dertsiz baş terkide gerek..

bu başağrısı nasıl târif edilir şimdi bilmiyorum. bir deneyelim bakalım.. gâzi koşusu yapan üçyaş safkan ingiliz atlarını düşünün. bold pilot en önde gidiyor.. yer veliefendi değil, beynimintası. mesâfe de 2400 değil. yâni umarım öyledir ama bu ne menem 2400 metreyse, bitmek bilmedi.. pistte basmadık yer bırakmadı nâmussuzlar. ulan hiç değilse enseköküme basmayaydınız. yok! kupayı kim alacaksa alsın, şu başımı rahat bıraksınlar artık..

son 48 saatin, 24 saati çalışmakla geçti. iki günde yüz yeni yüz tanıdım belki, belki daha az, belki daha çok. liste yapmadım ama yuvarlak hesap öyle bir sayı işte. işin en iyi yanı ve başağrımın da en temel sebebi yine bu sürede 500 km.’ye yakın yol yapmış olmamdır. yollarla yeniden buluşmak güzeldi ve klima sevmediğim için camlar açıktı. muhtemelen bu yüzden dayanılmaz ağrılar içerisindeyim ya da dün akşam 21:30’da eve gelince, saçmasapan bir şey yüzünden ece’ye ilk defâ bağırdığım için. bağırdıktan sonra kendimi cezâlandırdım. yok, öyle bildiğiniz bir yöntem olduğunu sanmam.. eve geç gelmek bende yeterince suçluluk duygusu uyandırıyor zâten, üste çıkmanın bir anlamı yoktu ama beceremedim işte. hayattaki en değerli parçamı kırdım. bu boku da yedim sonunda. âferin bana!

oysa o benim için neler düşünmüş.. 13 temmuzdaki julio iglesias konserine bilet almayı plânlıyormuş. muhtemelen babasından tırtıklayacağı paralarla. biletler tam anlamıyla kazık. ama âhir ömrümde de bir daha canlı dinleme şansım olur mu bu herifi, sanmam.. neyse işte. bu da suçluluk duygumun üstüne tuz biber oldu. bu akşam hiçbir şey olmamış gibi davrandı allahtan. eve geldiğimde kapıyı o açtı, mahsus anahtarımla açmak istemedim. onun açmasını diledim ve öyle de oldu. onun o bebek suratını görmek bütün yorgunluğumu alıyor…

ne nâlet bi kadınım ben ya! herşeyi elime yüzüme bulaştırıyorum. onun gözündeki pırıltıdan daha değerli ne olabilir ki.. hiç işte. şimdi iyiyiz, konuştuk biraz. sonra başıma masaj bile yaptı. geçmedi nâmussuz ağrı ve böyleyken yazmak da çok zor. parmaklarım her tuşa değdiğinde, zonk zonk zonkluyor siniruçlarım. belki biraz hareketsiz kalırsam, uzanırsam, düşünmemeyi başarırsam -tamam son seçeneği geçtik, o çok zor hattâ iyi bile gelebilir-, tek bir şey üzerine yoğunlaşırsam atlatırım sabaha. inşallah yâni.

yarın çalışmıyor olacağım, bu iyi. ama pazartesiden sonra daha tempolu bir yaşam beni bekliyor olacak. kalırsam.. kalırsam, artık iyi para kazanacağıma, biriktireceğime ve sonunda istediğim şeyi gerçekleştireceğime söz veriyorum kendime. bu böyle gitmez! bu yıl tam da annanemin göçtüğü yaştayım. gen meselesi babamdan yana da pek şans vermiyor ama, bakalım, kalırsak göreceğiz…

Reklamlar

7 responses to “dertsiz baş terkide gerek..

  1. Candan Hanim,
    Ben de dun iki uc tane gariban cocuga bagirdim… Benim ki aksine iyi geldi :P
    Saka bir yana benim bas agrisina tek cozumum karanlik bir ortam ve uyku…. Basim cok SIK agrimaz benim… Hatta hemen hemen hic agrimaz… Kotu birsey olursa da midem agrir…

    Her neyse… Uyurken bunlari okuyamayacaginiza gore bos bos konusmayayim da gideyim Muzmin Bey’in oraya takilayim… Konusulmamasi gereken seyleri konusmuyoruz guzel oluyor :p

  2. diğeradıylakaprisböceği

    aman da candan’ ımın başı mı ağrıyormuş :)
    bir yerinin ağrıdığını hissediyorsan şükret, yaşıyorsun demektir.
    ehh madem uyumaya gittin ben de fatih bey’ in oraya takılayım :) gerçi o da şimdi müzmin bey’ de takılıyormuş ama yakalarız belki..

  3. Fatihcim, olan şey ağrır, bilirim. :)) sende de ne mide var hepimiz biliyoruz di mi? :P

    boş konuşmak ne demek yau? kim ne demiş de yeri dolmamış allasen..

  4. Elif Ganka,
    ne biliyon sen benim ne edip, ne etmediğimi.. ;)
    aradığın var mı hiç.. en son görüştüğümüzde Fatih istanbul’u fethetmediydi daha, Müzmin Bey’in oralarda takılıyordu. :P

  5. canım çok geçmişolsun.:( şimdi nasılsın?

  6. canım benim ya…hem bedenin hem ruhun yorgun kalmış az biraz hı?Ama sen kadar seven bir annenin öyle de tatlı kızı var ise…Geçer hepsi azar azar :)Ve Rabbim evladına da sana da öyle dolu dolu güzel günler göstersin ki içimi cızırdatan şu anneannenin veda yaşını hiç anımsamayasın:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s