merci pour le memoire…

15 responses to “merci pour le memoire…

  1. Çok sevdiğim bir ses ve şarkı…
    Salim Dündar ve Aynalar…çok teşekkür ederin Candan.

    Sevgilerimle…

  2. benim de öyle Ummân benim de..

    yıl 1976, candan birinci sınıfta uyukluyor, çünki öğretilmeye çalışılan herşeyi zâten biliyor ama 23 nîsan için okuması gereken bir şiir var. ne bilecekti, taa o zamandan bu şarkı hep bir numara olarak kalacak hayâtında.. aaah! söyletme’n beni, ağlatma’n beni şimdi dostlar. :))

    bir çocuk gibi
    bir çocuk kadar
    severim ben
    sevince
    taş mı gelir
    başıma
    kanar mı diye
    dizlerim
    korkmadan
    düşünmeden
    toz kondurmadan
    sevdiğime
    öyle işte

    çocuk sevgilerimle…

  3. yutupçu olduk cümle alem:)

  4. Peki,tuttum benim orada aynayı sana doğru. baktım fala.:)

  5. aaa, yine sayfanızın biçimi değişmiş!
    valla, bu bloger aleminin en hızlı süs yapan yazarısınız!
    pek hoş olmuş.

  6. Helal be…bir de ERkut Taçkın vardı Candan Abla..Motorla sahneye girerdi ..76 yılının yılbaşını hatırladım şimdi..olimpiyatları da hatırladım mesela nadia komaneçi falan..

  7. merhaba,
    Blogunuzu çok sevdim..Çok samimi ve candan buldum yazılarınızı..Tıpkı isminiz gibi:)
    Sizi de blogumda görmekten mutluluk duyarım..

    selamlar..

  8. ego işte..

    böyle söyletir..
    amma ha!.

  9. merhaba,
    bir ileti daha yazmıştım ama sanırım bir terslik oldu..Herneyse..

    Blogunuzu çok samimi bulduğumu söylemiştim, hala da aynı fikirdeyim..

    sevgiler..

  10. kız bu blog ne böyle..

  11. Nere gittin hani yeni yazı ihmal cık cık cık :) Benim vecihe haber edim istedim.

  12. Bizde gliyoruz gidiyoruz
    geliyoruz gidiyoruz
    bir türlü isi evdebulamıyok:) haberiniz olsun:D

  13. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla galiba yine geçici olarak hizmet dışısın :D İnşallah başında bie bela ya musibet yoktur.

    Allah’a (c.c) emanet ol…

  14. Sevgili Cano hanım,
    aylardan beri sessiz sedasız takip ediyorum sizi. Şu blog aleminde yazılarından çok büyük keyif aldığım ender blogculardan birisiniz (bide keşkül vardı, gitti yazık ki). Hal böyle olunca daha fazla dayanamadım ve deşifre edeyim istedim kendimi. Farkındayım, size bişey kazandırmayacaktır bu ama olsun, yaptım işte ve mutluyum bu eylemimden dolayı :)
    Günlerden beri burada olmamanızın umarım önemli bir nedeni yoktur, kardeşiniz de iyidir inşallah.
    hoş dönün inşallah
    sevgiler

Bir Cevap Yazın

