bir dirhem et ne örter, ne örteeer?!

özburcu koç, yükselen koç, ay koçta bir kadın olsaydım incecik bir şey olacaktım kesin. ama su grubu ağırlıkta olunca, su topluyor vücut. hâlbuki çocukken böyle miydim.. solucan gibi bir şeydim. pırasa gibi, altın renkli saçlarım vardı. giderek onlar bile kumrala çaldı ve dalgalandı. ben duruldum.. mu acaba?.. amaaaan ne bileyim. kâh öyle, kâh böyle işte..

yılbaşından beridir beş kilo fazlam var. yâni bana göre beş kilo. şu diyetisyen bozuntularına soracak olsak, tez elden intihâr için karaya vurmam lâzım. peh! neyse, ne diyordum ben.. he evet şu beş kilo fazlayı vermek için daha ne yapayım bilmiyorum. günlerdir doğru dürüst yemek yemiyorum. içtiğim suyun, çayın, kahvenin hattâ ve hattâ narkoz etkisi yapmasına rağmen ayranın hesâbı yok. ee, nerede birikiyor bunlar? elbette ödem olarak bedenimde. tamam böbrekler de pek işe yaramıyor ama insan terliyor filân di mi yâni, birazı olsun giderdi hiç değilse. yok anam, benimkiler yuva yapmış sanki, gitmek bilmiyorlar.

aranızda kilo işlerinden de anlayan biri yok mu Allah aşkına?! Handan o kadar terapi yaptı güyâ ama bana mısın demedi.. yaz da geldi, yiğidin malı meydanda gerek diye sere serpe giyinemiyoruz bi ağız tadıyla. yok göbeeem çıktı, yok bilmemnerem fırladı.. bunları mı düşünücem ben yaa!! araba kullanırken (klimaya yüz vermeye başlamama rağmen) altıma kadar terliyorum. bi iniyorum, rüzgâra doğru (varsa tabi) veriyorum kendimi ki; altıma ettiğim sanılmasın. e daha ne yapayım ben anacım.. ilaç için iki kilo bâri vereydim. yok!

yaaa işte böyle sayın seyirciler. mal bu yâni. gözünüzü korkutacak bir şey yok anlayacağınız. ince belli filân da hiç olamadım ben anasını satayım. yanarım yanarım, tutuşur yanarım.. yok o şarkıydı pardon! boy desen, bi damlacık, âdetâ yercücesi sayılırım. kızım tepemden bakıyor, anlayın ızdırâbımı. kızının küçülmüşlerini giyebilen bir anneyim. ağlamak istiyorum, bırakın beni..

– sebastian! mendilimi getir! çabbuk! sonra da bana pollyanna’yı oku biraz.. ya da bi koşu Fatihgillere git, üjbej fıkra kap gel! kime diyorum ben yau?! bak hâlâ sallanıyo!..

69 responses to “bir dirhem et ne örter, ne örteeer?!

  1. Polyannaya kizim cok kilo aldin sen demisler, O da : “siz donunde kendi kiciniza bakin” demis sonra onlar doner donmez kacmaya calismis ama kapiya SIKIMIS :p

    yaaaaaa

  2. Bulent Murtezaoglu

    Valla ben askerden fil gibi donmustum, care olarak kendi uydurdugum rejim suydu: su, hazir soyulmus minik havuc (Fatih bey bilir belki ‘baby carrot’ diye satilir bu, soyle birsey, pahali da degildir o kadar), vitamin hapi, sicak havayla patlatilmis yagsiz patlamis misir, sabah bir elma filan yiyerek bir iki haftada hizli kilo vermeye baslamistim. Bir ogun de normal insan yemegini normal insan miktarinda yiyordum galiba, ama hergun degil — yemege filan cikmam gerektigi zaman. Bir ay veya bes haftada on kilo civari vermistim zannediyorum. Ben kahveye caya zaten seker koymam, gazoz kola filan icmem, belki ondan gayet kolay olmustu. Anahtar patlamis misirdaydi bence, bir avuc misir kocaman bir yigin oluyor ye ye bitmiyor. Havuc da kolay yenen birsey degil o miktar yemeye kalkinca. Devamli yer durumda olunca insan aclik hissetmiyor.

    Diyetisyen filan ne der buna bilmem, ama yaptigim sagliksiz birseyse de ben bir etkisini — kadidemin pantolon stoguma uygun hale gelmesi disinda — farketmedim. Hala da patlamis misir severim. Geri donusu olmayan birsey de degil bu, biraz tuzlu oluyor ama patlamis misirin yerine findik, havuc yerine tam yagli yogurdun icine tikilmis kuru uzum ve kirik ceviz ile yanlislikla verilmis kilolari kolayca geri almak kabil.

  3. İnsan kıyafetlerin içine sığmayınca ne polyanna kâr ediyo ne felek valla bizdede var bi 5+5 e olur okadar sende bana bi 5 ver ben hepsini toptan veririm candan dert etmesen :P

    ya anlıyamadığım şu, bukadarrrr sıcalarkarda niye erimiyo bu yağlar, kilo nedir? yağ, yağ nedir? sıcakta eriyen bişi, hava nası?l sıcakk
    eeee biz niye erimiyoz ?

    şifalıbitkiler kitabında zayıflamaile ilgili okuduğum bi kelime aklıma geldikçe hala gülesim gelir

    hararetli idman :P (nekadar hararetli yaaa :-*)

  4. Eee, terapi bana yaradı Candancım, 5 kilo verdim :)

    Çok su iç, yürüyüş yap.

    Vee şimdi işin sihirli formülüne geliyorum : Yok öyle formül mormül, aç kalacaksın anacım :)

    Hafif bir güne açılsın sabahın, günaydın :)

  5. candancım,

    ben de bir ara kilo alma isini abartmis, bunu da icine sığamadıgım pantolonlardan ve de gecen yaz cekilen fotograflarımda dehsetle fark ettigim “güreşçi kolu”na dönmüş kollarımdan anlamış idim.

    sonra nasıl verdin dersen, ac kalarak degil valla, ac kalırsam daha cok kilo tutmaya calısıyor bu bünye çünkü. benim sırrım, aksamlari az yemek kardeş, ve de sabah normal kahvaltı etmek, ara öğünlerde meyve+yogurt falan yemek. bir sey yemeyip, bol kahve, sigara, cayla zayıflanmıyor, bir arkadasım denedi olmuyo yani..

    olmadı sebastian’a söyle her yaz memleketimizi şereflendiren kıl doktor mehmet öz’den bi randevu alsın :)

  6. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Seninki de bişey mi diyecğim şimdi :D

    5 senedir annem bana “oülum beş kilo al” diye diye ben daha da zayıfladım. Bir de bu yönü var işin. Gerçi ben halimden memnunum :D Zamanı geldimi alırım kiloyu ne gerek var balık yağına, sarımsaklı yumurtalı süte ve daha onlarca formüle :D

    Abla ben bilmiyom kilo vermek konusunda bişeler. Ama öyle çay kahve sigara falan iyi değildir yani. Onlar zayıflatmaktan çok öldürmeye yarar. Bence daha sağlıklı şeyler dene ;)

    Allah’a emanet ol…

  7. seni çok seviyorum demeye geldim ben :)

  8. Bulent Bey,
    Baby carrot, baby spinach, baby tomatoes, baby cucumbers…. walla hepsini poset poset afiyetle yiyorum :) Ama ne yesem yaramiyor :p
    Herseyi tam yagli yiyorum, makarnayi kitliktan cikmis gibi yiyorum, etsiz olmaz diyorum ama banamisin demiyor…
    Siz kilo vermeyi bosverin de bana nasil kilo alinir onu soyleyin :p

