acı acıyı, su sancıyı..

 

 

tides_jpg_small.jpg

 

ay kesir

us pârâ

yok çârâ

tek ayna

yâr bana

hızır

bendenizde

iklim hâlâ

med’dücezir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 responses to “acı acıyı, su sancıyı..

  1. Bir de bu şiire bayıldım. :)

  2. Vazgeçilir gibi değil bu medcezirler Fırtınam felaketim hasretim Yetmiyor sevişmeler yetmiyor Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin Sevdikçe sevesim geliyor …
    demişti Levent yüksel

    ve üstad dan

    “Boşuna gezmişi yok tabiatta/ içimdeki kadar iniş ve çıkış”

    +
    artı
    şiir çok güzel e bende beğendim hani kolonya istemez ama sağol:)

  3. Ömür, su, vade.. nezir.
    Med geçer. Geçmez cezir.

  4. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Göz yaşı
    Dudak duayı
    Kalp sırrı
    Yüz acıyı
    Ciğer nârı
    Valığım aşkı
    Zor anlatması
    Geçen zamanları

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  5. heh iyileşmiş bizim hatun:) klavyeye de iki çiziktirik atıvermiş hemen:) nerdeyse çalışmadığına sevineceğim tövbeler olsun!Bu saatlerde buraları okumaya felaket alışmıştım.Çalışırken sekmeler oluyordu işte o sekmeleri hiç sevmiyordum ben :)He bi de her bayılana kolonya dökme e mi ?Bak alerjim var tıkanır kalırım bloğunda uğraş dur ondan sonra hastaneye kaldır :Pp

  6. uzan kısal
    yaklş uzaklaş
    gel git
    1
    0
    1
    0
    1
    0
    Dead Lock kaderdir.

  7. Ah, yine başlığınızı değiştirmişsiniz, Deniz Kızı Eftelya modeli olmuş.

    Bugün şiir gününüz, yani benim öğrenme günüm.:)

  8. Benim de şiirden içim burkuldu :(
    Anam ben de burkulmaya pek bi müsaitim zaten :)
    Ağlatıp ta gülene yazıklar olsun !!! demek istiyorum ben de (çok dertliyim candanhanımcım çooook ;)
    Cümleler arasında bi bağ yok evet ben de fark ettim ama gecenin bu saatinde ve 14 saat çalışmanın üzerine anca bunları çıkarabildim valla, kusuruma bakmayasın artık :))
    öperim çokça gül yanaklarınızdan :)
    ve evet Candan Sevgilerimle :))

  9. Bunlar hep neokorteks tabakasının yeterince okşanmamasından oluyor…

  10. ”de” ayrı yazılır çocuuum! sana da mı öğreteceğiz yau! o dergiyi arayıp işine son vermelerini isteyeceğim şimdi!
    bu yazının altına yorum yazmamakta kararlıydım. ama dayanamadım!
    şimdi bekârköy’e geçiyorum tükân için. her an evlenmeyebilirim! :P

Bir Cevap Yazın

