dil/e/d/im/dil/er/im/

6 responses to “dil/e/d/im/dil/er/im/

  1. ilk defa duydum, güzel türküymüs.

  2. :))
    Demek ki, senin yaşın yetmiyor Teyzencim. :)
    Çok eski bir türkü; tee TRT’nin Yurttan Sesler Koroları dinlenen zamanlardan kalma, yani…

  3. bana da kısmet değil…
    olmayacak.
    “değmen benim gamlı, yaslı gönlüme..”

    Lal-ü ebkem.

  4. eline gönlüne sağlık candan abla, çok güzel bir yazı olmuş.
    muhabettle

  5. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Bana bir kitap tavsiye eder misin???

    Allah’a emanet olun…

  6. Selamün aleyküm candan abla,
    buraya bıraktığım mesaj yanlış olmuş , diğer başlığa atacaktım, amma gülmüşündür ha:))))

Bir Cevap Yazın

