ayn/a/ca

5 responses to “ayn/a/ca

  1. niye sustunuz candan hanim?

  2. Can/dan…

  3. can/dan/cağızım…nerelerdesin..?hayli zamandır ulaşamadığım sitene nihayetinde eriştiğimde de seni bulamadım:)
    teknolojik imkanlar dahilinde iki defa aradım yine ulaşamadım…
    klimanjeroda değil olduğunu umuyorum :)ve bu diyarlardan sevgilerimi yolluyorum…

  4. Evet Candan Abla ne re de sin?

    Tamam dedin yazasım yok ama arada yaz ya :D

    Allah’a emanet olun…

  5. Bir kaç gündür geliyorum gidiyorum yoksun..Ben döndüm ya seninde dönebilme ihtimalin üzerinde duruyorum galiba..Olduğun yerde mutluysan salla dönme ;)

Bir Cevap Yazın

