düş/g/ün/ce

kör bir kuyu gibi içinde boğuluyorum benin.
endişeye mâhâl yok! benlerden biri çeker, çıkarıverir.
ya düşlerim.. ya düşlerim.. kim tutacak ellerinden şimdi..?

9 responses to “düş/g/ün/ce

  1. hoş..? ımm sanmam Metin Bey..
    gidelim buralardan diyorum, anl’orsunuz?

  2. Bulent Murtezaoglu

    Tam bunlarin da biri kuyuya duser biri anlamayadigim seyler yazip kaybolur filan derken iki kelimede anlasabildiginiz ortaya cikti. Anlamisim yani anlayamadiklarimin anlayabilenlerinin anlasabilecegini. Anlatamadim degil mi? Sozleri anlayanlar ile sozlerin anlayanlari arasindaki farki tam anlasam ben de iyi anlayacagim belki?

  3. hahha!
    Bülent Bey,
    bütün mesele kuyuya düşürecek birini bulmaktı. yaşasın, becerdik gâliba!

  4. Hoşgeldin dicem şimdi Metin Beye ı ıhh hoşbulmadım demişsin.Ne diyeyim şimdi ben :(

  5. Kalmak semi-sanal olan bir diyârdan gidilmez ki..
    Zahirî dahi değilse de, hoşdönüşler umum ola..

  6. Artık dönmek farz oldu:))

  7. Hayırlı bayramlar canım..

Bir Cevap Yazın

