ele el, yâra yâr

ele yay

bana oksun

ele var

bana yoksun

ele bas

bana pessin

ele kel

bana gürsün

ele kül

bana közsün

ele kör

bana gözsün

ele bet

bana bentsin

ele dert

bana mertsin

ele al

bana yolsun

ele zûl

bana olsun

bana olsun

bana olsun

. . . . . . . . . .

6 responses to “ele el, yâra yâr

  1. Güzel bir teknik. Biraz da ben deneyeyim.

    ele nur
    bana narsın

    ele kur
    bana yarsın

    ele sur
    bana şarsın

    ‘ele dur
    bana varsın

    ele kol
    bana elsin

    ele yol
    bana telsin

    ele bol
    bana yelsin

    ‘ele dol
    bana gelsin

    :)

  2. ele ses

    bana sussun

    ele düş

    bana küssün

    ele yâr

    bana zârsın

    dursun artık yağmurlar

    rüyâlar bedenimi sarsın

  3. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla olmadı şimdi :D Damara basıyorsun bak yorum yazmaya cesaret edebilen sadece üç kişi benle beraber :D Vecihe ablayla sen hepimize dut yedirirsin. Ben de imitasyonumu yapayım hemen :D

    bana idealist

    ele karaktersiz

    bana özgür

    ele köle

    bana böyle

    ele şöyle

    bana tam

    ele yarım

    bana ruh

    ele ceset

    bana mazlum

    ele korkak

    …..

    ele oyuncak

    bana insansın be!!!

    NOT: LÜTFEN DOĞU DERDİN NE DİYE SORMAYIN :D SİZE İHTİYACIM OLDUMU KOŞA KOŞA GELİRİM ZATİİİ :D

    Allah’a emanet olun…

  4. Daktiloyla yazan tek kadınsınız candan hanım..birde lacivert gece falan önünde…Alt katta Tanpınar üst katta Sylvia Plath herhalde..

  5. Elinize gönlünüze sağlık Candan Hanım,
    muhabbetle…

  6. ele gul
    bana yassin
    ele kis
    bana yazsin
    ele sus
    bana sazsin
    ele son
    bana ilksin
    ele zor
    bana yönsün
    ele duz
    bana yarsin
    ele hic
    bana yarsin
    …………….

    Candan Hanim tebrikler efenim….
    bu akimin adini Candanca koyuyorum :p

Bir Cevap Yazın

