balayı tadında…

cumartesi günü oradaydık.. sevgili döne ile tankut‘un nikâh törenlerinde. gerçi ayağa basma seremonisine yetişemedik (lânet trafik yüzünden) ama tebrik etmek için yanlarındaydık ece’yle. onlar gibi şeker bir çifte nâdiren rastlanır, iyi ki rastlamışım.. hem fotoğraf çektirdik, hem de nikâh şekerlerinden aldık hâtırâ olsun diye. üstelik komşu olduk, bana çok yakın oturuyorlar artık. utanmasam hemen oturmaya gideceğim. aaa sâhi unuttum sormayı, balayına falan gidecekler miydi acaba..? hmmm, e nasılsa dönerler…

ben oğlan tarafı sayılırım. :) önce tankut’u tanıdım internetten, sonra da döne’yi ve iyi ki de.. bakın korkulacak bir tarafı yok bu internetten tanışmanın, bir kere daha söylüyorum. birbirimizi falan yemedik. en azından benim öyle bir girişimim olmadı (olduysa söyleyin çocuklar). tankut sağolsun, her zaman yemek ısmarlamıştır. :)

ellerellereller.jpg

neyse, onları öyle görünce tabi yine canımın gelinlik giyesi geldi. ama bir an için. sonra oturdum biraz, geçmesini bekledim. geçti geçti, merak etmeyin. hayır yâni ne var sanki, ille de evlenmem mi gerek gelinlik giymek için..? bütün hayâtımı bir gelinlik içinde geçirebilirim. hem evlenmenin başka ne gibi bir esprisi var ki, gelinlik ya da balayı dışında.. ay yok sıkıldım şimdi. ben de herşeyden hemen sıkılıveriyorum. en iyisi eşofmanlar yine. balayına hayır demem canım, o kadar da değil! ;)

döne&tankut çiftine ablaları olarak, cân-ı gönülden saadetler diliyorum. balayı tadında bir ömür geçirsinler ve elleri hiç ayrılmasın inşalllah!

14 responses to “balayı tadında…

  1. fotoğraftaki adamın elleri de pek çirkinmiş be! şimdi farkettim. şekilci değiliz dediysek de o kadar değil, eller mühim canım. bu sanki sorunlu bir tip gibi.. ne bileyim asıl yüzünü evlendikten sonra gösterecek kıza sanki.. ay bana ne be, üf!

  2. çirkinden çok tırnakları yenmiş gibi. :( :P Allah’ım genç çiftimesut bahtiyar etsin inş..)
    Bacım bu sabah ta Julia 3 tane doğurdu,bahçede kutuda. Zıpzıp’ta bir iki güne doğurur sanırım.
    Bu ikisi kardeş ve daha temmuzda bir yaşında olacaklar. Bu gariplerim pis Maydanoz’un azıp bahçeye bütün erkekleri çağırmaları yüzünden kazaya uğradılar. Daha kendileri biz evleneceğiz diyemeden.Daha önce karşı idim ,ama sanırım toptan bıçakaltına yatırtacağım bunları.
    ( Paticiklerde anlatmıştım,Lulu bir yavru az diye ,kaçmıştı evden bebesi 10 günlükken. Oda 1,5 filan hamile.)

    Yanlız bu senin kızın manyak tek kelime ile. Bizden kıskanmıyor dedim ama, Lulu,Roka ve Boynubüküğe öldürmek için saldıryor resmen.O anda görsen yüzünü ödün kopar.Onları korumaya çalışan bizde nasibimizi alıyoruz.
    Hayır Lulu’da acaip korur, ama bir kovalar kaçırtır o kadar. Bu -şaka değil- öldürmek için saldırıyor.
    Dünden beri çok sorunluyuz anlayacağın. Siteye resimleri ile yazmak bile içimden gelmedi. Lulu’yu eve almıyorum. Bir gözünden o anda yaş geliyor, ağlıyor sanırım. ÖÖff.

  3. Ah,ama söz en yaramazına Biberiye adını takacağım. :)
    Hatta bana şahane bir fikir verdin,Maydanoz’a bundan sonra ” İsot” diyeceğim. :)

  4. kedi yuvasına dönmüş senin ev şekerim. :) bu ne yau..? doğuran doğurana.. off valla yoruldum. biz bi’ tânesine bakamıyoruz, sen mâşallah! tabi ev bahçeli olunca kolay! sıkıysa 60 hâneli bir apartmanda becer bu işleri. :))

    tekir olan yaramaz olacaktır muhtemelen. bence maydanoz’un adını değiştirme bu saatten sonra. hayvanceğiz kişilik bunalımına girmesin. yazık. :) hem ben onun adını çok seviyorum. isot da yenilerden birine verebileceğin bir ad olabilir. bu telâşede isim koymak zor gelirse bi’ alo diyiver, ben yardımcı olurum canım. :)

