mantara basma kayarsın, kızım sen ne ayarsın?!

bugün, burada, candanlarımızdan birini babasının yanına uğurlamak için toplanmış bulunuyoruz. kendisi aramızdan ayrılmadan evvel şu temennide bulunmuştur: daha fazla risk alın, daha çok hatâ yapın sevgili dostlarım! ben yapa yapa doymadım, hatâ fesadından gitmiş bulunuyorum, bilginize arz ederim.

evet, semizotunu da ocağa koydum merâsim başlamadan evvel, ohh içim rahat şimdi. yok, bu defâ çiğ çiğ yemeyeceğiz semizotunu. bugün pişecek; pirinçli, domatesli ve sarımsaklı. sarmısaklı mıydı lan bu? aman neyse işte bi harfin lâfı mı olur aramızda seyırcı!

ot yemeyin çocuğum, et yiyin derdi rahmetli babam. kafamız çalışmazmış sonra.. aaah ah! şimdiki gazeteleri görseydin babacım.. milleti koyuna çevirdiler, oyuna getirdiler. zâten et yiyin deseler n’olucak.. % bilmemkaçın dışında tuzu kuru olan kimse yok. millette et alacak para nerde?! gerçi yeşil mercimek de aynı işi görüyormuş. muş dedim canım, bi şey bildiğimden söylemiyorum. yok babacım merâk etme, bizim eve hâlâ et giriyor. başkalarının üstüne başına harcadığını biz mutfağa harcamaya devâm ediyoruz. ama valla ne zamandır sinemaya bile gitmiyorum. iki kişi elli kaymeden aşağı kurtarmıyo, boru mu bu?! o elli kağıda ben et, balık falan bişeyler almayı tercih ediyorum, ne de olsa vasiyetin var.

hatırlıyorum da bizim çocukluğumuzda herkes sinemaya giderdi.. gazinolar tıklım tıklım doluydu. matinesi ayrı, suaresi ayrı.. sanayağı kuyruklarından çok dertli olanlar, şimdi doktorlar yasaklıyor diye yemiyorlar bile. bu ne yaman çelişki anne, kulakların çınlasın.. kuyruk dedim de; bugün ben de bir kuyruğa girdim babacım. bilmezsin, sen giderken kredi kartı filân yoktu daha. o sanayağı kuyrukları şimdi bankalarda var. e para çok tabi memlekette, ordan oraya gönderip duruyor millet. annem ablamın yanına gideli kaç ay oldu ama ben hâlâ onun kredi kartını ödüyorum. yaa, sorma annem de uydu bu modaya babacım. yok, zinhar ben almadım. beni bilmez misin.. ben parayı sıcak severim, ya cebimde olacak, ya mîdemde. cep telefonumun kamerası bile yok. hah hah haaa… sen şimdi onu da bilmezsin. evet evet, artık cep telefonu diye bi şey var. yanında gezdiriyosun, nerde olduğuna dâir yalan söyleyebiliyosun, ya da hava atıyosun. işte bunun gibi işlere yarıyor. oooo memleket acayip kalkındı, bildiğin gibi değil. artık gecekondularda bile plazma tv var. o mu ne.. aman işte koca koca ekranlar, hani sen bize kaçakçılardan filim makinası alıp getirmiştin ya, bu da onun şimdiki versiyonu gibi bi şey. aman bana sorma, ben anlamam öyle teknolojik şeylerden. belki adını bile yanlış biliyorumdur. blogda madara olurum sonra. blog mu? haaa, bak o da ayrı mesele. de, ben sana bunu nasıl izâh edeceğim, işte orası zor..

