dıh,dıh,dıh.. eyi günner!

az önce baktım; bugün şu saate kadar 302 kişi tıklamış beni. otobüs gibi. mercedes olsun, olmuşken. daha fazla konuşamam bu gece, zirâ çok yorgunum. aragazı bunda yoktu di mi? he ya, bizim köydeki kamyonla karıştırdım. söylemem lâzım: tır şoförü olmayı çok isterdim. olmamam için henüz bir sebep yok. iyi o zaman. yatayım ben en iyisi, uyanıkken de rüyâ görmeye başladım.

4 responses to “dıh,dıh,dıh.. eyi günner!

  1. – ne abla?
    – ne ablası ya.. teyze, teyze..

  2. aha! rüyâ hâlâ devâm ediyor. N’Allahım, kurtar beni bu kâbustan! kâbusmuş lan bu. rüyâ filân değil. rüyâ olsa süpermen gelirdi. :P
    önemli not: şapkaları DA seviniz!

  3. E ben o 302 kişinin niye geldiğini biliyom ama sölemem :/*

    uzak durun kardeşim burası bağımlılık yapıyo demedi demeyin bişey var burada bişey ıııı aaa ooo bişey işte adını siz koyun boşlukları doldurun ……………. :)

    Cumanın duası olsun bu da
    Allah size tez zamanda hayırlı işler yapabileceğiniz tükkkan nasip etsin inşeALLAH!Amin.

  4. ben de tahmin edebiliyorum Mafrak Hanım. burayı kesin otobüs yazıhanesi sandılar. ;)

    en sevdiğim günün cumâ olduğunu biliyorsunuz mu? hı hı öyle ama sebebi yok. şimdi yine sebepsiz bir sevinçle dolanıyorum ortalarda, sırf bugün cumâ diye. Allah sesinizi duymuştur ve dilerim izin verir buna. sağolun..

Bir Cevap Yazın

