kelime/siz

kelimeler, kelimeler, kelimeler…

suskunluğumuzu târif etmek için bile sığındığımız cümleler…

kelimeler doğası gereği gâlip gelecekler Metin Bey.. siz gitseniz de, peşinizden adım adım gelecekler.. siz dönmeden, onlar hızlı hızlı koyulacaklar yola.. içinizde birikecekler.. başka nasıl yazılabilirdi ki bunca şiir..? başka nasıl yakılabilirdi ki bunca ağıt..? başka nasıl dokunabilirdi ki bunca söz..?

iyisi mi, beklemeli sükûnetle..  inlemeler, sayıklamalar, kelimelere dökülene dek…

sorsanız

hep düşündüm

en çok bunu yaptım derdim

oysa başka bir şey de değildim

bir düşünceden

bir düş

öncesiz

sonrasız

ansız

. . .

8 responses to “kelime/siz

  1. oysa en ağır günlerimde bile gülebilmiştim,
    “yalan” da olsa kelimesiz, sessiz…

    zavallı kelimeler, yüklenmeye çalışırlar binbir düşünceyi, duyguyu, ıstırabı….

    “zavallı kelimeler”…..

    asla güçleri yetmedi,
    üstelik o kadar kırılganlar ki,
    eğip bükmekten korkar insan bazen.

    zavallı kelimeler

    ve derdimi ömrümün sonuna dek anlatamayacağımdan korktuğum, zavallı kelimeleri hâlâ kullanmak zorunda olan zavallı ben….

    bir düş

    öncesiz

    sonrasız

    ansız

    . . .

  2. Sözcükler Olmadan ( Sin Palabras) :

    [audio src="http://www.fileden.com/files/2006/12/5/467609/04%20-%20Sin%20Palabras.mp3" /]

  3. Candancığım,
    Senin de etkilendiğin durum için (yayın yasağı) geçmiş olsun ziyaretine gelmiştim.
    Saçmalık bu.

  4. yeni yazı bekliyoz candan abla

  5. canııım merhabaaaa.:)

  6. Seni rüyamda gördüm, ne alaka bilmiyorum.

    büyük bi evdeyiz sanırım ev senin
    evde taş plakların var senin dinliyoruz.ben seni tanıdığımı söylüyorum candan diyorum şaşırıyorsun…(bide seni efendim kimsede olmayan plaklarından tanımışım baksen hiç bilmem, anlamam halbuki) kimseye söyleme diyorsun beni tanıdığını… Çok uzun olmayan bi boy,siyah kısa saçların vardı ve iri gözlerin…

    böylebi şeydi…

  7. Kelimeler.
    Beynimizde depolanan hayat repertuarından akan elektriksel akımların oluşturduğu hecelerden oluşuyor…
    Kaotik bir hayatın ürettiği kelimelerden sakın…
    O kelimeler ki, insanın aklını alıverir…

Bir Cevap Yazın