  9. sevgili candan,
    et bu, yerçekimli ortamda ağır geliyor. sorun bizde değil, yerçekiminde. yıl geçtikçe bu yerçekimi daha bir çekiyor eti o kadar:P
    bu arada, yukarıda yorumları yer alan bazı yiyip yiyip kilo alamadıklarını bildiren yorumcular, yahu insaffff, demeyin bari:P

  10. 93 yazi idi… Universite sinav sonuclarini beklerken babam bir iscisinin gelmedigini soyleyerek beni ocakbasinin hemen yanibasindaki kasaya oturtuverdi…2 ay o oturdugum yerden kalkmadim… her gun istinasiz oglen aksam arasi(aksam evde yemek yedigimi de hatirlatayim) 5-7 porsiyon degisik cins kebap yedim… Patlican kebabi, cop sisler, ciger sisler, adana urfa…akliniza ne gelirse…

    En cok kilo aldigim zaman o zamandi… iki aylik ugras sonunda 67 kiloya ciktim ki normalde 60 kiloyumdur :p

    Yukarda bazi yorumcularin kilo alamama hikayelerime uzulebileceklerini dusunerek benim de kilo alabilecegimi gosteren bir hikaye anlatmak istedim :p

  11. Bulent Murtezaoglu

    Fatih bey,

    Siz kilo vermeyi bosverin de bana nasil kilo alinir onu soyleyin :p

    Cok kolay, bir kere o tam yagli yogurdun icine tikilmis kirik ceviz kuru zum (orada var bu) kirik badem filani yiyeceksiniz. Bu yemek arasi. Yemeklerde de tencereden kurekle yenecek bol yagli seyler icad edeceksiniz. Bir icat veyeyim size:

    Bir kutu ‘chopped clam'[1]
    Uc bes dis sarmisak
    Iki ‘cup’ dirsek makarna
    Bol bol rendelenmis parmesan
    Aci kirmizi biber (Ceyenne pepper iyi oluyor)

    Makaraninin suyu isinirken sarmisagi kup kup yapin (bunun aleti de var). Clamleri acin suyunun bir kismini makarna suyuna dokun.

    Makarna sudayken, sarmisaklari keyfinize gore miktarini yaralayacaginiz biberle beraber bir tavada zeytinyaginda hafif citirdatin. Clamlerin kalanini (kalan suyle beraber) buna bosaltin, altini yice kisin. Hedefimiz hafif kaynayip sarmisak tadini cekmesi ama suyunun yok olmamasi.

    Makarna pisince suzup, clamli sarmisakli yagli bulamaci tencereye boca edin. Ustune bol parmesan peyniri de koyun.

    Takribi zaman: 15 dakika. (pizza gelmez o kadar zamanda!)

    Bulasik (tencereden yerseniz): tencere tava suzgec kasik ve sarmisak aparati.

    Kalori: cok. Parmesanin zeytinyagini cekebildigini goz onune alip daha da cogaltabiliriniz.

    Fiyat: az. (Parmesani ve zeytinyagini Sams filan gibi yerlerden galonluk boyda alin, tuzluk parsanda acayip kazik var. Kucuk zeytinyaginda da. Hakiki ‘full fat’ parmesan alin ).

    Lezzet: acliginiza bagli ama burada konserve clam ve ucuz hazir rendelenmis parmesan bulsam iki gunde bir yerim ben bunu.

    Bu arada ucuz ve besleyici manti tarifim de var, yine sizin oraya uygun:
    http://groups.google.com/group/soc.culture.turkish/msg/f5a4e0e0b4f6b1b8

    [1] Su asagidaki gibi olandan bir kutu. Bunlari kutusu $1’in altina bulabiliyor olmaniz lazim:
    http://www.bumblebee.com/products_indiv.jsp?prodid=705

  12. Fatih bey,

    Bulent beyin dediklerini yazin bir kenara.

    Fakat size uymaz bence.

    Benim tavsiyelerim daha zor olmakla beraber daha efektif olacak.

    First, plaj, gym, hatta alisveris merkezleri benzeri yerlere gitmeyin.

    Dikkatli okuyun lutfen, gidin de spor yapmayin filan diyor degilim; acikca gitmeyin diyorum.

    Gidince yureginizin yagi eriyordur da ondan.

    Instead, find someone Italian. No, not those, real ones. Preferably from Bologna.

    Oyle cok okumus filan da olmasin.

    Sizi eve hapsedecektir zaten. Ustune ustluk, bir de o guzelim hamurisi seyleri size Pekin Ordegi gibi yedirecegi icin, 6 aya kalmadan muradiniza da ermis olursunuz.

  13. Bulent Bey,
    Onerinizi dikkate almakla beraber su tur seyler de var… Bu Sam’s Clubta keci sutunden yapilmis tam yagli peynir satiliyor… Lezzetide fiyati da cok hos… Parmasanla aram iyi degil… ona alternatif olarak bunu kullaniyorum…. Clam chowder’i severim ama chopped clam’i hic denemedim…. Ben genelde sarimsak ve bol miktarda kirmizi biber kismi sabit kalmak sarti ile sizin anlattiginiz mealde birseyler yapiyorum…
    Benim eve cok yakin bir manav var… hani su sineklerin bol oldugu meksikan isi yerlerden biri… Is oncesi yada sonrasi ugrayip bir patlican, 3-5 yesil ve kirmizi biber, iri bir sweeet onion ve 3-5 domatesi bir pound kadar kiyma ile pisirip yukarda bahsettiginiz makarnanin uzerine bocaliyorum….
    Yaninda salata oluyor ve ya kofte ya steak yapiyorum…
    Bahsettiginiz parcalanmis nut’lari ise bizim Turk marketinden aldigim balli cerez ile ikame ettigim kanaatindeyim…Ama Muzmin Bey’in belirttigi! yan etkileri ile karsi karsiya kalmamak icin sabahlari arabama kadar yuruyor, mall’lara gidiyor ve “100% pure” etiketi olan italyanlardan mumkun mertebe uzak duruyor, bunun yerine ‘artificial italian’lara saygi! duyuyorum :)

    Aslinda bu sorun buralara gelmeyebilirdi… Ben cok uzun sure! devam ettigim gym’deki besin uzmani manyaga derdimi anlatmistim. O da bana her 1,5 saatte icinde birsuru bilmedigim kelime olan yiyeceklerden olusan bir seyleri yememi salik verdi… Sonra da beni kosu pistine gondermeye kalkti… Ben devam etmeye buna ragmen niyetliydim ama gym’de calisan sekreter hanim kizimizin komsum oldugunu bir havuz ziyaretim sirasinda farketmem bana pahaliya mal oldu… Gelisen! bir takim olaylardan sonra hem parasini soke soke 6 ay aldiklari(1 sene alacaklardi da karti degistirmek gec geldi aklima :) ) gym’e gidemedim hem de havuza inemedim…

    Her neyse Muzmin Bey’i o zamanlar tanimis olsam su an mutlu bir yuvam bile olabilirdi…kim bilir :p

    Muzmin Bey,
    Gozlerimi yasartan ve “acaba Muzmin Bey benim floridadaki arkadaslarimdan biri mi? Beni nasil bu kadar iyi taniyor?” sorusunu kafamda cin cin cinlattiran ogutlerinizi cok dikkatli bir sekilde okudum ve bu ogutlerinizin bir kismina zaten uydugumu sasirarak farkettim :p

    Okumamis, yemek yapmaya kabiliyetli, annesi ve kendisinin fizigi yerinde, aile kavramina ileri yonuk sicak geriye donuk soguk bakabilen birini bulabilirsem ilk davetiyeyi size yollayacagimdir ve balayi icin de yasadiginizi dunyaya duyurdugunuz adalara yapacagimdir… :p

