hazreti medya ona inanın siz.

3 responses to “geçici bir süre için servisdışı kaldım, pardon!

  1. :) peki inandım bende bütüüüüün söylediklerine.:)

    Bacım,ben seni şu anda olan değil; alttaki yazımda birsobeledim, hemde yanında kurabiye ikram ederek.:)
    oku bak sen seversin öyle yazıyı. sooooobeeeeee.:)

  2. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Bu durumda sana misafirliğe mi gelsek :D Allah kolaylık versin abla; hayat zor, karışık.

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet ol…

  3. Medyaya inanmak en iyisi tabii..
    Olaylara tek pencereden bakar, düşünmeden gül gibi yaşarız..

Bir Cevap Yazın