neyse, ne diyordum..? he, et alamıyor insanlar ama plazma tv falan acayip satıyor. ya bu millette bi salaklık var, ya da bende. benimki anlaşılır bir şey tabi, kafa kalmadı düşüne düşüne de, kıçında donu olmayanın plazma neresine ben orasını hâlâ daha kestiremiyorum. vallahi ayranları yok içmeye babacım yaa.. sen dâhi kafanla gel de şimdi çık bu hesapların içinden göreyim. nah çıkarsın! yok nah demedim babacım, hah dedim. hah aklıma ne geldi bak onu söyleyecektim; annem ingilizce öğrenmeye başlamış! yaaa..! yok valla baba ne dersen de, bu annem çok akıllı bi kadın. ileriyi görüyo harbiden. hatırlasana, doğrudürüst hiçbir arkadaşımı onaylamazdı, kızım bunlardan ne köy olur ne kasaba derdi de başka şey demezdi. hep de haklı çıkardı.. iyi ki burda değil. yoksa yine her akşam kliniklerde yükselen tansiyonu için koşturuyor olurduk. beni sever ama belli etmez biliyorsun. şimdi san diego’da tâtil yapıyor ablamlarla. duyacak tabi döndüğünde son işimdeki başarısızlığımı da. aman n’aaapiyim! ısrâr etmedim işte döndüm geldim. çok da kötü bir zamanlama yaptım be babacım. tam seçim üzeri, ne bok işin var bilmediğin yerlerde di mi..? buna da zamanlama hatâsı diyorlar. ay sanki zamanlama benim elimde.

böyleyken böyle işte babacım.. benlerden bir beni senin yanına gönderme karârı aldım. ona ancak sen tahammül edebilirsin. ben hiç kaldıramıyorum artık. gıcık yaa.. her boku bu biliyo. hadi bakalım orda da bilsin de görelim. hâtun kişi niyetine, el fâtiha!

43 responses to “mantara basma kayarsın, kızım sen ne ayarsın?!

  1. Semizotunun en guzeli yogurtlu sarmisakli olanidir…
    yaninada sadece ve sadece pilav yapilir yeter…
    geri kalan konularda yorum yapmak istemiyorum cunkum bi memlekette politikaci halkina essek kafali deyip oy bekliyosa o memlekette “something wrong”dur…
    Something wrong dedim de aklima bi fikra geldi…

    Cinlinin birinin bi erkek cocugu olmus adini chan-chin-cong koymus
    sonra bi kizi olmus dan-ding-dong koymus
    sonra zenci bi erkek cocugu olmus
    some-thing-wrong goymus :p keh keh

  2. :))
    nizman geldin sen be?!
    semizotu yoğurtlu da yenileybıl tabi, tercih meselesi. yanına pilav olmaz çünki zâten pirinçli. ondan sonracığıma aklıma gelen şarkı something stupid, nicole kidman ve robie williams’dan. ;)
    şöyle:

    fıkraların devâmını beklerik, böyle bi parmak bal çalmayla olmuyo Fatih Beyciim! :))))

  3. Alla alla…yaw semizotunun yogurtlusuna pirinc mi konurmus!!! Olur mu oyle sacma sey yaw???
    Semizotunu gaynatacaniz sonra yogurdun icine bocalayacaniz…biraz da sarmisak yada sarimsak …uctecuk de zeytinyagi ve tuz… uzerine de sicah sicah tereyagini soyle kirmizi pul biberli gezdirdiniz mi sizden iyisi yohtur…
    yanina da en iyi pilav gider…
    Asabimi bozmayin yemek olayini benden daha iyi biliyormus gibi davranmayin!!! Walla ucaga atladigim gibi Ana Candan’in yanina gider bildigim herbirseyi anlatirim… O gadder!!!

    Ondan gayri diyebilecegim hecbirsey yohtur…
    Fikra olayini da bi ara dusuneyim…aklima gelmedi sincik guzel bi tene :p

  4. şimdi bu semizotu mevzuuna salata tarifimle katkıda bulunayım ki, bu acaip bir hizmettir aslında.
    efendim, pişirmeden etmeden, semizotu yapraklarını çiğden koyun derin kaseye, sonra ayrı bir yerde harmanladığınız domates rendesini, sarımsak ezmesini, zeytinyağ sızmasını boca edin sos olarak ve yiyin, evet öylece yiyin. süper olacak.