  14. Merhaba Candan Hanim
    Kilo verme islerinden pek anladigimi soyleyemem. Bir iki ay once sorsaniz “kelin ilaci olsa kendi basina surermis” derdim hatta. Ama gecen hafta bir beslenme uzmaniyla gorustum, aklimda kalan ve aklima yatan bir iki seyi yazayim. Aslinda herkesin bildigi seyler ama sanirim benim dinlemem icin konuyu iyi bilen birinden dinlemem gerekiyormus. Ilk soylenen sey tabiki ac kalarak kilo verilemeyecegi. O yuzden ogun atlamamak ve uc ana ogunu de tuketmek gerekiyor. Zaten turk mutfagi borekleri mantilari bir tarafa birakirsaniz oldukca saglikli bir mutfak. Ben de beslenme uzmanina neler yedigimi anlatinca onu bunu yeme diyemedi bana cunku yediklerimiz zaten sebze agirlikli, pisirme sekli saglikli vs. Porsiyon miktarini dusurmek, karbonhidrati ve sekeri kesmek bana onerdigi en onemli iki yontem. Zaten meyve tuketiyorsaniz vucut icin gerekli olan sekeri aliyormussunuz. Ama meyve sulari fazla seker icerdigi icin uzak kalmak gerekliymis.
    Ekmek icin tavsiye ettigi olcu her ogunde 45 gr karbonhidrat icerecek kadar. Bu da uc dilim beyaz ekmege denk geliyor, tabii kepekli ekmek yada cavdar ekmegi ve cesitleri lif icerdikleri icin daha doyurucu ve saglikli. Pilav ve makarna da ekmek gibi karbonhidrat kaynagi olduklari icin bir kap (amerikan olcusuyle) ‘dan fazla tuketilmemeliymis.
    Ogun aralarinda atistirmak icin meyve tavsiye etti. Meyvenin boyutuda yaklasik bir tenis topu kadar olacak dedi.
    Bol yesil salata ve sebze istediginiz kadar. herzaman zeytinyagi yada sivi yaglar

  15. hay allah yanlislikla entera bastim cumle yarim kaldi:)
    zaten cok yazmisim. ustelik herkesin bildigi seyler.
    saglicakla kalin. aslinda 5 kiloda oyle kafaya takacak kadar cok degil, kendinizi uzmeyin derim:)

  16. Muzmin Bey,

    “Instead, find someone Italian. No, not those, real ones. Preferably from Bologna. // Oyle cok okumus filan da olmasin. // Sizi eve hapsedecektir zaten. Ustune ustluk, bir de o guzelim hamurisi seyleri size Pekin Ordegi gibi yedirecegi icin, 6 aya kalmadan muradiniza da ermis olursunuz.” [MA]

    Bunu bana da vaktiyle söyleseydiniz ne olurdu ki sanki! Yazıklar olsun!

  17. Konstantin Bey,

    Kimsecikler duymasın, yerin kulağı var ne de olsa emme, yaw kendinize münasip bir aday ararkene beni de yoldaşınız, kardeşiniz, adadaşınız filan olaraktan unutmasanız diyom, hı?!

  18. Bülent Bey,

    Hımmm, sizi yemek yaparken görmeyi çok isterdim!

  19. Cano Hanım,

    Yememekle içmemekle, hele de çay, kahve, kola gibi şeylerle zayıflamak hem mümkün değildir, hem de kendinize eziyet ve sağlığınıza suikasttir. Habarınız ossun! Az az, sık sık yiyin, dengeli beslenin, bol bol yürüyüş yapın, stresinizi makul seviyede tutun.

    İmza: Metin-theMehmetöz

  20. Metin bey,

    Bunu bana da vaktiyle söyleseydiniz ne olurdu ki sanki! Yazıklar olsun!

    Ben onu bir Bolognali icin soyledim. Yoksa, bu cennet vatanda bilmemkac diplmasi olanlar arasindan da cikar eve hapsedecek olan..

    Hah, pardon.. siz ‘cok okumus da olmasin’ dedigime mi atifta bulunuyordunuz..

    Fakat –demek ki unutmusum–, Fatih beye ben o oneriyi yaparken, nikahina alacagi kisiyi degil de yatiya kalacak bir murebbiyeyi tarif ediyordum.

    Yoksa, ben ne karisirim Fatih beyin kiminle dest-i izdivac eyleyecegine.. Oyle degil mi; var midir bugune kadar karismisligim, ya da yeltenmisligim.

    Yoktur.

    Yoktur yoktur. Aksini diyen ispatla mukelleftir.

  21. Fatih bey,

    Okumamis, yemek yapmaya kabiliyetli, annesi ve kendisinin fizigi yerinde, aile kavramina ileri yonuk sicak geriye donuk soguk bakabilen birini bulabilirsem ilk davetiyeyi size yollayacagimdir ve balayi icin de yasadiginizi dunyaya duyurdugunuz adalara yapacagimdir… :p

    Azizim, beni de mi dusunuyorsunuz yoksa.. Tesekkur ederim, ama size uvey kayinbaba olmami isteyeceginizi hic sanmiyorum..

    Ote yandan, adalara ne yapacaktiniz, pek de anlayamadim?

  22. Metin bey,

    Metin-theMehmetÖz

    Bu imza ile, kisiyi asil zayiflatacak olanin muayene bedeli olacagina bahse girerim.

  23. Muzmin Bey,
    Bu genetik cok mohum bir mesele! Ve ulkemizde “…cinsine tukurdugum cinsine ceker” , anasina bak kizini al gavurun ulkesinde ise “apple doesn’t fall far from the tree” vecizeleri ile ozetlendigi uzere bu giz milletinin genellikle analarina cektigi herkeslerce malumdur… Iste ol sebepledir ki hatun kisinin anasi ile tanismadan yapilacak yanlis bir hareket kisiyi omrunun sonuna kadar icinden cikamayacigi delhizlere mahkum edebilir. Cok dikkatli olmak gerekir….
    Ayrica eger anasi dul yada bekar! ise elbette ki ilk aranacak tel, ilk gonderilecek mail, ilk postalanacak resim sizin adreslerinize olacaktir…
    Cunku bugune kadar cok sahit olmusumdur ki bu kaynana milleti eger kocasinin basinin etini yiyemiyorsa damatin basinin etini yemektedir :)
    Bundan dolayidir ki misyonu kabul etmez iseniz yukarda kelime aralarinda bu misyonu kabul edebilecegini anladigim Metin agabeyimin yardimlarina muhtacimdir…
    Ada meselesi ise son derece aciktir yanliz kelimelerim, baglaclarim , yuklemlerim ve dahi unlemlerim acimasizca calinmis, cumlem taninmayacak hale getirilmistir…
    imdiiii malumunuz uzere :) siz Beqarwille : U.S. Virgin Islands’da yasiyorsunuz…. adalardan kasit burasidir… Ben de hem dugun hem de balayini orada yapalim, hem konu komsuyu malikanezinde agirlar bir suru masraftan kurtulurum hemide sizinle iki arada bi derede hasbihal etme sansi bulurum diyerekten bu teklifi getirmistim… Teklifim halan gecerlidir… Ayrica US kisminin British kismindan daha gozel oldugunu da duymustum… Hem hepi topu suradan ucakla kac saat??

    Not : Murebbiyelerin de bir Turk gencinden ogrenebilecekleri seyler vardir! Ogrenmeyip telef mi olsunlar??? :))

  24. Fatih bey,

    Bu genetik cok mohum bir mesele!

