tell..

yakacak

 

bu can seni

kıyamam

. .

 

tutacak

 

bu kan beni

 

yapamam

. .

 

gömecek

 

ıskan bizi

 

tastamam

. .

zor mu?

zor bu mu?

zor soru bu mu?

son mu?

son bu mu?

son durum bu mu?

kor mu?

kor bu mu?

kor dökmek bu mu?

. . .

adın ne senin,

yoksa su mu?

19 responses to “tell..

  1. Elinize sağlık Candan Hanım,
    muhabbetle…

  2. Şarkı zamanda yolculuk yaptırdı bana.

    Günaydın Candan :)

  3. I ıhh çok istesemde adım su olamaz su temizler ben kirletirim :S

  4. aynı kelimenin sık kullanılmış olmasına rağmen göze ve kulağa hoş geliyor şiirin tınısı… yeğenim öykü su için :)

  5. Candan hanim, candan haniiimmm
    I will tell u what it is…
    but…..
    later alligator :)

  6. evet, candan hanım sudur adım benim.

  7. Tâlha Bey,
    teşekkür ederim. de, başka şeyler de duymak istiyor insan. yok, muhabbetten başka değil, eleştiri olur, azar olur, ne bileyim işte..:)

  8. Handancım,
    sevindim.. :) birlikte yolculuk yapmış olduk işte. lise yıllarımız geldi aklıma, çok da severim bu kadını, benim için çok özeldir. günaydınlarını hep çok seviyorum (ne zamandır söylemek istiyordum bunu), yaşama sevinci aşılıyorsun dâima, güzel arkadaşım benim.. bense sana bu saatlerde güzel bir gece diliyorum. :))

  9. Veciheee!..
    bak yine sinirlendirdin beni. yau sen beni deli mi edicen. ne biçim konuşuyorsun kendinle öyle?! bi’ daha öyle kaka lâflar duymayacağım senin ağzından demedim mi ben sana?!
    çabuk özür dile kendinden.. çabbuk!

  10. Nakhar,
    öncelikle hoşgeldiniz..:)
    ben tekrarları çok severim. garip bir şey belki.. hâfıza problemimle de ilgili olabilir. ama yazdığım hiçbir şeyin diğerinin tekrârı olmamasına özen gösteririm. kendimi tekrarlamaktan ise çok korkarım. herşey, an be an değişiyor, bunun dışında kalamam. dilimiz çok özel bir dil; bâzı kelimeler çok farklı anlamlar içerebiliyorlar. burada biraz da onu yapmaya çalıştım ama..

    yazdığım şeyin tınısını beğenmenize sevindim, yeğeniniz öykü su’nun yaşı inşallah bu temaya uygundur, eğer değilse onun için ayrı bir şey deneyebilirim.

  11. vış aboooov! kimler gelmiş!.. breh breh breh ingilizcesi de varmış. dimek sizin kövde de kurslar açıldı he?! benim şu ingilizce şeysinin de ucundan tutarsın artık, he mi gurban..?

    c u Fatihcim.. :))

  12. Irmak Hanım,
    e siz burdasınız..? hâlbuki dün size gelmiş kapıda kalmıştım öyle boynubükük.. demek adınız su sizin. ne güzel..

  13. Candan Hanim Candan Hanim,
    tutulacak neresi kalmis ki dudturmaya calisiyonuz bana…
    ayrica bu siyah zemin benim gibi siyah hastasi birine bile karanlik geliyorsa gerisini siz dusunun…

    ayriyetten hackerlari ustume salabilirsiniz ama beni yildiramazsiniz…
    o gadder!!!

  14. Kemâl Kaya sen çok yaşa!

    tutulacak çok yeri vardı o şeyin (ve tutacak çok kişi).. ingilizcem yetmedi diyemediniz tabi! ben ki; kitabını yazmışım bu işin, başlığı da hâlâ sökemediniz Konstantin Beyciğim! kıh kıh kıh.. :)))

    zeminime lâf yok! anasını sattımının wordpress’i fazla seçenek sunmuyor. teknik direktörüm olacak o vatan hâini de, bir önceki şablona el atıvirmedi, hâlbuki onu çok sevmiştim ben. :( de, çok şatafatlıydı o, sâdeleşmesi gerekiyordu. yok ki elimizden bi’ tutan.. :((

  15. Aşk var kafanı çevirde gör gökyüzünü bulutlar beyaza siyaha bürünmüş bekliyor.Kıyamet mi aşk mı adı?Yüreğimde seni nereye koyayım?Can ver de canın olayım..Tanrıdan rahmet dile sana yağayım..İki masum karanfil düşmüş de ummanlara..Ummanlar ne anlar sevdadan aşktan yana?Yaz aşkım ahvalimizi derdi hasretlere yaz iki karanfil düşmüş ummanlara derviş olmuş aşk olmuş yar..

  16. bu şimdi özür dilemek mi oluyor?
    e peki, kabûl..:))

  17. öykü su daha ufak 1 yaşına bir kaç ay sonra girecek ama olsun adım: nakhar kelimesinin de ibranice NEHİR anlamına geldiğini kısaca belirteyim :)

  18. Nakhar :) anlaşıldı. bu yazı Öykü Su Hanım’a birkaç beden büyük gelecek. mâdem adınız nehir anlamına geliyor, o hâlde bu sizin için olsun kabûl ederseniz..

Bir Cevap Yazın