    ölçü vermedim candan hanım, çünkü sanırım biraz ürktüm size ölçü vermekten:P siz nasıl bilirseniz diyeceğim ölçü noktasında…

    eskilerdeki para yok, mamave zevk çok hatıraları beni de şaşırtıyor. ben sonuçta memur çocuğuydum, ama gazoz felan kasayla girerdi evimize. ayda bir de olsa müzikli eğlenceye gidilirdi. ya biz ekonomiyi hiççç bimiyoruz, ya da babalarımızın kuşağı uzaylıydı. ya da ya da ya da, ah ne bileyim bugünkü beceriksizler yoktu diyeyim sessizce.
    paranın ise sıcağı da soğuğu da iyi giderdi olsa valla:)

  5. Semizotu, önceden haşlanmış az mercimek, az kuru fasulye, az nohut eşliğinde kuru soğan ve domatesle pişirilir. Hafif ekşi olması için indirirken az limon eklenir. Biraz sulu ve de çok lezzetli bir yaz yemeği olur.

    Bu suretle de Candan’ın babacığı ile hasb-ı hali semizotu yemekleri tarifnamesi haline getirilir.
    :))

  6. Allah kahretmesin seni e mi Fatih!!! :)))))
    çamaşır mı kaynatıyosun???

    tamam tamam sinirlenme, anama da yetiştirme hemen. kadının tansiyonu neyim var. bak ben de sizinkilerin yanına gider, nikaragua’da ne haltlar karıştıramadığını anlatırım. :P

  7. Candan Hanım,

    Siz ve mudavimleriniz olmasa, şu blog tufanında telef olup gideceğiz yani : ). İlk yorumu (fatih demir bey’in) ve elbette yazıyı kahkaha atmaya çekindim ama içten içe gulerek okudum.. Candan Hanım sizde bu yazma istikrarı varken, benim bloga da bir el atsanız! İçinizdeki yazma aşkı sonecek gibi durmuyor. Siz rahmetli Ahmed Mithat Efendi gibi 40 beygir yazma gucune ulaşmak konusunda sizi pek azimli goruyorum. Size birkaç blog bağlayalım.. Ne dersiniz?

    Bu arada yazının da hakkını teslim ettim di mi ben! Vallahi, şu gazete koşelerinde kıytırıktan muhabbetler yapan sozde gazetecilerin sizden ogreneceği çok şey vardır eminim Candan Hanım. Zat-ı alilerine yol-yordam konusunda bir himmette bulunsanız!

  8. Ayşegül canıııım..
    nasılım ama? :P

    târif için teşekkürler efenim. ben o türünü de severim. ama ölçü verememek filân bunlar nasıl sözler şekerim. galbim gırılayazdı.. :P

    ne güzel ifâde etmişsin şu eski günleri, sağol hatırlattığın için.. da, soğuk para nasıl oluyo? ben ondan hiç şeetmedim. ;)

  9. E.K.cıım,
    aa ne güzel bir târif bu böyle. hiç duymamıştım. hemen denemek lâzım. teşekkür ederim.

    babam duysa bunları çok mutlu olurdu. işi buydu onun. yemekler.. bizim hep et/balık lokantamız filân oldu, bir ara da gazinomuz vardı. heh he! :))
    babam diye demiyorum, bu memlekete gelmiş geçmiş en iyi aşçılardan biriydi.. çok erken gitti çoook. ne târifleri kaldı, ne bir şey.. yaptığı yemeklerin tadı ise hâlâ damağımda..

  10. candan hanımmm, ne diyeyim cin gibisiniz cin:)

    kalbinizi kırmak babında değil, aman diyim, ölçü falan beni de sıkar. takılmak gerek kafanıza göre gırtlak mevzuunda da ondan:)

    sıcağı cepte, soğuğu kartta bu arada.