    Haklisiniz, konu ne kadar donup dolassa da sonunda gene etik minvaline converge eder..

    Ve ulkemizde “…cinsine tukurdugum cinsine ceker”,

    Bakiyorum, Pay-i Tahtin Sehremininin sozleri artik kelam-i kadim olmaga yuzturmus.. Imrendim simdi Melih Pasaya..

    anasina bak kizini al gavurun ulkesinde ise “apple doesn’t fall far from the tree”

    O sizin dediginizin buralardaki karsiligi ‘armut dibine duser’dir ve Ciyaak Newton’dan once bulunmustur. Yani, orjinali armuttur onun. neyse.

    Ote yandan, analarin gunahini almasaniz daha isabetli olur bence. Malum, analarin gunahinin kizlardan sorulacagina dair bir inanis vardir da..

    vecizeleri ile ozetlendigi uzere bu giz milletinin genellikle analarina cektigi herkeslerce malumdur…

    Anliyorum, ama galiba sizin aradiginiz soz ‘qualis grex, talis rex’tir; yanlisim varsa Metin beyin duzeltecegini umuyorum.

    Iste ol sebepledir ki hatun kisinin anasi ile tanismadan yapilacak yanlis bir hareket kisiyi omrunun sonuna kadar icinden cikamayacigi delhizlere mahkum edebilir. Cok dikkatli olmak gerekir….

    Simdi.. aslinda buna cok da emin olamiyorum ben. Bugune kadar bu konuda problem yasadigimi soyleyemem. Fakat, tabii ki, tesbihe dehliz girmis ise, durum farkli olabilir; ona birsey diyemem.

    Ayrica eger anasi dul yada bekar! ise elbette ki ilk aranacak tel, ilk gonderilecek mail, ilk postalanacak resim sizin adreslerinize olacaktir…

    Lutfen, ulu Mevla askina, bir defa olsun resim degil de video gonersin birisi de.. Yahu, Internete baglanincaya kadar para.. oncan sonrasi esasen bedava.. Kamerasi olmayan cep telefonu mu kaldi ki.. Daha yaratici olunmasinin zamani geldi de geciyor.

    Diyecegim o ki, resim gonderecekseniz hic zahmet etmeyin. Bende yeteri kadar birikti :)

    Cunku bugune kadar cok sahit olmusumdur ki bu kaynana milleti eger kocasinin basinin etini yiyemiyorsa damatin basinin etini yemektedir :)

    Bu dogru olabilir. Fakat, bunun da caresi var –ama, daha cok calismak, daha cok kazanmak zorundasiniz: Kaynanayi ‘Love Boat’ isimli bir gemiye koyup dunya turuna cikariyorsunuz. Onca limanda surda burada bir kismet bulur.. ya da mevlasini.. Aklinizda olsun.

    Bundan dolayidir ki misyonu kabul etmez iseniz yukarda kelime aralarinda bu misyonu kabul edebilecegini anladigim Metin agabeyimin yardimlarina muhtacimdir…

    Hakikaten.. darbe soylentileri cikali beri Metin bey Marti iple ceken Subat kedileri intibaini verir oldu bana.. Sanki biraz gozu disarida gibi.. ne bileyim, insanin aklina binbir turlu sey geliyor –olur ya, hazir gozu disarida, kendisini disari, ecnebi memleketlere, ucuracak bir ruzgar, bir melek mi kolluyor anlayabilmis degilim… Bakalim, tahminimce, Eylul aylarindan sonra belli olur.

    Ada meselesi ise son derece aciktir yanliz kelimelerim, baglaclarim , yuklemlerim ve dahi unlemlerim acimasizca calinmis, cumlem taninmayacak hale getirilmistir…

    Gramer kafiri yapar boyle seyler bazan.. dert etmeyin, biz anlayacagimizi anladiydik zaten..

    imdiiii malumunuz uzere :) siz Beqarwille : U.S. Virgin Islands’da yasiyorsunuz…. adalardan kasit burasidir…

    Dogru. Iyi ki zip seyini oraya seyetmemisim, yoksa cok acik vermek isten bile degildi..

    Ben de hem dugun hem de balayini orada yapalim, hem konu komsuyu malikanezinde agirlar bir suru masraftan kurtulurum hemide sizinle iki arada bi derede hasbihal etme sansi bulurum diyerekten bu teklifi getirmistim… Teklifim halan gecerlidir…

    Efem, gelirseniz basimin uzerinde yeriniz var –literally, as this is pne of those tiny but mountaneous one man islands.. Denize toprak dokup adayi artirmak aklimdan gecmedi degil ama ugrasmaga deger mi bilmiyorum, emin olamadim.

    Onun yerine Macka’da bulusmaga ne dersiniz.. Siz yagmur olursunuz ben de traffic jam; bir hayli eglenirdik.. hem de istanbul’un 18-20 senede bir yasadigi kuresel isinma sorunu yuzunden ortaya cikan su sorununa da katkida bulunurduk.. Think about it.

    Ayrica US kisminin British kismindan daha gozel oldugunu da duymustum… Hem hepi topu suradan ucakla kac saat??

    Me and myself, US, beats all the alternatives.

    Not : Murebbiyelerin de bir Turk gencinden ogrenebilecekleri seyler vardir! Ogrenmeyip telef mi olsunlar??? :))

    Malum, murebbiye, terbiye ile ayni koktendir. Ve, tabii ki, terbiye de illa tek tarafli olacak diye bir sart yok. Iki tarafli, karsilikli bir alisveris halinde tecelli edebilir ve cok daha taminkar sonuclar verebilir. Oyle diyorlar; benim bu konuda genellenecek kadar genis bir tecrubem olamadi ma’lesef.

  25. Muzmin Bey,

    O sizin dediginizin buralardaki karsiligi ‘armut dibine duser’dir ve Ciyaak Newton’dan once bulunmustur. Yani, orjinali armuttur onun. neyse.

    Gavurun memleketinde unutur olduk canim deyimlerimizi… Hemen kendimi bir kilo armut yiyerek cezalandiriyorum… Hem de en iyisi ilen! :)

    Ote yandan, analarin gunahini almasaniz daha isabetli olur bence. Malum, analarin gunahinin kizlardan sorulacagina dair bir inanis vardir da..

    Evet “annenin kaderi kizina ceyizdir” deyimi ile ozetlenebilecek bir durumdur bu…. Ama bu “Oglan babadan ogrenir sohbet gezmeyi, kiz anadan ogrenir sofra duzmeyi” deyimini yabana atmamizi gerektirmez oyle degil mi?

    Anliyorum, ama galiba sizin aradiginiz soz ‘qualis grex, talis rex’tir; yanlisim varsa Metin beyin duzeltecegini umuyorum.

    O zaman Metin agabeyin beni de duzeltecegini umarak ben de “as the horde, so the lord” diyorum :p

    Simdi.. aslinda buna cok da emin olamiyorum ben. Bugune kadar bu konuda problem yasadigimi soyleyemem. Fakat, tabii ki, tesbihe dehliz girmis ise, durum farkli olabilir; ona birsey diyemem.

    Niye diyemiyesiniz? :) Tabi ki dersiniz… Hatta israr ediyorum lutfen deyin :p

    Lutfen, ulu Mevla askina, bir defa olsun resim degil de video gonersin birisi de.. Yahu, Internete baglanincaya kadar para.. oncan sonrasi esasen bedava.. Kamerasi olmayan cep telefonu mu kaldi ki.. Daha yaratici olunmasinin zamani geldi de geciyor.

