gıcık yaptı meret..

yazmamam için başka bir gerekçe yok.. hep iş güç. geberene kadar çalışmak istiyorum. yokluğumu kabûllenene kadar..

yiğitliğe bok sürdürmemek için kimseye sormadım bu yasak nasıl delinir diye. neyse, Metin Bey bozuk atmasa (henüz ”güle güle oturun”a gidemedim üstelik, metin -theRich Bey’le müşerref olana kadar da gitmeye niyetim yok! ki; ayakseslerini duyar gibiyim. yakında bi kutu lâtilokum alır giderim, dayanamam. ;) ), İlber mesaj yollamasa buraya yazmak için gayret göstereceğim de yoktu. hide ip midir nedir, ondan varmış. kardeşim hâlletti sağolsun. puştun bilmediği bi halt da yok.

öyle işte.. günde 12 saat çalışıyorum. iş çıkışı (saat 22:00’den sonra), çay bahçesine gidip tavla oynuyorum yeni işarkadaşımla. akşam yemeğini bile o saatten sonra yiyorum. hep kebap türü şeyler üstelik. yanmışam men, anlayın gerisini… ama olsun, iki mars bi ters bitiyor oyun. hep benim lehime. aşkı kim bulmuş da ben kaybedeyim..

tecâvüz kaçınılmazsa, my name is pollyanna. di mi Fatih? ;)

9 responses to “gıcık yaptı meret..

  1. Sevgili Cano Hanım,

    Tamam anladık; Metin-thePoor Bey’dan başkasına hıyar demiyonuz, iyi de Metin Bey’in ne kabahati var ulu manitu aşkına? Bana kargalar fısıldadı, MtP Bey uzun bir süre Andromeda’da aşkın ve terkedilişin, kısacası, gururu kırılmışlığın acısıyla yanıp kavrulmayı sürdürecekmiş. Bu durumda Jazzetta’nın kepenklerini kumrular asitlendirmeye devam edecek demektir. Lütfen MtP Bey’in geride bıraktığı uşağının kulübesini şereflendiriniz. Tamam, altı üstü sefil bir kulübecik, bu görkemli malikaneler gibi değil ama olsun, ne çıkar.

    (Bu arada, katil, uşak değil, belirtirim!)

    Sevgiler.

    Aha buraya bi daha yazıyom, gizlen.net bacasından rahatlıkla girebilirsiniz içeriye:
    loverisloser.wordpress.com

  2. Candan Abla nefsini fazla zorlama. Hareket iyidir ama herşeyin bir sınırı var.

    Kardeşinde iyi yapmış yasağı delmeni sağlayarak :D

    Allah’a emanet ol…

  3. Ooh!
    Candan da yazmaya başlamış, yaşasın!
    Bu bacadan girme işi çok yarayışlı, doğrusu.
    :))

  4. :) ben de kapkara olup isli pisli bir yolculukla vardım. merhabaaaaa:)

  5. amanin! Metin Beyciim gelmiş de benim nâlet sekreterin eline düşmüş he?! neyse, gerekeni yapıvirdim hemencecik.

    sayın âmirim,
    şimci sizinle taiwan üzerinden haberleşiyom, o yüzden midir, miller beer mı sebep olmuştur bilinmez; gözlerim pek küçüldü, yazdıklarınızı eyi okuyamıyom. ama kâtil uşak değil dediğinizi okur gibi oluyom. :p aslında ben uzun zamandan beridir bahçevandan şüpheleniyom da size bi şey demiyom. evin hanımıynan bi ilişkisi var gibime geliyo. ni dersünüz?

    yarın islâmbol’a avdet ediyomuşunuz gâlibâ, kuşlar eyle habar virdi. neg’zel! :) MtP Bey için dediğinizi de duymazdan geliyom, açtırmayın benim başbakanlık ağzımı!

  6. ay bu taiwan’dan yorum yazmak ne zormuş! arkadaşlar kusura bakmayın tek yorum içinde cevaplayacağım. bu sıcakta bir saattir tek bir yorumu yayınlamak için ter içinde kaldım. neyse..

    Fatihcim hayırdır?
    sen benim her söylediğimi böyle hemencecik onaylamazdın, ne oldu? yoksam ligde didişecek kimse kalmadığı için mi? ben bile 31 okumayla ilk 10 içinde yer alıyorum. hah hah haaaayyt! :))

    Doğucum,
    nefsimi zorlamak mı? yok canım, şeytan azapta gerek o bakımdan. ;)

    Ayşecim,
    valla bana kalsa ille bir yolunu bulurdum evime girmek için. anlaşılan o ki; haciz memurları kilidi de değiştirmişler giderken. olsun, daha bunlar ne ki.. kimbilir ne güzel günler göreceğiz, güneşli günler.. :P

    Ayşegülcüüüm,
    olsun ben sana şimdi su ısıtırım temizlenmek için. valla sular kesilecek diye gıdım gıdım harcıyoz onu da. pek bereketli geçecek gibi önümüzdeki günler.. hoşgeldin! :)

    şincik yavaşcacık submit tuşuna basıyoz sayın seyirciler, bakalım kaç saatte çıkacak bu yorum..

  7. merhaba,
    geçiyordum bir selam vereyim dedim.
    nasılsınız efendim? umarım iyisinizdir.

  8. Anlamlı bir şeyler bulmak istiyorum…
    Kendim
    en anlaşılamayan olarak
    çok şey mi istiyorum?
    Byte israfı olmuş,
    anlattıklarınız ulaşmıyor…
    Duyamayacak kadar
    uzak mıyım?

Bir Cevap Yazın

