sava(k)

bir vakitti

belki ikindi
muştayla mühürlediğin

muştuyla âzâdet beni

şimdi

. .

5 responses to “sava(k)

  1. bende dün köye gittim. benden önce gelin 3 gün oradaydı.
    gel seni de götüreyiiim. :)
    deniz seviyesinden 8oo mt yukarıda olmak beni fena çarptıı. ama sana iyi gelir,eminim. :)

  2. hmm.. hiç fenâ fikir değil! :)
    ama mümkün olsa da deniz seviyesine insek diyorum. suya girsek eccük. deniz seviyesinden hep yukardayım zâten. :P şu guççük dağları da ben… ımm dur çenemi tutayım. :)

  3. çok bunaldım..

    beni de götürün ne olur.
    :(

  4. Ey, benim gönül yaram,
    onmaz sevdam.
    Azâd eyleme beni
    uçamam artık.
    Yasaklama bana
    gönül semalarını.
    Yedi kat ellerde
    kanat çırpamam artık…

    Ey, benim denizim,
    dalgam, sahilim.
    Yabancı ummanlarda
    çağlayamam artık.
    Yasaklama bana
    nehirleri.
    Boz-bulanık sulara
    akamam artık…

    Ey, benim helâlim,
    günâhım, sevâbım.
    Senden gayrısına yâr
    diyemem artık.
    Yasaklama bana
    Sırat’ını.
    Nâ-mahrem köprülerden
    geçemem artık

    iktibas

  5. şöyle bir ikindi vaktinde de “bakırköy” yapsak diyorum ben..

Bir Cevap Yazın

