olmadı.. yine olmadı..

pazar geceleri büyük bir zevkle izlediğim popstar alaturka sona erdi. benim birincim belliydi mâlûm.. ama bu defâ da olamadı, ne hikmetse.. bu yarışma; iki yarışmanın elenenlerinin birarada yarıştığı bir tur olarak düzenlenmişti. dedim ki içimden; heh işte Erkan bu defâ işi alır ve götürür. öyle de olması gerekiyordu nitekim. yok taraf tuttuğum için filân değil, hak var, adâlet var, kulak var yâni.. ola ola, hergün dinlesem, sesi aklımda kalmayacak, tek mârifeti notalara düzgün basmak olan bir çocuk kazandı, adı lâzım değil..

bu tura yedek olarak başlayıp, son dakikada asıl yarışmacılar arasına giren İlkay adında bir yarışmacı daha vardı ki; son yıllarda duyduğum en iyi kadın sesi. gırtlak nağmeleriyle, âdetâ dalga geçer gibi şarkı söylüyor. muazzam bir ses. okuyamayacağı eser yok. biliyordum çok çabuk eleneceğini. öyle de oldu..

Erkan sanki eleneceğini biliyordu.. suratı sirke satıyordu daha sonuçlar açıklanmadan evvel. öyle mi Erkan? ve nasıl? yazık oldu mu desem, her işte bir hayır vardır mı desem, bilemiyorum.. her neyse, bu da bitti işte. şahin özer nâm kan emici de oradaydı. neymiş efendim kalan dört yarışmacıya albüm yapacakmış. aklınız varsa uzak durun çocuklar. albüm filân satamazsınız bu devirde. ama aç kurtların elinde oyuncak olursunuz: gel gel, git git. dayarlar kale gibi sözleşmeyi önünüze, sittinsene kafanızı kaldıramazsınız. aman ha, dikkât!

imzâ: müzik işlerinden sorumlu vatandaş candan.

4 responses to “olmadı.. yine olmadı..

  1. Heh ne güzel yazmışın candan al benden de o kadar.Zaten bu yarışmalarda nedense hakedenin kazandığını görmedim ben.Baştan girmek istememişti keşke hiç katılmayaydı erkan ikinci kez..

  2. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla benim favorim üç taneydi. Yarışmayı düzenleyen kanal, Cep Telefonu Operatör Şirketleri ve Reklam verenler; gerisi kaybedenler kısmında favorilerimdi :D Şimdi sonuçlara bakıyorumda araçlar değişti ama umut satmak değişmedi. Tabi şimdi kısa mesajlar ve reklam gelirleride cabası. Abla seninde dediğin gibi sittin sene iyi birşey olmaz bunlardan.

    Bi daha ki yarışmada

    Allah’a emanet olun…

  3. merhaba candan hanım,
    nasılsınız? ben tatil hazırlıkları yapıyordum. sıkıcı işler, hava da çok sıcak. saçımı boyayacağım şimdi de. can sıkıcı. mola vermiştim, geldim bilgisayarın önüne. aa… sizi özlemişim. neşeli haliniz mi, renkli konuşmanız mı, oyunbaz haliniz mi, bilmiyorum, özlemişim işte.

    ben izlemedim yarışmayı, ama dediğiniz gibiyse erkan’a yazık olmuş. ben gideyim.

    kendinize iyi bakın.
    sevgilerimle.

  4. Ağlarsın Bilsen
    Ark Eyledim
    Ayşen
    Bekledim
    Bir Taşla İki Kuş
    Döv Beni
    Düş müydü?
    Giderim
    Git
    İç Benim İçin
    İmkânsız
    Koltuk Meyhaneleri – Salih
    Ne Kaybederdin?
    Senden Sonrası
    Sensiz Bahar
    Sensiz Olmadı
    Telefonda Sen
    Vurgun Sayılır
    Ya Evde Yoksan

    cemalsafii

Bir Cevap Yazın

