gülünce, gözlerinin içi gülüyor.. :)

bugün çok yoruldum. bütün evin şekli şemâli değişti yine. sinirlerim bozukken en çok yaptığım şey bedenen yorulmak. tek başına yapmaya kalkınca tabi epey zorlandım. haldır huldur mobilyaları ordan oraya taşı filân, belimin ağrısından ölebilirim. bel ağrısından ölen ilk kişi olarak da literatüre geçebilirim belki, di mi Fatih? evet bu fırsatı da kaçırmamalıyım. :)

yorgunluğumu atacak bir şeyler gerekiyordu. önce sıcak bir banyo. sonra bir demlik çayla birlikte okumaya koyulmak. internetten tabi. nette gezinirken, ilk defâ bir oyun sitesine girdim. iyi de oldu. kelime yarışması vardı. nasıl olacağını çözene kadar biraz zorlandım ama sonra ingilizce karakterlerle yazmaya başlayınca hızlanmış da oldum. 386. sıradaydım yarışmaya başladığımda, en son 53. sıradaydım. bi’ çay almaya kalktım, yanlışlıkla kapatmışım oyunu. oraya nerden girdiğimi falan unutunca, dedim boşver, yeter bu gecelik. ordan yine hangi rüzgâr beni youtube’a gönderdi bilmiyorum ama gecenin bu vakti çok iyi geldi. size de gelir belki. ;)

25 responses to “gülünce, gözlerinin içi gülüyor.. :)

  1. isyerindeki makinemin ses ozellikleri calismadigi icin dinleyemiyor ve yorum yapmiyorum…
    Ha dinlemeden yorum yapip literature gecer miyim? Orasini bilmem… google bisi demedi….
    :)

  2. beleşçilik yok beyim! eve gidince dinlersin. hem sen benle ne diye aşık atıyon?! pardon, atamıyon bakiiim? :P

  3. Ay, çok hoş!
    Acaba kim bu, kime kızdı da yaptı bu videoyu?

  4. valla kim olduğunu bilmiyorum. denk geldi, ben de benim güldüğüme acaba kaç kişi daha güler diye merak edip koydum . :))

  5. aha işte Vecihecan da güldü. :)) etti 2!

  6. candan hanım, katıla katıla güldüm. 3. sırada yerimi aldım. :)))

  7. hehehe.. :)) yaşasın!
    aa! sizin sayfa bizi misâfir kabûl etmedi Irmak Hanım.. ille de parola soruyo. :(

  8. “Savaştan çıkmış boz eşşeklere döndüm”

    kendini ifade edebilmek ne güzel ya değil mi ama :) bizde TebessüM ettik ;)
    Allah razı olsun.

  9. hmm etti kaç? heh bu kolaymış bunu hesaplayabilirim şimdilik: 4 etti!

    evet evet kendini ifâde edebilmek çok güzel.. :))

  10. Candan evin şeklini değiştircem yardıma ihtiyacım var bacım hazır elin değmişken bizimkilere de bi el atsan diyorum :P

    Dayak yemeden gidim ben :D

  11. aa seve seve delikız! ne olacak iş mi o dediğin.. :P valla samimi söylüyorum, keşke yakında olsan.. bayırılırım ev ve evin şeklini değiştirmeye. :))

  12. Uzağız dimi :( Olsun haziranda yakın olacağız :) Napalım sende annemin evinin şeklini değişmeye gelirsin :D

    Kesin dayak yicem ::D Kaşınıyorum :D

  13. Candan, yetiş şunu ikimiz birlikte dövelim!!!

    Klip beni biraz hüzünlendirdi be bacım,herkesler güldüğüne göre anormalim biliyom zaten. :(
    Napıyim öyle kıymatı bilinmemiş aşklara dayanamıyoruuum. :(

  14. hah hah haaa… :))) tam bir koç tavrı işte! herkesin güldüğü şeylerin içinde bile hüzünlenecek bir şey mutlaka bulur. ne güzeldir koçların bu saf tarafı. hiç el değmemiş duygular filân.. bak beni de ağlatıcan şimdi..

    onu bunu bırak da harbiden şu kızı bi’ temiz dövelim biz yau! yine kaşınıyo!

  15. EVET! Hemen gel! :(
    amaniin o koç tavrımıdır? bilemedim ben.:)

  16. aman işte iyi şeyleri kendimize yontmamız lâzım Sâlihacım. çaktırma! :P

  17. Alla allaaaa niye dovuyonuz gizi yaw???? Erkekseniz teke tek dovun hem… Gerci degilsiniz :)
    O yuzden ikiye bir dovebilirsiniz :) keh keh

  18. Ben cadı görümce, gelinim olduğu için dövüyorum onu da;
    Candan da bana yardım ediyor..)

  19. Hah iste ben de onu diyorum :)))
    Yaw ben Candan hanimin tek basina dovecegine eminim… Hatta kendisi 3 kaplan gucundeymis dediklerine gore… yani karsi taraftaki cadilar takimi 5-6 kisi degilse bence ya birakin Candan hanim kendisi pataklasin hepsini -hem stres de atmis olur- ya da kendi isinizi kendiniz gorun Saliha hanim :)

  20. şimdi ben hangi gruba giriyorum acaba çünkü ilk izlediğimde güldüm ikincisinde ise hüzün çöreklendi yüremee (manyak mıyım neyim bilmiyorum ki) bide niye iki kez izliyosun demi, salak mısın yani anlamıyomusun bi kere izlediğnde. tıp literatürüne geçmeme az kaldı sanırsam :)
    ah unutmadan, bebişin adı Emir Haktan imiş teyzesi. sen yapmadın diye üzülme bak kardeşim yaptı sana bi tane E. Haktan. adapazarı şurası hem, atlarsın trene canın çektikçe gelirsin sevmeye:)
    senin fıstığa da selamlar
    öpdüm sizi
    candan sevgiler ;)

  21. :))))) ay yok ne diye kös kös oturuyormuşum ki yarım saattir buraya gelip gülümsemek varmış..
    can/dan/cağızım ben de ölüyorum yorgunluktan evi pırıl pırıl temizledim..Gerçi bücür bir cadı ve ehl-i keyif bir bey ile kaç saat kalır bilmiyorum..Hadi onu geçtim zaten yağmur yağacakmış:(((( getttiii gettiii camlarım….
    ama şiir çok matraktı:))hele bu yorumlar insanın tüm kasvetini alıyor burası…dersin ki mesire…bir güzel bir içten bir hoş…:)canımın yeri ne de olsa…
    bu arada bu genç arkadaş hani sivil olan adı da halit:) ne istiyor yahu bu kadar senden…ille de dövecek:)ben ikna edemedim ama sen onunla başa çıkabilirsin zannımca…
    öpüyorum yüreğinin tam orta yerinden…

  22. yok canııım,karşı taraf bir gariban gelino :P
    (son kelime gürcüce oldu. Ee kendisi de gürcülere gelin olduğu için normaldir.)
    Tamam ben Candan’a bıraktım. Hakkından gelir o zaman. Ben de cadı görümce sıfatından kurtulurum. :)

  23. Vayy hainler ardım sıra beni pataklamayı planlarsınız haaa!Yedim ule yaktım gemilerinizi :P

  24. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla bu yerel çalışmalar çok güzel oluor gerçektende :D Bir tane de benden: http://www.limk.com/video.php?video=8SnyjqRBKYk

    İyi dinlemeler :D

    Allah’a (c.c) emanet olun…

Bir Cevap Yazın

