sertabîp

 

koy kucağına sakla saçımı

topla, aklaştığınca

okşa, yaşlandığınca

uzar, yaklaştığınca

küser, yoklaştığınca

koy kucağına sakla başımı

sensin berberi

olmadı

kes ellerini

canım berdeli

7 responses to “sertabîp

  1. valla dün kendim kestim. bir de güzel oldu ki.:)
    buradasıın::)
    gelmişsin,hemen geldim. ben de çok özledim.
    işler halloldu mu? dükkanı açtınız mı?

  2. Önce resme bayıldım.
    Sonra dizeleri gördüm.
    Saçlarıma gitti ellerim.
    Tüm ağırlığını aldım aklımın.

    Yaklaştığınca uzayan, dokunduğunca kelebekleri çağırıyor dedim. Her telinde başka bir çift renkli kanat.

    Yükseliyoruz…

  3. hıım,alt yazı da gördüm. dükkan işi olmamış. hayırlısı ne ise o olsun inşallah Candanım.

  4. sanki saçlarıma toplandı tüm ömrün yükü,

  5. berber
    berdel
    kesmek
    küsmek

    selam :)

  6. saçlarım
    evimin süsü
    şımarık
    bir sana açılır
    sevdadır sırnaşık

  7. Sertabibim elin seri
    Her temasın bir ürperi

    Inlemem de ben ekseri
    Dokandığın(!) yara yeri

Bir Cevap Yazın

