niyâz

olacaksa dağ gibi olsun

eteğinde ağlayayım

.

olacaksa hâr gibi olsun

hâfızamı dağlayayım

. .

bana aşkın ustası değil

hepten acemisi lâzım

. . .

olacaksa nil gibi olsun

kollarında çağlayayım

14 responses to “niyâz

  1. Candan hanımcım, sipariş verir gibi olmuş))
    Siz hep şiir yazın, siyasete bulaşınca itici bir hanım oluyorsunuz.

  2. Emty Bey/Hanım?

    ”Candan hanımcım”
    hmm tanışıyor muyuz?

    ”sipariş verir gibi olmuş))”
    valla biraz öyle görünüyor. öyle görünüyor değil mi? :)

    ”Siz hep şiir yazın, siyasete bulaşınca itici bir hanım oluyorsunuz.”
    ahh ne hoş bir tespit! teşekkür ederim. çekici olmak gibi bir gâyem olsa yazar mıyım hiç? yazmam.

    keşke siz de anonim olarak yazmasanız, kimle muhatap olduğumu bilsem.. daha neler neler anlatırdım.. :P

  3. efem, şairin burda sipariş vermenin ötesinde iç dünyasındaki ümit ve hayalleri harmanlayıp belki de milyonlarcası olan aşk tanımlamaları içinde gönlünde en çok yer edeni bizimle paylaşmak istemiş olabilme olasılığı üzerinde durmak lazım.
    ………………………..
    ……………..
    …….
    iticilik için bir çabası yoktur

    tüm çabası,
    toprak içindir,
    su içindir,
    tahta içindir,
    ateş içindir……..

    ?
    ?
    ?

  4. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Olacaksa olur da olmamışsa olmamıştır zaten :D

    Allah’a emanet olun…

  5. Olmuştur olmuştur:)
    Böyle kadını kaçırmazlar.
    Candan hanım, ben passive ve dreamsact okuruydum, oradan düştüm sitenize. Şiirleriniz, şahsınıza münhasır, okumak büyük keyif. Lakin o naif ruh, siyaset yazarken kayboluyor, bunu demeye çalışmıştım. Hürmetler

  6. Hoşgeldin..Bencillik yapıp geldiğin iyi oldu dersem affedersin beni değil mi?

    Hem siyasete bulaşma diyenlere benim bir çift sözüm olacak “Candan yazsın da ne yazarsa yazsın efendim!Kaç blogda kaç yazarın kelimelerinde bu kadar içten samimi bir tavır yakalayabiliyoruz ki!Hangimiz nerde ne yaptığını kime ne diyeceğini bu kadar rahat yazabiliyor ki?”

    Öptim canım..

  7. Emty [Bey?/Hanım?),

    Blogistanın bu bizim mahallesi bir alemdir efenim. Siyasi görüş farklılıklarının heçbi önemi yoktur. Mesela ben Kerinçek Bey’i görsem kıtır kıtır doğrayasım gelir, emme Cano hanım gitmiş üzerinize afiyet möhrü bu adi herifin böğrüne böğrüne basmıştır. E şincik böyle yaptı diye bendeniz canımdan çok sevdiğim canım ciğerim Cano Hanım’a küs mü olacam? Elbette ki n’ayır, n’olamaz böyle bir hıyarlık. O benim gene canım ciğerim. Değil Kerinçek Bey’e, Busht Bey’e bile verse reyini, yine de sevgimde gıdım azalma olmaz. İşte burası böyle tuhaf bi mekandır efenim. Relaks olunuz, kemerleri bağlamayınız.

  8. Cano Hanımcığım,

    “Böğrüne böğrüne” ikilemesini lütfen not ediniz. Ayrıca yukarıdaki yorumumda majiskül h’lerden birinin nalet klavye yüzünden boyu kısalmış, ıccıcık sündürünüz.

  9. Edip Bey,
    yine kendinize has üslûbunuzla güzel söylemişsiniz.. ilk paragrafı anlamakla birlikte ikinci paragrafta geçenlerin içinde ”tahta” kısmını anlayamadım. ama cem yılmaz’ın bir filminden (adını hatırlayamadım şimdi), bir replik aklıma geldi. o değildir değil mi? :))

  10. Doğucum,
    öyle diyorsan öyledir. ben daha çocuğum ne bileyim.. :P

  11. Emty Bey/Hanım,
    ipiniz hiç yabancı gelmedi.. sizi bir yerden gözüm ısırıyor. evet ben vahşi bir insanım. bâzân ısırdığım da olur. hattâ büyük zevk duyarım bundan. şimdi bunları niye söyledim ben? yenisiniz ya! :P tanımazsınız beni diye, sonra demedi demeyin. ;)

  12. Pınarcım,
    yok yok, de sen. hattâ daha fazlasını söyle canım. göndermeyin beni bi daha öyle uzak yerlere. :))
    seni de göremedim sırf o yüzden. bunun için ayrıca üzgünüm ama sesini duydum, o bile güzeldi be canım..

  13. Metin Beyciiim,
    ne güzel şeyler dimişiniz gene! kaç kişiyiz şurda di mi ama.. ben de sizi çok ama çok seviyorum. valla! artık siz ömürboyu akp’ye oy verseniz bilem sizi affederim. olsun, sevdiklerimizi günahlarıyla, sevaplarıyla sevmeliyiz. gerçek sevgi, kötülük gördüğünde azalmayan, iyilik gördüğünde ise çoğalmayan bir şeydir bence. sevgi kendi kendini çoğaltır, yeter ki içimizden eksik etmeyelim derim ben. ayyyh! ne çok konuştum yine.. sizi görünce böyle oliyir, ben ne edim.. bi de özledim ya ondandır, yoktunuz ortalarda pek. şincik bi kahvenizi içmeye geleceğimdir komşucum, evde misiniz?

    böğrüne böğrüne ikilemesi de kâtibim tarafından kayıt altına alınmıştır efenim. h harfisinin sündürülmesine gerek bilem yoktir. heç bir önemi de! :))

  14. ——tahta meselesine dairdir—–

    şimdi cem yılmaz o filmde büyük bir hata yapmış bulunmakta… tahtayı adam yerine koymamış be …. yok tahta olmazmış, uydurmayın falan…

    halbuki tahta da temel elementler içinde kabul edilegelmiştir eski çağlardan beri,

    Çin felsefesindeki, Ho-tu sistemine göre; Tahta – Ateş – Toprak – Metal – Su düzeninde olan bir değişim mevcuttur doğada.

    Aristo düz mantık adamıdır ve ona göre iş başkadır; ateş, hava, su, toprak klasiği….

    cem yılmaz, düz mantığın arkasında yer almış
    büyük ihtimalle bilmeyerek ve dahi istemeyerek…

    Aristocular, düz mantıkçılar, şemsi paşa pasajında sesi büzüşesiceler…..

    ne diyim,

    :)

Bir Cevap Yazın