    Diyecegim o ki, resim gonderecekseniz hic zahmet etmeyin. Bende yeteri kadar birikti :)

    Muzmin Bey buyugum, simdi gecen gun bir French insani ile tanistim beni gitmemem konusunda uyardiginiz bir alisveris merkezinde… Kendisi bir video mail sisteminin saticisi imis… Aksam eve gittigimde video mailimde hazir ve nazir bir sekilde bekliyordu… Ama firefox ile calismiyormus.. mecburen internet explorer ile baktim… Yani bu beni baya baya yordu :p
    Ne gerek vardi yani boyle seylere?
    Anladigim kadari ile dis guzellik kadar ic! guzellige de onem veriyorsunuz :))) Ondan midir bu video meraki?

    Bu dogru olabilir. Fakat, bunun da caresi var –ama, daha cok calismak, daha cok kazanmak zorundasiniz: Kaynanayi ‘Love Boat’ isimli bir gemiye koyup dunya turuna cikariyorsunuz. Onca limanda surda burada bir kismet bulur.. ya da mevlasini.. Aklinizda olsun.

    Bi saniye bi saniye… Bileti sadece kaynanayami aliyorum yoksa size de almam gerekiyor mu? Yoksa kendi biletinizi kendiniz mi alacaksiniz? :)))

    Hakikaten.. darbe soylentileri cikali beri Metin bey Marti iple ceken Subat kedileri intibaini verir oldu bana.. Sanki biraz gozu disarida gibi.. ne bileyim, insanin aklina binbir turlu sey geliyor –olur ya, hazir gozu disarida, kendisini disari, ecnebi memleketlere, ucuracak bir ruzgar, bir melek mi kolluyor anlayabilmis degilim… Bakalim, tahminimce, Eylul aylarindan sonra belli olur.

    :)))))))))))))))))))
    Ben Metin agabeyimle tanistigim ilk gunden beri kendisi Monica Bellucci hanima olan ilgisini gizlememktedir… Yani bence problem Metin agabeyimin gozunun degil Monica hanimin disarda olmasidir :) Monica hanim o kapidan bir girse iceri zannetmiyorum ki Metin agabeyimin gozu disarda olsun :p
    Ayrica son zamanlarda blogunda yayinladigi kedi resim ve ilanlari da gizli mesajlar mi iceriyordu diyorsunuz?

    Gramer kafiri yapar boyle seyler bazan.. dert etmeyin, biz anlayacagimizi anladiydik zaten..

    Yok ben sizin birseyi anlamadiginizdan hicbir zaman suphelenmedim zaten :p Aciklamalar ucuncu tekil sahislar icindi :)

    Efem, gelirseniz basimin uzerinde yeriniz var –literally, as this is pne of those tiny but mountaneous one man islands.. Denize toprak dokup adayi artirmak aklimdan gecmedi degil ama ugrasmaga deger mi bilmiyorum, emin olamadim.

    Bu dugune kac kisinin gelecegi ile alakali birsey… Eger bugune kadar uzerinde durdugum seyler gerceklesirse kizin cok fazla akrabasi ve arkadasi olmayacak ve kiz tarafi da dugune minimum duzeyde katilacaklardir… Erkek tarafi ise cok fazla beklentisi olan bir taraf degildir… Dugunden cok adanin nimetlerinden faydalanmayi dusuneceklerinden buna gerek olacagini sanmiyorum :p

    Onun yerine Macka’da bulusmaga ne dersiniz.. Siz yagmur olursunuz ben de traffic jam; bir hayli eglenirdik.. hem de istanbul’un 18-20 senede bir yasadigi kuresel isinma sorunu yuzunden ortaya cikan su sorununa da katkida bulunurduk.. Think about it.

    Ne vakit Mackadan gecsem
    limanda gemiler olurdu
    Agaclar kus gibi gulerdi
    Sessizce bir cigara yakardin
    Parmaklarimin ucunu yakardin…

    hallerini
    “yazamadin mi bir yazi
    Fatih* Mackaya Mackaya..”
    ezgisinde akla getirmemek icin en azindan dugun gunu Macka’dan uzak durmak lazim… Hele bir de asagida mac varsa Macka’ya yaklasmak hic de mantikli degil…
    Gordugunuz gibi trafik sorunlarindan ve hava sicakligindan daha mohom meseleleri vardir Macka’nin gozumde…

    Me and myself, US, beats all the alternatives.

    yeap…

    Malum, murebbiye, terbiye ile ayni koktendir. Ve, tabii ki, terbiye de illa tek tarafli olacak diye bir sart yok. Iki tarafli, karsilikli bir alisveris halinde tecelli edebilir ve cok daha taminkar sonuclar verebilir. Oyle diyorlar; benim bu konuda genellenecek kadar genis bir tecrubem olamadi ma’lesef.

    Evet nedense aklima “ali veli 49 elli, anan koca mi gordu” seyisi aklima geldi :p

  26. Candan hanımcığım yazılarınızdan çıkardığım izdüşüm görüntülerle yakında sizi beynimde tamamıyla oluşturacağım. Ne güzel kullanmaktasınız şu kelimeleri.
    Valla SİZ istedikten sonra tığ gibi olursunuz.
    Özellikle size olmak şartıyla, Kongo’daki Cemile aplaya, Panama’daki İdris amcaya gelsin.
    Survivor’dan “eye of the tiger” ^^

  27. lam buzcevheri buraları da kırıp geçirmişsin:) gece yarısı güldürdün ya beni Allah da seni güldürsün…
    Gelelim Candan hanıma… efenim bu hanfendinin hayal gücü açtığı blog sayısının ve yazı girdisinin çok çok üzerinde olduğu için yaratıcı yanı ağır bastığı anlarda böyle sallayıp duruyor. Sakın söylediklerine inanmayın. Ben kendisini şahsen tanıma şerefine nail olmuş biri olarak burada afişe ediyorum… tek kelimeyle “yeme de yanın da yat” :) (ve tabii ki Allah sahibine bağışlasın, o ayrı bir mevzuu)… şaka bir yana bu garip davranış biçimi tüm tanıdığım bayanlarda var… niye bu kadar pazar eki okuyorsunuz anlamıyorum :) ve o pazar ekleri o kadar kötüyken nasıl oluyor da tv reklamlarıyla birlik olup bir ülkedeki bütün kadınları etkiliyebiliyor anlayamıyorum… neden her haliyle doğal güzelliği olan insanlar ille de güzel olan şudur diye gösterilen örneğin aynısı olmaya çalışırlar bunu hiç mi hiç anlayamıyorum… Başkaları atom mühendisi, sınır tanımayan doktorlar örgütünde cerrah, itfaiyeci de oluyor niye onları örnek almıyorsunuz da sadece fiziksel özelliklere özeniliyor yine anlamıyorum… haaa derseniz ki biz yemekten şikayetçiyiz hemen bir mail atın vereyim adresimi gönderin kargoyla simitleri, dönerleri, kebapları bana sizin yerinize ben yiyeyim:) o kadar fedakârlık da yapayım canım sizler için allaalla… (nasıl olsa üzerimdeki yüklü olan yeme yakma programı ne yerse yesin hiçbir şey olmuyor eşşooolusuna versiyonu) işte böyleeee kimi yiyecek bulur çok yediği için şikâyet eder kimisi de bizim gibi garibandır o yiyeceğin peşinde koşmaktan zaten zayıf düşer:)
    Candan kardeşim seni neşeli görünce ben de neşelendim valla hep böyle ol ve hep böyle sudan sebeplere takılsın kafan… son işindeki durumları merak ediyorum ama benim halimi bir bilsen işi gücü bırakır dergilere yardıma gelirdin, işten sabah çıkmadığımız yok neredeyse, inşallah kurtulunca daha sık yazarım…
    her şey gönlünce olsun…

