su/samm

yâr

koynun yar

düştüm

buldum bir çınar

yâr

ol mâkâm

hüzzâm

mevsim sonbahar

yâr

yazım dâr

sam

melekler ağlar

3 responses to “su/samm

  1. -hüzzam makamında
    dün gece bir şuhun bezmine gittim
    nükteler söyleyip sitemler ettim
    handeler, işveler, meyler saçıldı
    o şuhun elinde mest olup bittim

    mehtabın koynunda sazlar çalındı
    meylerle, buseler tekrar alındı
    bu bezmin esrârı ruha salındı
    o şuhun elinde mest olup bittim.

    -meekler ağlmasın, sen de susma. bak beyazlaşımsın sende, nefes alıyor insan beyazda..

  2. Candan’ım. Ruh benzerim.
    Ece Naz’ının rüyaları hayra çıkar inşallah. Deme böyle çok üzüldüm. Düşünsen bile deme ne olur.
    Ece Naz’ın sana senin o’na doyacağınız denli uzun bir ömür diliyorum her ikinize de. Doyulur mu diyeceksin. Tadı damağında kalmaz en azından belki de ne bileyim.
    Öpüyorum çok çok.
    Candan Sevgi’lerimle…

  3. Merhabalar candan

    Aslında buralardayım geliyorum hergün ama sesim çıkmıyo bugünlerde kelimeler boğazımda düğümlenip zorluyor zamanarı…

    bildiğim tek şey bu
    Buda geçer ya huu

Bir Cevap Yazın

