kül vakti mi şimdi..?

dalgalara mı düştün? ay mı dokundu geçti? yüreğin mi yanan?

sebebini anlamaya çalışsam da, bilsem de, buralarda olsan da, bu vicdân azâbı kemirecek dönene kadar.. adım gibi biliyordum bunu yapacağını. bu kadar bilmek de fazla değil mi..? şimdi ekranın arkasından kıs kıs güleceksin okuyunca. inandın mı hemen böyle düşündüğüme? ağlayacağını biliyorum. utanma, ben de ağlamıştım. .

tuhaf şey.. tuhafsın işte, kabûl et. ve bir çocuk kadar inatçı.. başının dikine gideceksin illâ, değil mi? en korktuğun şey de beyninin içindekileri okumam. yok, anladığını ve buna alıştığını biliyorum ama atamadın o korkuyu içinden. seni ben mi doğurdum? aynı karında mı boğuştuk? sanki.. rûhailemin bir parçası olduğun kesin. her ne kadar aynı duyguların ama ayrı düşüncelerin içinde olsak da.. seni seviyorum. asil olduğun kadar serserisin de.. akıllı olduğun kadar kaçık. naif olduğun kadar gaddar. tutkulu olduğun kadar pasif. böyle gitmek var mıydı? ne yâni ille duygu sömürüsü mü yapalım? :P

şarkıyı tanıdın değil mi? ne olsa ben senden duymuştum ilkin.. çok da sevmiştim tamam, şimdi kabûl ediyorum. :) ama neşet ertaş türküleri kadar değil. gönüldağı kadar değil. ;) yine bildiğim türküyü söylüyorum anlayacağın.. tamam mı eşek herif?! o sayfa eski hâline dönmezse ben yapacağımı bilirim! şimdi git dinlen biraz, çağırdığımda gelirsin. :)) tamam be celâllenme hemen, canın istediği zaman dönersin. ha, istemezse de dönmezsin canım, ben ne karışırım. nasılsa şifrelerin elimde, ortalığı birbirine katar, karıştırırım. yaparım, bilirsin.. ;) ya da sen bilirsin diyeyim, kavga çıkmasın. :P

– kime diyorum ben yaaa???!!! haliiiiiiid!!!

Reklamlar

7 responses to “kül vakti mi şimdi..?

  1. Aloooooo!!! Ne bagiriyonuz bacak kadar cocuga??? Ayip degil mi? hiii???

    Bagirilacaksa ben bagiririm bu alemde… HALID GARDASIMMMMMM HEMEN GERI GEL YOKSAM CANDAN HANIMIN ELINDEN BIR KAZA CIKACAK ONA GORE… DELLENDIRME ADAMI!!! Auch Tung!muydu neydi ondan iste :p

  2. valla bu halid insan kimse her yerde gelmesi için bir çağrı var anlamadım yani…
    bizde çağıralım gelenek bozulmasın:D
    kaç gündür blogundaki şarkıyı dinliyorum teşekkür ederim burdan
    candan hanım bu arada selam:D

  3. Candan hanım yazdığınız olaydan çok daha beter bir şey oldu..inanılmaz..innanılmazzzz…
    Çelimsizkedi bir blog açtı…

  4. candan hanım? eee biz de isminizi seslenelim, neredesiniz candan hanıııııım?

  5. Arkadaşına yazmışsın sanırım bunu. Gariptir ki
    “Böyle gitmek var mıydı?” bölümüne kadar olanı tam da sevdiğime yazmak istediğim türden şeyler.
    Benim sevdiğimden hiç umudum yok, dilerim senin arkadaşın geri dönsün.

  6. … ve daha sonra gecenin koyuluğuna saklananlar çıkageldi…

    -êêêêê… şimdi anlat bakalım, n’oldu?dedi şaşkın gözleriyle yaşlı adam.

  7. Canım sen nereler gittin yine?????
    ben paticikleri
    http://paticikler.wordpress.com/ a taşıdım. Onu haber vereyim demiştim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s