  28. ahh ah!.. beni kimse anlamamış.. anlayan olduysa da söylememiş..

    benim derdim rejim yapmak filân değil. onlar bana ters işler. bir şeyin yasaklanması hâlinde oturup kalkıp onu düşünebilecek kadar saplantılı biriyim ben yau.. bu yüzden o kısmı geçiyoruz. benim derdim ödemden kurtulmak. böylelikle zâten kilo fazlamdan da kurtulmuş olacağım. vallahi fırın sütlaç gibi oldum. tamam çok iştah açıcı görünebilirim ama buna bir son vermem lâzım. :P trafik benim yüzümden sıkışıyor, evet ne olmuş?! ;) çok yer kaplıyorum kabûl. ben aslında trafiğe de bir çözüm bulmaya çalışıyorum burada. anlamıyorsunuz işte.. :P

    Buzcevheri’nin hedâye ettiği parça eşliğinde Pelin Hanım’ a ”hoşgeldiniz” diyoruz arkadaşlar! :)kendisi ilk defâ fakirhânemizi ziyâret ediyor, ne güzel böyle yeni isimlerle karşılaşmak..

    şimdi size bir günümü (özellikle bugünü) anlatayım da sonra bana vermek istediğiniz yemek târifleri ve servis sağlayıcılar (ağzıma düzenli yiyecek tıkıştıracak birileri) varsa zevkle dinlemeye hazırım elbet.. :)

    sabah 05:45 telefonun alarmıyla uyanmak. 06:00’da banyodan çıkmış olmak gerekiyor çünki herşeyin aceleyle yapılması gerekiyor. saçlar ıslak kalmalı, yazgünü kurutma, fön filânla uğraşmaya niyetim yok. bahçelievler’den, istikâmet ümrâniye kapalı t tipi cezâevi. yok benim bir yakınım değil oradaki, bir arkadaşımın yakını ve açık görüş var ayda bir kere. annesi, babası, eşi ve küçük kızı görüşecek cezâevindeki adamla. nasıl kalkmazsın o saatte, nasıl götürmezsin.. neyse işte, yarım saatte oradayız. sıra numarası alınıp doğruca köyiçindeki fırına gidilir. lâz fırıncının çayı da hazırdır, poğaça ve simitleri de. bir güzel kahvaltı edilir. cezâevine geri dönülür. içeri girmeleri beklenir. o arada kadınların çektiği eziyete bir kere daha küfredilir.. gelenlerin çoğu kadındır. genç, yaşlı bir sürü kadın. ellerinde sigaralar, çaylar görüş saatinin gelmesini iple çekenler.. uzaktaki demir parmaklıklı pencerelere el sallayarak baba diye seslenen çocuklara içim acır en çok. yanlarında gittiklerin içeri girince sen de kendiliğinden gelişen sohbetlerin içinde bulursun kendini. sizin kiminiz var? suçu ne? kaç ayı var? v.s. tatsız işte, neresinden bakarsan bak tatsız.. ama hayâtın bir de bu yüzü var.. o parmaklıkların arkasında olanlarla aranda çok da mesâfe yok aslında. her an yer değiştirebilirsin. gün içinde park ettiğin bir yerde kapıştığın adamı düşünecek olursan. mafya mısınız ulan siz?! ne diyon sen be kadın?! bu tatlı sohbetin sonucu her an içerideki ile dışarıdaki yer değiştirebilir meselâ. gününü dolduran çıkar ve hiç hesapta olmayan girebilir. ”ne oldum” dememeli..

    saat 11: 00 ümrâniye’den ayrılma vaktidir. 11:30 gibi bahçelievler’e dönülür, evlerine bırakılacak olanlar bırakılır. sonra doooğru bakırköy. oradaki işler halledilir. oradan bağcılar. bağcılar’dan sonra istoç. istoç’dan sonra doğru hadımköy. oradan b.çekmece’ye gelinir, saat 16:00’da. acıkma belirtileri görülür. kavurmalı kaşarlı pide yenir. sabahtan itibâren yoğunlukla içilen şeyin adı sudur. ikrâm edilen çaylar ve kahveler hâriç. sonra bir arkadaşı da alıp gürpınar’a biraz dinlenmeye gidilir. deniz iyi güzeldir de hiç rüzgâr yoktur. fazla oturulamaz sıcakta, bir kahve içilip kalkılır. aklına gelen bir iş üzerine menekşe’ye doğru yola çıkılır. iş halledilip arkadaş evine bırakılır. sonra karpuz alınır ve eve dönülür saat 22:30’da. ne yemişim ben gün boyunca gördünüz mü? ki; bu kendimi şımarttığım bir gündür ve sıcakta asla öyle ağır şeyler yemem normalde. tercihim; karpuz, beyaz peynir, salatalık- domates söğüş filândır yâni.

    ben istemez miyim evimde yemek ibâdetimi en iyi şekilde yerine getirmeyi? hı? hem yapsam, hem yedirsem şöyle millete parmaklarını felân. yok işte olmuyor bu aralar. dün tartıldım 1 kg. vermişim. :) üç güne kalmaz 3 kg. daha veririm ben bu gidişle di mi?.. veririm veririm. görün siz! :P nasıl mı? hasretten tabi. özlüyorum seni, sizi yau. anlamooorsunuz beni. ;)

  29. 1646,
    valla ben yazacam diye uğraşırken sen gelmiş döktürmüşsün bilâder.. :)
    iyi de biraz fazla atıp tutmuşsun sanki..

    bir de beni bilmez gibi. ne o öyle pazar ekleri falan. işim olmaz! ay deliricem şimdi. yok mahsus yazdın sen bunları gıcıklığına di mi? :P

    beni şu dergiye alsana kurban sen. yazayım çizeyim diyorum anlamıyorsun. mâdem hayâlgücüme bu kadar inanıyorsun, ıspatla o zaman! :P valla söz, yemekler benden. ;)
    kurtar beni şu trafikten babaaaa!!!

  30. Bu yazi bana duzmece bir yazi gibi geldi :p

  31. Mesela surasi : benim derdim rejim yapmak filân değil
    surasi : neyse işte, yarım saatte oradayız.
    sonram surasi : saat 11: 00 ümrâniye’den ayrılma vaktidir. 11:30 gibi bahçelievler’e dönülür
    sonra surasi : sabahtan itibâren yoğunlukla içilen şeyin adı sudur. ikrâm edilen çaylar ve kahveler hâriç.
    sonra surasi : ki; bu kendimi şımarttığım bir gündür ve sıcakta asla öyle ağır şeyler yemem normalde.
    surasi surasi surasi surasii….
    :p

  32. de get!
    ne varmış ”şurası”nda?.. :P

  33. Walla ben diyecegimi dedim ;p Ama digerleri sesini etmese bile keklendiklerinden degel kibarliklarindan bisi demezler…yoksa biz butun blog ahalisi meselenin farkindayiz!
    bi de bi yere aksam gidecem su an oturmayi tercih ediyorumdur! :p

  34. bu yazdıklarıma inanmayan taş olsun Fatih! üstüne de senin polyanna fıkralarını dinlesin.. ;)

    nereye akşam gidecen? şu an niye oturmayı tercih ediyorsun? vallah bi halt anlamamışam. türkçe nizani? :P

  35. Candan : “de get”
    Fatih : “aksam gedecem”
    Candan : “nereye gidecen?vallah bi halt anlamamışam”
    Fatih : ?????!!!!!
    Yan tarafta calisan hot chick : “what r u writing???”
    Fatih : My mom…
    Hot Chick : Ohhhh how sweeet …
    Fatih : icten (hehehehhehehehehhehe)

