kelebek tepkisi..

kanatlarım

nârin

kanatlarım

kavî

kanattıkça

kanatlanırım

kan aktıkça

kanatlanırım

değmeniz

teğet geçmeniz

farketmez

sokulun

kanatlanırım

söyleyin

kanatlanırım

toz olur

kanatlanırım

. . .

 

 

 

7 responses to “kelebek tepkisi..

  1. {kelimelerden rasgele bir murakkep}


    kapı örtükse yârdan
    kanadında yakan ne

    yarılınca damardan
    kan adında akan ne

    dilden çıkan şamardan
    kanadın da cakan ne

  2. yâri kime benzettin
    insan mı zannettiğin
    hâşâ târif de ettin
    Allahımı sen benim

    yâr bana kapı örtmez
    ve sana da öyledir
    ağzından yel alsın bir
    eceli[n/m] mi geldi pîr

    kan tadında aşkımız
    kekre ve de ezelî
    yâr bana ne dese ki
    küsmem ben hiç ebedî

    cakam hiç sönmez benim
    yâr benden geçmedikçe
    zâten geçtiyse bittim
    öldüm işte resimim

    ———————–
    kelimeler rastgele seçilmemiştir.

  3. buraya az önce bir yorum geldi. kendi deyimiyle ”bir dost” tan. yayınlamama gerekçem basit: öncelikle isimsiz. ikincisi bu yayınlayacağım şey belki başkalarını üzer. beni değil. ilkokul yıllarımı geride bırakalı da çok oluyor hattâ o zamanlarda dahi ”o onu seviyor, bu bunu seviyor” gibi lâflar etmezdim ben. anlatabildim mi bir dost?! maçan yiyosa buraya isminle yaz. yok ben ille de özelden yazacağım dersen; aha da mail adresim: asmakilitatgmail.com

  4. Candan hanim,

    kelimeler rastgele seçilmemiştir.

    Pardon. Gercekten.

    Fazla anlam ifade etmek amaciyla degil, sadece ‘kan-a-din-da’ yapisini bir seyde denemek istemistim. Ve, evet, rastgele kelimelerle sayilir.

    Ters bir zamana rastgelmis oldu galiba.
    Tekrar ozur dilerim.

  5. Ne güzel düşürmüşsün gönlümü kelama ve ne güzel düşürmüşsün kelamı kaleme…
    :)can/dan/cağız/ım sıkma canını desem bilirim dinlemezsin:) ama dualarımda yer ettiğini bilesin…

  6. kanatlanır da kanaat da alınır,
    Candan değil mi bu?

    yazdıklarınla kan ağıtlanır,
    Candan’ı da katlandırır kılan değil mi bu?

Bir Cevap Yazın