  5. Aaa bizim eve de isim buldun sen “KEDİ KREŞİ” :)
    Ama Maydanoz ismini zaten bilmiyor ki?????
    Oğlumun ismini kendi ismi zannediyor.:)
    Zaten kendini kedi de kabul etmediği için,pisi pisi diye çağırdığında da bakmıyor.
    bend eoğlumun ismini sesleniyorum ona, çok ciddiyim.
    Oğlumda deli oluyor. Haklı ama needek? :P
    Telefon yetmez. Hıım,o bahane ile geliversen işte,ne güzel…

  6. :)))
    karamürsel’de yaşadığımız dönemde (çocukluğumda) bizim mahallede bi’ kedici ismet vardı. sağsa kulakları çınlasın. üç katlı köhne bir evde yaşardı. gâliba bir emekli maaşı falan vardı. bütün parasını kedilerine harcardı. evinde ben diyeyim 100, sen de 200 kedisi vardı herhâlde. sürekli doğuranlar, yavrular, kör kediler, topal kediler.. âdetâ gruplara ayrılıyordu bunlar kendi aralarında. acayip de hiyerarşik bir yapı vardı evde. hiç kavga ettiklerini hatırlamıyorum. çok mûnis hayvanlardı. benim için çok eğlenceliydi ismet’in evi. annem çok kızardı pireleneceğim falan diye, eve gelir gelmez haşlardı beni sıcak sularla. ismet ise çok severdi beni, sanki kimse onu anlamıyormuş da bir ben anlıyormuşum gibi dostça davranırdı. babamın dükkânından aşırdığım ciğerleri, balıkları filân götürürdüm. çok sevinirdi ve duâ ederdi bana. hey gidi günler.. Sâliha yine nerelere götürdün beni.. Allah müstehakını versin e mi! yaşlandım ben, çok yaşlandım hem de.. :(

    ilk fırsatta gelmeyen candan şerefsizdir, nâmussuzdur! bu fırsat için cidden duâya ihtiyâcım var. ay ne arsız oldum beeeen. :)))

  7. amiiin,amiin,amiin,aamiiin. :)
    ve hadi canım,biz daha çok genciz.
    ve birgün bende öyle mi olacağım ki.:P
    ama bana artık evdekiler tepki vermeye başladı. :(

    Allah’a emanet ol. :)

  8. yau daha olacağı mı kalmış, olmuşsun işte! :))
    evdekiler tabi tepki verir. sen bi’ başına değilsin ki.. onlara da zaman ayırman lâzım.

    ayrıyetten bizherdemtâzeyiz o ayrı! ikide bir söylemeyeyim diyorum ama.. yaşlanmak başka bir şey şekerim, yaş almakla ilgili. ay kitap gibi konuştum yine. :P

  9. Candan hanim,

    Bu gelinlik giymek konusuna bu kadar egilmeniz hic de iyi olmuyor walla.

    Hayir, merak edip ben de bir deneneyim desem rezil olmak isten bile degil..

    Diyecegim o ki, bunu anlatirken erkekleri uyarmaniz –sadece taife-i nisaya mahsustur filen demeniz– gerekir bence..

    Yoksa, birilerinin dalginligina gelir ve mesul olursunuz..

    :)

  10. Müzmin Bey,
    e ben daha ne diyeyim.. adı üstünde ”gelinlik” işte. ”damatlık” giymeye hiç heves ediyor muyum ben. :) adamlar da otursunlar oturdukları yerde, öyle her duydukları şeye heves etmesinler canım. :) ben türlü-çeşitli konulara eğiliyorum valla ayıptır söylemesi. ama bakınız hemen de sıkılıveriyorum. eşofmanı daha bir içtenlikle öneriyorum. kesinlikle çok daha rahat. ;)

  11. asmacım,
    sen önce bir zayıfla , söz ben sana damat bulacağım:)
    gelinliğin de eşantiyon olacak.

  12. Erdim Bey..
    bence er kalmaya devâm edin siz, öyle di’li geçmiş filân kullanmayınız recâ ederim. ayrıca şimdi size burdan bi’ uçarım görürsünüz! ne o öyle zayıfla falan demeler?! gelinlik için sponsor sıkıntısı çekmiyorum, versace modellerini bir kerecik üzerimde görmek için araya kimleri soktu, sizin haberiniz yok tabi. azıcık national geografic, discovery filân seyretseniz haberiniz olacak. hıh!

    asmacım haaa!.. bu işte bir bityeniği var ama neyssseee.. çıkar kokusu yakında.

  13. Aman efenim, yazdığınız bu güzel yazıyı yeni okuma fırsatı bulabildik Döne ile beraber. Ellerine sağlık diyorum :) canı gönülden teşekkür ediyoruz efenim.

    Döne der ki;
    “Gelinliği ödünç verebilirim giymek istiyor ise, giyer güzel güzel fotoğraf çektiririz :)”

    Sevgiler, saygılar :)

    Tankut & Döne Şentürk çifti.

  14. Sevgili Döne &Tankut,
    efenim saadetiniz dâim olsun. :)
    Tankutcum söyle o karına, ben bi’ günlüğüne istemiyom gelinliği. bu işin ödüncü olmaz! şimdiden görümcelik yapmayayım. :))

    dünkü uğramanızı saymıyom ona göre. ;)
    candan sevgiler..

Bir Cevap Yazın

