turfanda

yollar oldu bana sırr

geçti belki bin asır

bulamadım hâlâ pîr

gideceğim sâdesir

o da değil de belki

gayretim örselendi

ne yapsın böyle beni

ben benden bulsun şimdi

 

 

 

5 responses to “turfanda

  1. yollar şimdi bir serap

    fuzûli artık koşturmam

    ama durup ateşinde mi yansam?

    korkuları mı uyandırsam?

    bundandır yollara sevdam…

  2. Edip Bey,
    ımmm güzel olmuş..
    serap’a sevdâlısınız demek. anlıyorum. :)

  3. ayın konumundan mı bilemiyorum. hangi kapıyı çalsam bir duygu seli…

    yok yok en iyisi ben odama çekileyim…

  4. Torkunç Bey,
    biz duygusal varlıklarız. sizin odalarda bu süreç nasıl işliyor bir bilsem, ona göre yazacağım. ;)

  5. Derinliği yoksa hayatın
    Ne çıkar uzunluğundan
    M.Akif

    çok derîn bi şiir olmuş

    indim, dibini bulamıyorum:)

Bir Cevap Yazın