  11. Defterdâr Beyciim,
    aaa utandırıyorsunuz valla.. ben söylemiştim ama yine tekrâr edeyim: valla yazamıyorum eskisi gibi. zâten aralıklara bakacak olursanız görürsünüz, bir şey dememe lüzum yok. ama bıraksalar, yapmak istediğim tek iş budur efenim. siz beni çok iyi anlıyorsunuz, yazdıkça yazmak istiyorum ben. ara vermeler filân beni bozuyor, yazdıklarımı da.. ama elden gelen bir şey yok. o kadar da dedim bağlayın beni maaşa, bakın ne yazılar çızıktırıyorum diye ama, kimse tınlamadı. :))

    burda kahkaha atmak selbestir bayım! lüften içinize atmayınız.. hah hah haaaayyy…

    siz benim kadim blog arkadaşlarımdan birisiniz ve eksik olmayın hiç yalnız bırakmadınız. Keşkülcüğümle birlikte yazıştığımız o günler burnumda tütüyor. hatırladınız mı? ;) o da kayboldu gitti.. durun bir mektup yazayım ona. hep aklımda da bir türlü elim varmadı.. çok özledim..

  12. elektroşokum ciğerim! :)))
    yau vallah utandırıyonuz ha!

    yimekte ölçi mi olırmış canım! yimek içmek lâzım tıksırıncaya gadden. :P nasılsa ölünce iskelete dönmeyecek miyiz?! nedir bu diyetti, carttı, curttu şeysileri.. heç işte!

    soğuğu kart dimek! tevekkeli değil tanımıyom onu. ;)

  13. utanmayınız efendim, kaldırın başınızı:)
    yaşasın yemek yemek diyorum reklamlardan sulanmış dağarcığımla.
    ve soğuğuyla tanışmayınız aman, biz tanıştık, pek soğuk…

  14. Bu zamanda “maaş”ı kim kaybetti de siz bulacaksınız Candan Hanım! Ama fikir gerçekten iyi.. Yazar-çizer takımının medar-ı maişet motoruna binmemeleri gerekiyor ama dinleyen kim? Kafa sakin olacak, bir suru ıvır zıvırla zihin dolmayacak yazı yazabilmek için. Ben de pek muzdarip durumdayım.. Bazen butun meşgaleleri bıraksam da, bir dağa kaçsam.. Ah! Bizim oraların dağları da pek serindir şimdi.. Neyse, meşgaleler bitmiyor ki işte efendim..

    -Part 2-

    Siz de eksik olmayın efendim. Hasbihal ediyoruz. Buraya gelen her dost gibi, yazdıklarınızı okurken ben de buyuk zevk alıyorum, her zaman yorum yazamasam da. Keşkul Hanım’ı hatırladım elbette, hatta geçenlerde aklıma geldi kendileri.. Sizin linkler kısmına da ozellikle baktım bu yuzden bir ara.. Yazılarını okuyorduk, çocuğuyla yaşadığı okul maceralarını v.s. Bir anda kayboldu, sahi nerelerdeler? Selamlarımızı iletin kendilerine..

  15. hıı demek ondan ısınamadım ben o soğuk şeye.. aman uzak dursun benden. hiç hazetmem zâti!

    evet, nerde kalmıştık.. heh! yaşasın yemek yemek! :)) anaaa, yemek deyince şimdi yine acıktım, sigaram da bitti. bi koşu gidip sigara alayım bakkaldan, yanına da artık ne görürsem. :P

  16. Oncelikle haslama diyecekmisken kaynatma demisim ki ikisinin de kesistigi bir yer vardir ve ben o kesisen yeri anlatmaya calismis idim…
    bi de beni tehditlerle neyin kimsecikler gorkutamaz!!!
    Ana baba herbir habarimi her daim almaktadirlar… Hatta fazladan habar aldiklari ve fircalar attiklari da vakidir… Hele gecen gun anam didi “gardasin 2 tene veledin oldugunu soyluyo dogru mu? ondan gelmezmissin buralara!! cabuk di bana!!!” … Ben de her zamanki kimin en iyi savunma saldiridir diyerekten, sek sek sekerekten ve de bade suzerekten “anacim gene kokaini fazla cekmis gardasim, yaziyo!!!” diyiverdim :p

    Aklima cok ayipli bi fikra geldi emme anlatacam iste!!!
    Emme uyarilari yapalim fihramiz AR reytid’dir oga gore!!!