  36. Allah cezânı verecek Fatih! de get! :))))

  37. Yukarda my mom kelime grubundan once yazdigim halde cikmayan “to” kelimesinden dolayi da suc duyurusunda bulunuyorum…
    :p

  38. Allah cumlemizin cezasini verecek de bi turlu anlatamadim size… Yaw walla aksam gidecem :)))
    Simdi ayaklarima kara sular indi calismaktan..oturmam lazim :p

    Bi de aksam Kirgiz arkadaslarin evine gidecem… yaw walla inanirmisiniz bilmem 2-3 saat yemek getiriyorlar boyunan….
    Ben bile (dusunun yani ben bile) yaw yeter oldurecekmisniz beni gardasim diyorum… :)

  39. ben senin.. zihninden geçenleri de okuyabiliyorum Fatihcim, canını sıkma sen. :P
    bundan böyle senin adın baby carrot Fatih olsun! :))

  40. kimgız, kimgız? heee yeni bu herhal.. daha önce duymamıştım. demek iyi yemek yapıyor. bah seeen! ya da tek yeteneği bu! :P
    anası nasıl? kültür fizik derslerinden geçmiş mi?

  41. 41 kere mâşallah! 41. yorumu da ben yaptım. şimdi gidip biraz uyumalıyım. güzelleşmem lâzım âcilen. evet, güzellik uykusu için önerisi olan?

    Bülent Bey, sizinkini biraz biliyoruz. ama daha fazla ayrıntı göz çıkarmaz. ;)

  42. Walla onu bunu bilmem ben… bi gidiyom masanin uzerinde envai cesit salata borek kek..
    sonra corba gibi bir yemek
    sonra KIRGIZ pilavi geliyo
    sonra KIRGIZ Mantisi geliyo boyle kocaman kocaman…
    sonra etli yemek geliyo ki orada yaw gardasim bi nefes alayim nolur stop felan diyorum…
    ama utanmadan giderken bunnarin hepsini yiyemezsiniz isterseniz ben birazini eve gotureyim de diyorum :p

  43. Bulent Bey’inkine ben ek yapabilirim don siyah olursa cok daha makbule gecer :p

  44. Bulent Murtezaoglu

    Fatih bey, bakiyorum tavsiyelerim denenmis. Evet farkettiginiz gibi koyu renk daha iyi calisiyor o is icin.

  45. Bulent Bey,
    Ben denedigim zaman siz henuz tavsiye etmemistiniz :p
    Aslinda benim ilk denedigim sey koyu renkli tisortlerdi…kol kismini agzimin hizasina getirerek nefes alip vermek de kolay olabiliyordu… Ama geceleri yatarken bu tisortlerin cok SIKI olmadigi icin saga sola hareketi ile istenmeyen sonuclar olabiliyordu…
    Sonra sizin de tavsiye buyurdugunuz uzere don denemeleri basladi…Eeeeee sonucta aklin yolu birdir :)
    Ama ben yakalanma korkusunu bir turlu asamadigim icin en sonunda cok hos bir bere ile sonlandirdim olayi…
    Daha sonra da Floridaya tasindigim icin bu tur bir derdim kalmadi…
    Ama bazi geceler eski gunleri yadetmek icin nostaljik amacli giyiyorum… Rabbime sukrediyorum :)

  46. Bulent Murtezaoglu

    Faih bey,

    Aslinda benim ilk denedigim sey koyu renkli tisortlerdi…

    Ben de denedim onu.

    kol kismini agzimin hizasina getirerek nefes alip vermek de kolay olabiliyordu… Ama geceleri yatarken bu tisortlerin cok SIKI olmadigi icin saga sola hareketi ile istenmeyen sonuclar olabiliyordu…

    Evet olmuyor. Ben yaka kismini goze denk getirmeyi de denedim ama hem yaka genisliyor hem donup dururken kafadan cikiyor.

    Sonra sizin de tavsiye buyurdugunuz uzere don denemeleri basladi…Eeeeee sonucta aklin yolu birdir :)

    Ben suphe ediyordum bunu herkes denemistir diye ama pek soyleyen olmadi. Bakalim baska kimlerden ben de yapiyorum diyecek nette.

    Ama ben yakalanma korkusunu bir turlu asamadigim icin en sonunda cok hos bir bere ile sonlandirdim olayi…

    Yakalanma korkusunun bir ilaci ‘ben boyle bir yol buldum’ diye ilan etmek. Bere isini sevmiyorum ben, yazin iyi calismiyor. Yalniz anlamiyorum nicin o ucakta filan dagitilanlar iyi calismaz diye. Gerci elimin altinda yoktu oyle birsey ilk denemek zorunde kaldigimda, ama olunca da don metodu kadar iyi calismiyor. Bu arada THY hic ise yaramayan acik sari ve isik geciren kirmizi goz seyleri dagittigi zamanlarda ucuyor muydunuz siz? O aptallik niye yapildi diye sorusturacaktim unutmusum, simdi aklima geldi.

  47. Bulent Bey,
    Yok ben THY ile ilk uctugum zaman Mavili siyahli olanlar vardi…
    Ama goz bandi beni her zaman rahatsiz etmistir zaten… belirli ufak bir alana o lastigin yaptigi pressure dan olabilir… Donda ve berede boyle bir SIKINTI olmuyor cunku pressure genis bir alana yayilip rahatsiz etmiyor…

    Aslinda biraz daha konusulsa daha neler cikar neler :) Mesela kisin bacaklari soguktan korumak altina pantolon altina giyilebilecek en rahatsiz etmeyen ve soguktan koruyan seyler gibi :p

  48. Fatihcim,
    bak o konuda da ben duyduğum şeylerin yalancılığını yapayım sana.. kışın bacakları soğuktan korumak için özellikle florida’da paçalı don giyiliyormuş. hayret sen nasıl duymamış olabilirsin ki bunu? :P

  49. bir de merâk ediyorum, beyler, siz gözkapaklarınıza estetik ameliyat filân mı yaptırdınız? ajda pekkan da meselâ uyumak istediği zaman böyle şeyler kullanıyormuş diye duydum. aralık kalıyormuş gözkapakları.. ben panjur taktırın derim, hem serin de tutar yazları. :))

  50. Bülent Bey,
    az önce arama motorlarından gelenlere baktım. bilin bakalım ne aramışlar da gelmişler benim bloga:
    bülent murtezaoğlu güzellik uykusu 4

    evet tam 4 kere bunun için gelmişler. valla size giderek borçlandığımı düşünüyorum. :)

  51. Bulent Murtezaoglu

    Google’da nicin arasin ki insanlar oyle? Neyse. Ifsaatci Fatih bey: darisi basiniza.

    Hala o kafa uzatan aksesuarin resmini bulamadik bu arada, hatirlatayim.

  52. ben de şaşırdım, niye böyle arasınlar hakkaten..? sanki benim güzellik uykusu lâfımla bütünleştirilmiş sizin uyuma biçiminiz. karadonsuzuyuyamayanprens diyebilir miyim size? ayıp etmedim inşallah. ama aklımdan geçirdim, o hâlde söylemeliydim. :))

    unutmuş değilim Bülent Bey, hattâ sinir bozucu bir biçimde tam uyuyacakken falan aklıma takılıyor. buyrun yine oldu! o kafa şeysi için çok araştırma yaptım nette ama bir şey bulamadım. dilerseniz ben bir tâne alayım göndereyim size. çünki satılıyor dükkânlarda falan. siz de bakabilirsiniz tabi, bir yakınınıza alacakmış gibi yapabilirsiniz bunun için.

