gidiyorum buralardan..

her zamanki gibi âni oldu bu da.. karar almak için durup beklemem, düşünmem bile sonunun neye varacağını. gidiyorum.. yaşadığım şehri bırakıp, hiç tanımadığım insanların arasına karışmaya gidiyorum. hiç bilmediğim bir yerde çalışmaya gidiyorum.

gelen teklif yeterince câzipti.. uzun zamandır kendi başıma yapmak istediğim ama ekonomik sebeplerle üstesinden gelemeyeceğim ölçüde beni aşan bir hayâlim vardı. sanırım gerçek oluyor, ya da yalan. ayırdedemiyorum ki bu ikisini.. şimdi kurulu bir düzeni olan fakât işletmeciliği bir türlü becerilememiş, yol kenarında, denize nâzır, yıldızların bir adım uzaktaymışcasına seyredilebildiği, ayla daha yakın münâsebetler kurabileceğim şirin bir yere gidiyorum.

en çok evimden ayrılıyor olmak koyuyor.. alışkanlıkları bırakmak zor, ya da üstlendiğin sorumlulukları. şimdi bensiz ne yer içer, nasıl ütü yapar, çamaşır yıkar koca veletler onu düşünüyorum. kızımı babaannesine yollamıştım, öyle ya da böyle bu yazı ayrı geçirecektik zâten. dönene kadar Allah Kerîm.. gerçi benim hiçbir zaman bir mekâna bağlanma gibi bir durumum olmamıştır. çingene ruhlu olduğum kesin. hattâ mümkün olsa da bir yerde, bir yıldan fazla kalmasam… bu sınır altı aya bile düşebilir, üç ay da olur. bakalım.. henüz bilmediğim bir süre için gidiyorum.

gittiğim yerde internet bağlantısı kurulana kadar buraya yazamayabilirim. moderasyona takılan yorumları onaylayamayabilirim. ama belki halid görür ve halleder o işi benim için. kimseye ayıp etmek istemem. ama ayıplı bir yorum olursa, halid ne yapacağını bilir. di mi halid?.. artık tehditler savuracağın bir candan yok bak, gidiyorum.

belki yazmaktan tamâmen vazgeçerim. bilmiyorum.. belki de daha çok yazmak isterim.. gittiğim yerde sizler kadar bile tanımadığım insanlar olacak. yalnızlık duygusuna kapılabilirim. onu da bilmiyorum. buradaki yazışmalarımızı çok özleyeceğim kesin. fazla sayıda olmasa da özleyeceğim insanlar var. dilerim en kısa sürede internet bağlantısına kavuşur ve sizi haberdâr ederim. aa yaparım bunu, hiç merâk etmeyin! ben sorumlu bir çingeneyim. :P valizlerimi hazırladım, yazımı da yazdım, akşamüstü yola koyulacağım. aslında yaşadığım yerden sâdece birbuçuk saat öteye gidiyorum. ne garip.. dünyânın bir ucu gibi geliyor. bakarsınız sıkılırım hemen. ya da düşündüğüm gibi gitmeyebilir işler. hattâ yine bir şeye lüzumsuz yere sinirlenir ve âni bir kararla dönebilirim. bilmiyorum. şimdi gidiyorum buralardan..

25 responses to “gidiyorum buralardan..

  1. Güle güle Candan!
    Yolun açık olsun, kazancın bol olsun, işlerin yolunda gitsin dilerim.

  2. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Hayırlı olsun abla. Ama sakın yazmayı bırakayım falan deme :P

    Allah’a emanet ol…

  3. dilerim mutlu olursun o küçük sahil kasabasında, benim bir türlü gitmeyi beceremediğim yerde…

    Candan dostlukla…
    Allaha emanet ol.
    ******
    olmadı
    geniş caddeleri ve kısa ağaçlarıyla
    büyük bir kente giderim
    ve bir odaya
    penceresi bir ak köprüye açılan
    her gün öğleden sonra
    esen soğuk rüzgarla büzüşmüş halde
    geçerim rıhtımdan
    olmazsa bir sevgilim eğer
    yeni bir dil
    yeni bir dans öğrenirim
    bir kitap alırım sahaftan
    ve kalırım camın ardında yağmur dinene kadar
    merdivenlerden yukarı çıkar
    pencerenin kenarında
    yüzüm köprüye dönük
    öylesine seyre dalarım
    kimseler farkına varmadan

    Roşenek Bigonah

  4. 1,5 saat uzaklığa demişsin ya. Acaba bizim buralara mı geliyor ki dedim. Sonra da ne iyi olurdu dedim. Sonra da iyi de bunu nasıl öğreneceksin ki dedim. dedim de dedim, düşündüm de düşündüm işte.
    yazmayı bırakabilirim de demişsin sen. ben bir şey demiyorum gayrı. yolun açık olsun Allah işlerini rast getirsinden başka.
    çok özleyeceğim ben seni :(
    Candan Sevgilerimi gönderdim, ısıtsın seni o gurbet ellerde :)

  5. Candan abla, ayrılık yazısı gibi olmuş. Yapma lütfen böyle. Her ne kadar hayırsız bir insan da olsam, bloga sürekli uğramasam da sen yazmaya devam et, lütfen.
    Ben arada geliyor hepsini birden okuyorum.