    Fihra : Aslanin biri yemegeni yimis agacin altinda uzanmis dinneniyomus… bahmis yuharda bi meymun…
    aslan : “leyn meymun gel assaa da iki lafin belini kirak”
    meymun : “inmem sen beni yersin”
    aslan “yoh walla yimem…olumm daa yeni yidim ne yiyecem seni”
    meymun : “yohhh inmem sen beni yersin”
    aslan : “lan gizdirma beni walla yimem”
    meymun : “bah giziyon iste yersin beni”
    aslan : “tamam leyn ne yaparsam inecen”
    Meymun elindeki zincirli kelepceleri assa firlatir ve “ahan da bunnari ayaklarina ellerine takarsan gelirim” demis…
    Aslan takmis ve maymun asagi atlayip aslana dogru yurumeye baslamis…
    elleri ayaklari titriyomus…
    Aslan “ulen ne odleksin hala ellerin ayahlarin titriyo demis”
    meymun : “yoo benimkisi heyacandan …ilk defa bi aslan sheeedecem de ondan”dimis….
    (bu birinci gismi idi)
    meymun aslana tecavuz itmis….
    Aslan can havliylen en son zinciri koparip meymunu govalamaya baslamis…
    meymun gacmis aslan govalamis…
    sehre gadar gosmuslar…
    meymun en son bi koseyi donup magazanin birinden o burunlu gozluklu biyikli maskelerden birini alip gafasina tahmis…
    eline gazete alip bi koseye oturmus…
    aslan tam onunden gecerken durup buna bahmis ve ” yaw buralarda kosan bi meymun gordun mu?” diye sormus…
    meymun : “hani su aslana tecavuz eden meymun mu?” diye sormus…
    aslan : “godugumun medyasi hemen de nasil da yazmislar” dimis…

    fihramiz burada bitmis…

  17. aaa nasıl yâni Defterdâr Bey, millet onca yazıp üstüne bi de para mı veriyo yoksa? maaş almıyo mu bu medya dü.. pardon! ağzımdan bi şey kaçacaktı az kalsın. hayatta kötü bir şey çıkmaz bu akşam. ısrâr etmeyiniz. meslekdaşlarım için asla öyle kaka kelimeler kullanmıycam. sonra benim için de derler. hmm, en iyisi ben yine böyle devâm edeyim. aman canım ne vardı sanki aranızda para toplasanız felân. bi lokma kadınım ben. bana da bakamıyosanız artık ne diyim. yazıklar olsun! :P

    en iyisi bizim oraların dağları’na kaçmak. coğrafyam da iyidir emme, çıkaramadım yerini..? ;)

    Keşkül’e yazıyorum şimdi. bi bakkala gidip geleyim, dönüşte.. o blogunu kapadı, o yüzden yok linklerimde. baktıkça içim buruluyordu. ki; kendisi pek çok gazeteciden iyi yazıyordu hatırlarsanız. büyük eksiklik olmayışı..

  18. Fatiiiih!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))
    Allah canını almasın senin e mi!

    daha okumadan gülmeye başladım valla. :))))) ayyyyh! dur ben gidip bunu bizim bakkala da anlatıp geleyim. çok mu ayıp olur? hııı gâlibâ.. :Pp
    dur dur geliyorum şimdi, kaybolma bi yere!

  19. aman, her boku bilen vardı ya, o işte. postaladım!

  20. ya bi durun ya, bakkal kapanacak!