  53. arama motorundan gelenler giderek ilginçleşiyor:

    Fatih Muzmin ve Bulent beyin soguk don y 5

    bu da ne demekse.. :))

  54. Nihahahhahahhahahhahahah

    “Bulent, Muzmin ve Fatih beyin soguk ve rahatsiz donu yoktur” yazarak iki uc defa Muzmin Beyin oraya gittim :)))

    Buraya da birseylerle geldim de kendi kendime gulerken unuttum :)

    Ama ilerde gelenler olur diye birkac birsey yazayimda ifsaatciligimiz! daha da ortaya ciksin :)

    – Fatih Demir’in donlari ne renktir?
    – Bulent Murtezaoglu’nun kac sevgilisi vardir?
    – Muzmin Anonim gercekte kimdir? (buna acayip hit alacaksiniz giymetimi bilin Candan hanim) :)))
    – Candan Hanim Istanbul’un hangi guzide mekanlarina takilir? (bu da cok hit alir)
    – Dunyanin en mukemmel erkegi kimdir? Tabiki Fatih Demir’dir :)))) (Bu da guzel hit getirir)
    – Kadinlari anlamanin yollari nelerdir?
    – Coca Cola’nin icinde ne var?
    – En buyuk Besiktas….

    Candan hanim walla bu kadar googledan hiti ne yaparsiniz bilmem artik :p

  55. hahhahhahhaaaaa…
    yok mu arttıran?! :)))

    aslında bir ara buraya şunları yazsam diyordum. öyle ilginç şeyler arayanlar oluyor ki.. evinde yüzüğünü kaybeden bile burada arıyor neredeyse. dur ben biraz hit yapayım:

    – günlük burç yorumları burada!
    – bedâva blog yazılır!
    – sâhibinden, temiz yazılar!
    – kimse sevgilisiz kalmasın!
    – Fatih de bir gün evlenecek!
    – Florida’ya gelin gitmek isteyenler buraya!
    – bedâva Fatih!
    – Pepsi Cola’nın içinde ne yok?!
    – en büyük elbette Galatasaray!
    – şampiyon cimbom!
    – yaralı kartal..
    – Fenerbahçe’nin süt kupaları..

    yarına kadar neler bulurum ben daha.. :P

  56. oy oy oy!!! şu yorum yapılan saatin güzelliğine bakın! (bir üst yorum pls!)

  57. Walla bedava fikir veriyoruz Bulent ve Muzmin Beylerin tum gucleri ile beni bir kuytuda yakalamaya calisacaklarini bilerek emme yine de yaranamiyoruz yaw :p
    ne yani esitlik olsun diye ben de “Viruslu wordpress bloglari : Inikas…Candan Hanim’in yeri…sakin tiklama ey kullanici…” falan mi yazayim :p

  58. 02:48 ne guzel yakalamisim de mi :p

  59. Monica Bellucci’nin hayallerini susleyen Turk kim?
    Metin-thePoor’un hikayesi burada…
    hehehhehe
    Bu da bi tanecik Metin agabeyime hedaye! :)

  60. ”Monica Bellucci’nin hayallerini susleyen Turk kim?”

    über süper!

    :)))))))

  61. Monica Bellucci uzatmali Turk sevgilisi Metin-thePoor hakkinda ne dedi?
    M.B. – Onunla beraberken gece bitmesin istiyorum

    Bu da yoldaslik hedayesi….

    Monica Bellucci’nin corap olsa giyerim, sabun olsa yikanirim dedigi Turk unlusu kim??

    Bu da okuldaslik hedayesi….
    hehehehheheheh

  62. N’allahım! O gadder çok güldüm ki zebbah zebbah, çatlayayazdım! İlahi benim canımdan aziz, dünyalara değişmeyeceğim kankardeşim, yoldaşım, adadaşım, sevgili Fatih Konstantin de la Nikaragua Bey’im!

    Şimdi ifşaat vakti:
    Monica Belluci Hanım ile Metin-thePoor Bey arasındaki aşk maalesef karşılıksızdır. Hikayenin gerisini münasip bir zamanda anlatırım gayrı.

  63. Serbest birakmaga pek gelmiyorsunuz, belli. Sunun surasinda yarim gun (12 saat) netten uzak kaldim ve yazilanlara bakin..

    Ben de, merak uzerine, ne arayarak gelinmis bizim oraya ve asagidaki listeyi –ayiklayarak– cikardim.

    — aysegül saçini kesti haberini duyduk
    — bulent, muzmin ve fatih beyin soguk ve rahatsiz donu yoktur
    — büyükada’da aylik kiralik ev
    — chromosom eksikligi olan kadin cocuk sahibi ol
    — çüngüş laz
    — fatih muzmin ve bulent beyin soguk ve rahatsiz donu yoktur
    — hande ve müzmin anonim
    — iki cihanda da yatacak yeri yok
    — inkalarin sonu
    — kadifekale yikilacak evlerin fiyat listesi
    — kaportacı aranıyor
    — kibar egreti olmaktansa kaba dogru olurum
    — lagaluga
    — lokman hekim
    — mustafa kemal kartal, nefesin sihirli gucu ,ses ve
    — müzmin
    — oedipus
    — sefkat
    — sen tohum at çıkmazsa toprak utansın
    — seyitgazi karadir kaslarin sözleri hikayesi
    — solculuk ne demek
    — sövenler
    — taşiyici anne araniyor
    — tombul bilekli gelin
    — yine gönlüm hos idi
    — zara esinden ayrildimi
    — zevce

    Bunlarin hicbirinden cok bir sey anlamiyorum, ama sunlar asikar:

    lagaluga, sefkat ve zevce arayanlar nedense benim oraya geliyor.

    Duydunuz kizlar, artik piyasa yapmak isteyen nereye takilacagini Google’dan aramak zorunda degil. Buraya yazdim [he he.. bundan boyle buraya damlayacaklar :) ]

    Bu arada, arananlar arasinda oldugu icin soyleyeyim, anlasilan ortada bir ‘hande ve müzmin anonim’ iliskisi dedikodusu dolaniyor..

    Bu asilsiz bir dedikodudur. ben hanimefendiyi tanimiyorum. Dolayisi ile ‘biz sadece arkadasiz’ dahi diyemiyorum –uzgunum.

    Nicin uzgun oldugum detayina da girmeyecegim. Uzgunum.

  64. canım benim googlearamalarım bak
    burada
    burada bak ta gül. :)
    Sana 65. ama en ihtiyacın olan yorumu ben yazayım. :P
    bacım 1 tatlı kaşığı karanfil bir bardak suya karıştırılır,yeteri kadar şeker ilave edilir. Üç gün arka arkaya yatmadan önce içilir. Vücutta biriken suyu boşaltır, çok kuvvetli :) söktürür. diyor evdeki hazine kitabım. :)

  65. Ben İzmir’de aldım yine…ühüüüüüü…

    Handan’a kahvaltıya gidersin ha? dene ama…

  66. istoç bağcılar bütün gün istanbul trafiği ve kilo fazlaları,
    ne kadar güzel bir hayatın var senin :)

    googlea da yardımcı olayım

    msnsi açık kızlar
    msnde kız nikleri
    ucuz tatil köyü
    antalya’daki oteller

    bunlar kış dönemine yardımcı olur

    23 nisan şiirleri
    aya kim ayak bastı
    kitap özeti
    össye nerede giricem
    öss bu sene zor olacak mı

  67. bir gram et bin ayıp örteeeeer. fazlası olursa bin küsür olur, o da küsürattır zaten :)

  68. very interesting, but I don’t agree with you
    Idetrorce

Bir Cevap Yazın

