geçmiş zamân olur ki..

18 responses to “geçmiş zamân olur ki..

  1. Candan Hanım,
    Burada bir “kral çıplak” durumu mu var?
    Ben neden hiç bir şey göremiyorum?

  2. Kliple ilgili söylecek şey bulamadım(anlamadığımdan dolayıdır) en iyisi mi ben size bi özdemir asaf ekliyim(patlatayım diyecektim de demedim:P )eklyoz

    Benim en sevdiğim söz , senden duyduğum ben’dir .
    Hep yinelediğim söz , sana koyduğum ben’dir .
    İyi olmak adına bilgiç olmak istemem ,
    Seni sen’lediğim söz , bir-bir oyduğum ben’dir

    hayırlı uğurlu olsun:)))

  3. Hah şimdi oldu!
    Kral çıplak değilmiş, youtube su koymuş!
    Ayrıca bunu seyretmek çok hoş oldu, mersi.

  4. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla nasılsın? İyi misin? Allah işlerini kolaylaştırsın, gönlünü ferahlatsın. Sanırım dükkan işi seni fena bağladı. Buradaki mesaiyi hep oraya harcıyon :D Kolay gelsin :D

    Allah’a emanet ol…

  5. E.K.cıım :)
    youtube da değil de muhtemelen senin pc su koyvermiştir. leblebi ve çekirdekleri ayıklarsan, bi şeyciği kalmaz. ;)
    yorgunluğumu alacak bir müzik koyayım demiştim.. ben çok severim bu haspayı. çok da özledim. bana biraz benzer. :p

  6. Mafrak Hanımcııım,
    anlaşılacak nesi var a canım.. müzik işte. evrensel değil mi bu dil? :))
    tamam. ben olduğumda tekrar yazacağım. söz! ;)
    de heyirli, ugırlı olsın. :)

  7. Doğucum,
    eyvallah kardeşim! bilmukâbele..
    dükkân işi yattı da, bu başka bir iş idi. geçti sayılır, yâni inşallah.. hep söylüyorum; bağlayın beni maaşa bak nasıl durmadan yazıp, çızıyom. :P
    kolaysa başına gelsin! ;)

  8. Şu maaşa bağlama işi hoşuma gitti sanki…

  9. heh ben de onu diyecektim Edip Bey.. ne var yâni, aranızda para toplasanız olmayacak şey değil. ;)

  10. O zaman ne kadar özgür olursunuz?
    İşte bak onu bilemem…

    – Yav o kadar para veriyozzz canım, ne var yani beni anlatan bir şiir yaz dedikse?

    – Doğru sanki ben de son yazdıklarından ben tatmin olmadım gibi, bu seferki aylığını biraz aşağı çeksek eyi olur be!

    – Parasıyla değil mi gardaşım, hikâye yaz dedik mi hikâye yazacağ, masal yaz dedik mi masal yazacak, yoooğğğ azcık bilimsel ol deyip makale isteyeceğiz icabında onu da yazacak….
    Parasıyla değil mi?

    ……………………………………

    Ah… Şu kapitalizm ahhh…..!

  11. Edip Bey,
    siz paradan haber verin yeter. şiir de yazarık, makale de. maaş + prim olur ise masal bile yazarık. ayıp ediyosunuz, n’olucak elimize mi yapışır? :P
    yâni diyeceğim o ki; ben o arada kendi diyeceklerimi de araya sıkıştırıveririm, nasılsa anlaşılmaz diğer yazdıklarım gibi. ;)

  12. Candan hanima ne oneriyorsaniz ben yari fiyatina yaparim :p
    Kapitalizm dediginiz boyle olur az gelismis memleketlerde..biri hep daha ucuza calisir de mi?
    Ayriyetten sigorta neyin de istemem…
    Ne yaziyoruz deyin baslayim ben :)
    Gerekirse kabuklu bakla bile pisiririm… paradan bahsedin siz, akan sular durur….

  13. Fatihcim,
    bu yanlarda boş mezar varmış, benden duymuş olma. :P
    ekmeğimle oynama kardeşim! şunun şurası ayda 3500 usd maaş alıcaz yau.. tamam, kırışırız söz! gerekirse senin yerine de yazarım ben. yeter ki ekmeğimle oynama! :))

    sen bi karalama daha yazsana hem.. o kadar da teşvik ediyoruz içbakla filân diyerek ama ne gezeeeer… ;)

  14. walla fena degilmis…. Benim o kadar kazanmadigim ay oluyor yaw :p Saka saka 3500u kim kaybetmis ki ben bulayim….
    Teklifi kabul ediyorum…
    paypal hesabima aylik 1750dolar catir catir yatmazsa o zaman ben yapacaklarimi bilirim!!!

  15. hmmm..
    paypal ha? o ne be?! paspas gibi, baykal gibi, paspal gibi! cık cık cık.. adam gibi bi hesap nosu versene kardeşiiim!
    ne yaparsın meselâ, acık ipucu vereydin bâre. :P

  16. Mesela 1750 dolar yatiracagini umdugum baska birini tehdit ederim :p

    Paypal da paybal gibidir…dadindan yinmez walla :)

  17. Evet, ben bunu hatırladım… Büyük büyük babannemle birlikte dinlerdik. 1800’lü yılların sonuna doğru patlamış bir şarkı. Yani büyük büyük babannem öyle derdi, ben o yılları görmediğim için bilemiyorum tabi.

  18. Konstantin Bey,

    Gelin bir olalım can kardeşim. Ben yazarım, siz cızarsınız; ikimiz kırışırık. Şu bizim ada için daha üç nalla bir at lazım. Gerçi adaya da arabaylan gidilmez ya neyse…

Bir Cevap Yazın