  21. hortlatırım ben onu.. :)

  22. ne işin var bakkalda. denizci mi alcan.. :)))))

  23. Oooo halid gardasim ben de daha yini senin linki fiksledim…
    hayirli ugurlu olsuna gelemedim …yazi biraz uzun gorundu gozume :p
    yoh yaw ben tam geliyodum bu Candan hanim beni lafa tuttu…birahmiyo ki bi gidem Halid gardasima hosgeldine!!!
    Sen biliyon zati onu ben daa saaa neye anlatiyom ki?? :)

  24. Walla bakkal iyiymis yaw bu saate gadar acik olduguna gore!
    bizimkiler onikide gapaniyolar walla… isin yohsa markete git!

    Ama gece gece adami da lafa tutup isinden etmeyin derim ben :p

  25. bilmem mi fatih gardaş bilmem miiii..
    hasedinden yapıyo bunları.. çat diye çatlayacak ortasından neredeyse..
    :))

    sen de afiyettesindir inşallah..

  26. Afiyetteyim ama tok degilim… zabahtan beri yimek neyin yaziyom saga sola…
    walla tukkanda da yimek yimekten bihtim usandim…
    evden getiremeyeceh gadar da tembel tenekeyim…
    arada bi biseyler yigiyorum eve ise yimek goturecem diye emme o da ya ilk gun ya ikinci gun husrana ugruyor…
    annayacagin bati cephesinde degisen birsey yoh…
    bu arada demin hosgeldine geldim evde yohtun :p

  27. iki dakka kaybolduk hemen kaynatmışlar arkamdan. bi de kadınlar için dedikoducu derler! hiç gördünüz mü benim birinin arkasından konuştuğumu? hı?!

    zâten bakkal da kapatmış! çok asabiyim. tam 4 adet sigaram var. elim ayağım boşaldı valla. sırf bu yüzden uykum da gelmeyebilir. hayır yâni, sabaha kadar açıktı bu salak bakkal, bugün ne bok yemeye erkenden kapatmış anlamadım ki.. kapıcı da bahçe hortumunu bahçede öööyle salmış bırakmış, ödüm koptu gece gece! ben n’aapıcam şimdi yaaa! haliiid koş bana sigara bul bi yerden! n’ooluuur.. yalvarıyorum bak! bütün evi aradım, bu sefer zulada da bi şey yok iyi mi.. ahhh salak kafam ahhh! gündüz de alışveriş yaptım yâni. alsana iki paket daha salak şey! n’aaapıcam ben yaaaa.. :((

  28. daldan dala hopladım sarı çiçek topladım….

    şimdi efem… mercimek, fasulye neyin etin yerine geçmez! gerçi protein açısından yerine geçer söylencesinde doğruluk payı bulunmaktadır ama herşey protein değil be kardeşim. bunun bi de demiri var. demir dediğin kan yapar. pekmez kan yapmaz. külliyen yalan. demir kan yapar. demirin kralı kırmızı ettedir. çocuk dediğin kırmızı et yemeli. babanın sözünü dinlemişsin eyi etmişsin eyi…..

    daldan dala hopladım sarı çiçek topladım….

    bak plazma bi tarafa, memleketin bazı yerlerinde doğru düzgün tuvaleti olmayan evlerin çift çanaklı tvleri var. ahan da teknoloji!
    yer misin, içer misin?

    daldan dala hopladım sarı çiçek topladım….

    bi de şu ot, koyun meselesi var,
    şimdi sıkı durun mühim bir tenbihde bulunmaz üzreyim:

    40 yaşından önce koyun ye, 40 yaşından sonra koyunun yediğini ye!

    hadi bakem….

