insan

bazı insanlar vardır. varlıklarını, varolduklarını tüm oluşlarıyla hissetirirler size.. bütün varoluş sorunlarına cevap gibidirler neredeyse. onları yaşadıkça/hissettikçe insan’a inanırsınız..

onlardan birini bir kez, bir şekilde farketmiş olmanız yeterlidir.. daha sonra hiç görmeseniz, hiç rastlamasanız dahi varolduğunu bilirsiniz. bu unutabileceğiniz bir şey değildir.. oluşları o kadar güçlüdür ki, zihninizdeki pek çok şey silinse dahi o oluş kalır. bir kez daha inanırsınız insan’a..

candan da öyle biri işte..

kimi liderler böyledir ya da kimi sanatçılar veya egosu rahatsız edecek derecede güçlü bazı kişiler.. evet, bu son gruptakiler de öyledir. ama onların oluşu bir dayatma gibi gelir zihninize, bir saldırı.. ama dedim ya, unutubileceğiniz bir şey değildir bu.. bir de iddiasız görünen, kimseye ilişmeden sadece kendi hayatını yaşayanları vardır böyle insanlarn. aslında yaşam denen şeyin tam özünde dururlar, hayatlarımıza kök salarak olası erozyonları önlerler de farketmeyiz.. adını koyamayız, ama ol’duklarını biliriz..

dedim ya candan da öyle biri işte.. bir kez onu farkettikten sonra, bir daha hiç görmesiniz dahi o hep varolagidecektir sizin için. ama zihniniz tenhalaşıp da ‘boşluğun’ farkına vardığınızda onun, o oluşun orada olduğunu görürsünüz..

en azından benim için böyle.. sizin için değilse bile şimdilik değildir. yakında size hissettirir varoluşunu merak etmeyin. hem böyle yazdım diye sanmayın sütten çıkmış ak kaşıktan bahsediyorum.. delidir kendisi, delinin önde gideni hatta.. rabbim şerrinden kainatı korusun (amen). o kadar yani..

* soranlara selamı vardı. söylemiş olayım.. uğrar yakında buralara.. 

dreamsact, b612’den bildirdi..

22 responses to “insan

  1. Candan hanım hoşgeldiniz efenim, hoşgeldiniz.

  2. candan hanım değil efenim, bendeniz yazdım yazıyı.. :) kendileri henüz teşrif buyurmadılar..

  3. hergün tıklarım ben bu adrese yazdıklarıyla tanırım candan hanımı kıymetlidir gönlümde…insana insanlığa olan inancımı arttırmış kişilerdendir aynı zamanda karanlık gecelerde yazılarının nuruyla aydınlandığımız olmuştur…selamlar

  4. dreamsact teşekkürler.

  5. reca ederim..

  6. ne hoş olmuş yazı. candan hanım’ın yokluğu hissediliyor gerçekten.

  7. benden de çok selam söyle halid. sıhhat ve afiyettedir umarım:)

  8. Cano Hanım’a ne kadar özlendiğini bi müsait vakitte söyleseniz sevgili teknik direktörüm, hı?

  9. biz onu her bişeyiyle, olduğu gibi kabul ediyoruz, seviyoruz, sayıyoruz ;)
    Bi de çok özlüyoruz :(

  10. mesajlarınızı ileteceğim.. ve de selamlarınızı.. başım üstüne.. :)

  11. gidenin arkasından konuşmaya utanmıyo musun be halid?! yazzıklar olsun! :P

    tankut biliyordu geldiğimi.. arayan biliyor, pardon buluyor tabi. ;) yoksa yanılıyor değil.. akşam geleceklerdi bana, seçim sonuçlarını tahlil edecektik ama benim mîdem bulandı, sabaha kadar kustum. buraya yazmak da istemedim. ama, kim, ne zaman, nerede, ne demiş hakkımda tek tek okudum.. aslında geçen çarşamba bir internet kafeden baktım bloga. sonra etrafta tanımadıkları bir kadının güneş gözlükleriyle ne okuduğunu merâk edenler çoğaldı.. tamam güneş gözlükleriyle ağlamak daha kolay ama silmek zor. o yüzden hemen çıktım oradan.

    ve işte döndüm. buradayım. ben de özledim. hem de çok!.. :))

  12. Hoşgeldin Candan Abla :D

    Ama bakıyom yine mide fesatları falan. Abla dikkat et kendine yaf.

    Allah’a emanet olun…

  13. he valla Doğucum.. sanki ayva yemişim gibi. bi tuhafım yâni anlayacağın. :P

    ojbulduk be bilâder.. :)

  14. Hoşgeldiniz Cano Hanım. Sizsiz bi boka benzemiyor blogistan.

  15. Hoşgeldin Candan Abla :)

  16. OH SONUNDA!
    Hoşgelmişsiniz, sefalar getirmişsiniz!

  17. Ooo hoşgeldiniz. siz burada olun da konuşmasak da olur. siz olmayınca tedirgin oluyorum. gerçekten. nedense öyle.

    kendinize iyi bakın, lütfen. geçmiş olsun.
    sevgiler.

  18. Yaşasııınnnn Candan gelmiş hoş gelmiş.
    Herkese benden çayyy :)

  19. oooh çok şükür. :) sen yokken elim klavyeye gitmedi.
    ay hemen sana mail atasım var. :)

  20. Metin Bey,
    efenim, hoşbulduk demeyi ne kadar isterdim.. o dediğiniz şeyden bizim eve de olmuş. yavaş yavaş temizleyeceğim artık. ;)

    Everfever,
    hoşbuldum, özellikle seni. gazân mübârek olsun! :)

    Ekmekçikız,
    meahcuup ediyonuz valla! :P siz de efenim, siz de hoşgeldiniz..

    Peri Hanım,
    aa, bunu duymam çok enteresan oldu.. emniyet sübabı görevine tâlip de değildim emmeee.. :)) çok teşekkür ederim, uğradığınız ve yalnız bırakmadığınız için..

    Lethecan!
    kız sen nasıl bir şeysin öyle?! ben de çok özledim seni. kurabiyeler de benden, dur yanına da limonata yapayım bâre. bu sıcakta şimdi çay içmez bizim blog ahâlisi. :)

    Sâlihacım,
    hade benim de mail alasım var. yaz bekliyorum! :)

  21. :)
    hoşgeldin candan.
    ben çay içerim valla. her durumda içerim. maksat sizi tutalım burada.

  22. Yok be abla, ne gazası :) eğlendik biraz.

Bir Cevap Yazın

