blablablabla…

son günlerde ortaya atılan bâzı dedikolar yüzünden rahatsız mıyım? hayır, değilim. bu dedikodulardan yağ çıkaran kimi bloggerleri takıyor muyum? yooo, asla! e niye yazmıyorum o zaman kaç gündür. yazmıyorum kardeşim, çünki canım öyle istiyor.

hem boşverin dedikoduları siz, ben işin doğrusunu anlatayım.. olaylar şöyle gelişti sayın seyırcı: şimdi ben crimzekt halid bey’i vurmaya kalkıştım ya yazmaya son verince; o arada metin bey geldi üstüne tuz biber ekti. ben tam halid’i vuracakken metin bey elimden tabancayı almaya kalktı, tabanca ateş alınca metin bey yanlışlıkla halid’i vurdu. o arada ben vahlaya tühleye metin bey’in elinden tabancayı almaya kalkarken, halid son bir gayretle araya girdi ve  yanlışlıkla metin bey’i vurdu. e ben pek kan görmeye dayanamam zâten, bayılmışım. sonrasını hatırlamıyorum. yok, beni kimse vurmamış o arada, merâk etmeyin..

olayların aslı budur yâni. gidip de bâzı siyâhî bloglarda yazılanlara filân aldanmayın siz. karıncayı bile incitemezmişim.. peh! valla canım istesin yeter ki.. ezer suyuna çorba bilem yaparım. hı hı, valla! hem zâten karar verdim, artık sevgi pıtırcığı falan olmayacağım. ne bu be kardeşim! nerden başladım şu blog yazma işine.. bi ton bağ geliştiriyorsun. benimki tam salkım saçak oldu. saçma canım! neresiydi burası..? sanal âlem. heh! titre ve kendine gel! alınma, kırılma, gücenme, özleme, arama, yazma, gitme, gelme, sorma, sevme!.. o kadaaaar! başın rahat etsin. kapa blogu olmadı. bak millet kapatıp gidiyor, senin neyin eksik?!

herşey bir yana, yazmam lâzım benim. artık kaleme de yabancılaştı ellerim. yazım bir acayip oldu. ki; güzel yazardım eskiden, çok eskiden.. vaktiyle dersini gördük bunun biz, ne kadar güzel yazarsak, o kadar iyi notlar alırdık elyazısıyla falan. şimdi kargacık burgacık yazdığım şeyler, reçeteye benziyor. ben bile okuyamıyorum yâni, anlayın durumu. o yüzden buraya yazıyorum, var mı îtirâzı olan?!
canım çekince yazmak istiyorum bir de.. öyle ısmarlama falan olmuyor. o hâlde yazanın üzerinde baskı kurmayalım de mi canlarım? zâten yaptığımız işin dalgası da geçiliyor artık, blog üzerinden. ama helâl olsun, fethi bey bu işin de hakkını veriyor. aldık ağzımızın payını. olsun, yine de vazgeçecek değilim. bu bir serüvense; ben de bir serüvenseverim. gittiği yere kadar.. yediğimi, içtiğimi, derdimi anlatmaya alışmışım buradan. ki; sigara hâriç alışkanlık yapan şeyleri sevmem. bâzı insanlar da alışkanlık yapar, hattâ müdâvimi olursunuz. burada bunları da yaşadım, yaşıyorum. e ne bok yiyeyim ben şimdi?! sevmeyeyim mi? terk mi edeyim..? giden değildir asıl terkeden, kalandır, giden de bu yüzden gitmiştir zâten geyiği yapmayayım isterseniz ha, ne dersiniz..? ıslâh olana kadar yazacağım. yok ben akıllanmam seyırcı. vakit bulunca gelir, yine ne haltlar karıştırdığımı anlatırım biiir bir. metin bey, bu da bir ikileme sayılır di mi? hah haaayt kim demiş boş konuşuyor diye?! süleyman’a vurulmuşum öyle mi? onu da sonra anlatırım, fakââât…

7 responses to “blablablabla…

  1. Candan Hanim Candan Hanim!!!
    Siyahi kimin tavuguna kis demis?? Sormuslar cocukcagza cevap vermis.. Hem havalar sicak kafasinda bin tane sey var… Ayip degil mi boyle gizli gizli arkalsindan laf etmeye???
    Hem benim Metin abim superman gibi adamdir ne kursunla ne de yanlislikla vurulmaz!!!

  2. hah şimdi kişilik oturdu..taş gibi bir kadın geldi lök diye oturttu!…dürtesin dönüp bakmaz arasın sallamaz not bırakırsın buruşuturur atar…işte böyle olacaksın…sessizliğe ne zman yazacak diye bekliyordu hoca candan için..Helal..sakın cevap verme..sakınnn

  3. bak millet kapatıp gidiyor, senin neyin eksik?!

    neyin eksik?

    ben biliyorum…

    ama anlatamıyorum, iyi mi?

  4. Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem sordu:
    “Gıybet nedir bilir misiniz?”
    “Allah ve Resûlü bilir” dediler.
    “Birinizin, kardeşini hoşlanmadığı şey ile anmasıdır.”
    Bunun üzerine bir adam dedi ki:
    “Ey Allahın Resûlü! Anlattıklarım ya o kardeşimde bulunursa?”
    “Anlattıkların o kardeşinde bulunursa, onun gıybetini yapmış olursun. Anlattıkların onda yoksa, o zaman ona iftira etmiş olursun!” buyurdu.
    Ebû Hureyre radıyallahu anh. Tirmizî.

    içimden geldi…

  5. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla gidiyon sonrada hep böyle geri dönüyon. Galiba geri dönüşünü hızlandırmak için seni kızdırmaya çalışıyorlar canları pahasına :D Fazla ara verme :D

    Allah’a emanet ol…

  6. Bir çok sırrın Efendimiz (a.s.m.) tarafından keşfedildiği bir gece….
    Tamamı Cenab-ı Hakk’ın lütfu izzeti…
    Habibinin (a.s.m.) Ümmetine hediyesi…
    Böyle bir gecede :
    Mısralardaki ” Açılır bab-ı Subhani, Dökülür feyz-i Rabbani ”
    Damlalarından sonsuz istifade etmeniz temennisi ile…
    Dualarınızın Mucib (c.c.) tarafından kabul olunması temennisi ile…
    Bu gece Hakk’a ibadet zamanıdır..
    Ey An-ı Seyyale.!
    An Hakk’a Vuslat anıdır.!
    Bila teşbih Efendiler Efendisi (a.s.m.) gibi Hakk’a yükseliş anıdır.!
    Ruhen – Bedenen – Akıl – Sır – Kalp vesaire…..
    Rabbim bu gecede feyzinden mahrum etmesin.!
    Zatından gafil eylemesin.!

    Nur u Aşk ile…
    Kelime

  7. Candan abla neredesiiiiinnnnn???

Bir Cevap Yazın