  29. ben istanbul’da yaşıyom kızım. her zaman açık bakkalımız var. ahhh! işte bi’ tek bu durumla eğlenemem. sigarasızlık ne demek bilirim.
    valla alıp gelirdim de taksiye param çıkışmayabilir. milletlerarası feci yazar :)

    fatih gardaşım, hiç görmedim ben candan’ın birinin arkasından konuştuğunu!!!
    :)))

  30. Edip Bey,
    efenim valla bahtiyâr olduk (kadın arkasına döner bakar, kimseyi göremez)… oldum yâni! :P

    40 yaşa kadar aynen katılıyorum! ama 40 yaşımdan sonrası için söz veremem. çünkiiii, üzerinize âfiyet ben pek söz dinlemem efenim. yok bilmemne enstitüsünün verdiği raporlar falan beni bozar. tıp mensuplarını da çoğunlukla ben bozarım. dolayısıyla bozuşuğuz biz kendileriyle, Allah muhtâc etmesin.. ben koyunun yidiğini yimem! çok istiyosa o benim yediğimi yisin. ;)

  31. ya bizimki de her zaman açıktı. ne olduysa bugünü bulmuş kapatacak.. taksi ne yazacak yazsa yazsa, sen de be halid. şunun şurası 50 km. duyan da beni bulgaristan’da oturuyorum sanacak. kredi kartına taksit yapmaz mı? :P

    arkasından ne konuşucam birinin.. olmuşken tam olsun birkaç kişi olsun derim ben her zaman. lütfen yâniii.. ;)

  32. ben yol tabelalarını kiril alfabesinde gördüm diyorum, daha ne diyeyim.. :))
    dur bakim bizim bi suat vardı, taksici. buralarda mıdır acaba.. :)

  33. БЭЙЛ…… diye mi başlıyordu? :P
    boşver suat’ı şimdi. rahatını bozma. kola falan idâre ediyorum. şimdi bi filim seyredicem, o arada uykum gelir. hâlâ 2 adet sigaram var hem. ;)

  34. Peki inandim sana Halid gardasim :p

    Ya walla ben ne zaman boyle sigarasiz kalsam simdi icmiyim birazdan icerimle o geceyi en az 2 sigara ile kapatirim :p

    Ama biri falan getirecekidiyse felan o 4 sigarayi da hemencecik icer arkadasin yolunu gozlerim :)
    iste boyle bisidir bu meretin etkileri bende….yaaa…

  35. Bakkal efendiyi saymazsak tabi!!!
    Atip tutmazmis peHHHHH
    biz de inandik!!!

  36. 2 sigaram hâlâ duruyo Fatihcim. içmedim işte! içmiycem de, içmemeliyim de, içmesem iyi olur, içmeden durmalıyım, içmemem gerekiyor, içmesem n’olucak, içmeden de durabilirim, içmiycem canım allaallaa, içmem diyosam içmem, içmedim de ne oldu, içmeden de durulabiliyo, içmeyince çatlar mıyım, içmesem çatlamam ya, içme işte şu zıkkımı, içmelerde inecek vaaaaar!!! :)))

  37. allaaam şu yorum saatinin güzelliğine bak! :)

  38. Nallahım ben burayı nasıl kaçırmışım yaw. Böyle muhabbete can kurban. Kimse de beni çağırmamış diyecem ayıp olacak. Ben o saatte o koyun kardeşleri sayıyor oluyorum hep.

  39. önce 41 kere mâşallah! 41’i yazmak bana denk geldi, kusura bakmayınız Metin Beycüüüm! :P

    valla çağırdık da bi türlü uyanamadınız uykunuzdan. monica monica diye sayıklayıp duruyordunuz, ben de dedim çocuklara; rahat bırakın adamı canım, hiç değilse rüyâlarda buluşsun, o şarkıyla kavuşsun.. :))

  40. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla bu yazıyı daha yeni okudum.
    Yaff sen giderken dedin o kadar napar neder gelirim diye. Zaten alıştık burada senin iş maceralarını okumaya. Amma artık durulsan diyorum :D Nese Allah iş yönünden kısmetini hep açık tutsun :D

    Allah’a emanet ol…

  41. Yaw rüyalarımı niyçün faş ediyonuz Cano Hanım?! Millet de gece gündüz Monica Hanım’ı sayıklıyom zannedecek!

Bir Cevap Yazın