  6. yok be, keyfinden göbek atacak neredeyse ama çaktırmıyor. hazır “gidiyor olma hali”ni bulmuşken manipüle edip duygu sömürüsüyle tadını çıkarıyor yoksa aslında göbek tacak diyorum ya.. siz bana inanın.. :))

  7. Gidersen yıkılır bu kent, kuşlar da gider ….

  8. Tebdili mekanda rahatlık varmış

    inş herşey hayar olur öle yada böle , gitsen yada kalsan hiç farketmez …
    Selamlar baki dualar müşterek.

  9. hayar değil tabiki hayr :/

  10. Candan hanim,

    Benden oncekiler benim soyleyecegim herseyi, asagi yukari, demisler..

    Gitmek istemek bencilliginden, kal demek bencilliginin daha ustun olup olmadigini hicbirzaman kestiremedim.

    Saglicakla varmanizi, ve uygun bulursaniz yerlesmenizi dilerim.

    Vaktiniz oldugunda bizi aradabir de olsa haberdar edeceginizi umuyorum.

  11. hey Rabbim!!!Sen bilirsin doğrusunu…
    Ben de tam ofisi açtım..Bak bu pazartesi emlak camiasına giriverdim tüm hızımla:) Geri dönersen haber ver emi…Siteyi ihmal ettim ama seni asla:)
    Kızım da yamacımda öpüyor yanaklarından…sen de beni ve bücür cadımı ihmal etme lütfen..
    Seni sevdiğimi yazmakta bir beis görmüyorum cân/dan/ım…Hem d eçok ilavesiyle….:)

  12. Candan Hanim,
    Yolunuz acik olsun, Allah yar ve yardimciniz olsun…
    Bizi habarsiz komayin…
    Ben de bir Sezen Aksu sarkisi mirildanayim arkanizdan… “Gidiyorum bu sehirden, ayaklarim geri geri…”

  13. Candan nereye gidiyorsun Allahaşkına? Çok merak ettim… 1,5 saatlik yol zaten işten eve evden işe giderken geçiyor (hatta bazen İstanbul trafiğinde daha fazla sürüyor) buna gitmek mi diyorsun sen? Gideceksen ve bizim seni gitti saymamızı istiyorsan şöyle 3-4 günlük yolu olan bir yere git… Gitte kurtul şu şehirden… Valla boş laflar bir yana herkes zaten iyi niyetlerini sunmuş ama ben gitmenden çok son işini bırakmak zorunda kalmana üzüldüm halbuki çok ümitliydim o işten… Neyse artık canın sağolsun… Diyebilecek bir şey bulamıyorum, eski bir atasözü karnın nerede doyarsa evin orasıdır der, orası burası ne farkeder, her yer buradan daha iyi artık… Hayırlısı neyse o olsun… HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN…

  14. candan hanım,
    umarım her şey yolunda gider. ara sıra yazıp, sesinizi duyurursanız çok seviniriz.

    sevgiler.

  15. Güle güle Cano Hanım. Keşke ben de herşeyi bırakıp çekip gidebilsem… Cesaretinize hayranım sizin. Gittiğimde bi tek size haber vereceğim, bi de Fatih’e. Sizden haber alamayacakmışım, o kadar olacak gayrı.

    Sevgiler… Mutluluklar…

  16. efendim gitmekler iyidir.bir şehrin ağına takılıp kalmak, bahaneler üretmek, sınırlanmak kötüdür.
    hem bakın, ait olamamışlar için ne güzel bir çingene şarkısı var şurada:

    hep birlikte bağıralım “no tengo lugaaar” diyerek
    selametle.

  17. klise laftır ama napiyim, vedalasmayi hic sevmiyorum candan. en kıytırık filmlerdeki vedalasmalar bile hüzünlendirir beni. dünden beri gidip gelip yazına bakıyor bir seyler yaziyim diyorum olmuyor.

    uzatmiyim, sana iyi şanslar diliyorum, fırsat bulursan yaz, bizi merakta bırakma..

  18. sevgili candan, umarım her şey senin istediğin gibi olur. biz buralardayız, arada ses verirsen seviniriz.
    güle güle…

  19. Yahu, hemen gidiyor musun? Hatun kişiyi tanıştıracaktım daha.. Bakırköy, çay, sohbet? Dönüne kadar çok geç olur, karışmam valla.

  20. Güle güle Candan:))Yolun da bahtın da açık olsun…Diliyorum herşey istediğin gibi olsun ve hayırlısı olsun tabii ki.

    Ben seni okumayı özlerim yaz gene olur mu?

  21. canım benim hakkında hayırlısı olsun..Huzur seninle birlikte olsun..Tez zamanda iyi haberlerini bekliyoruz..

  22. Yolun açık olsun.

    Aynı perona giden iki rayız..

  23. Ne biçim rss okuyucusu bu feedreader; bu yazıyı yeni gördüm.. :(

    Güler güle gidin Candan hanım..

    Tez zamanda haber bekliyoruz..

Bir Cevap Yazın

