gülü yâdettikçe, bülbülün feryâdı ne yapar..?

sandiegosahil.jpg

kuzu.jpg

oyyy.jpg

korsan.jpg

offf.jpg

ilk ve son silûet arasında kaldım ben.. aslında arada kalmış olan gâlibâ san diego..

şu görmüş olduğunuz türk evlâdı ise sanki teyzesi için vermiş bu pozları; ” bak nasıl da yakışıklıyım teyze, gün geçtikçe büyüyorum, sen göremiyorsun ama bil istedim” dercesine..

ne fenâ şey sevdiklerinden uzak yaşamak.. ne fenâ canının bir parçasının okyanusların ardında olduğunu bilmek.. ne fenâ büyüdüğüne şâhit olamamak.. özlemek ama dokunamamak, öpüp koklayamamak, kucaklayamamak.. gerçi kendisi bu tür şeylerden pek hoşlanmaz, ağır abidir ama başkaları yokken izin verir. kolay değil evin en küçüğü olmak, en fazla sevilmek, en fazla ilgilenilmek.. şu pencereden dışarıyı kesen kartal bakışlara bak yaa, pardon aslen aslandır efenim, daha altı aylıkken kulağına üflemiş, ilk doğumgününü vatanında kutlarken marşımızdan bâzı satırları ezberletmiştim. :P ana da, baba da koyu fenerliyken üstelik. ;) evlâdım doğru dürüst türkçe bilmiyor, n’olucak bebeklikten beri kreşte anasıyla berâber. ama anane ne yapıp edip türkçe öğretiyor şimdilerde. hattâ işi ilerletmiş bizim ufaklık, çizgi filimleri falan ispanyolca versiyonuna ayarlayıp, ananesini çağırıyormuş birlikte öğrenelim diye.. :) Allah nazarlardan saklasın..

One response to “gülü yâdettikçe, bülbülün feryâdı ne yapar..?

  1. Amin inş.

    Ayrılklar kısa buluşmalar yakın…

Bir Cevap Yazın

