esrâ(r)!

bu nasıl bir yaralamaysa
taammüden ve kazayla
okuyorum yazdıklarını
kanama başlayalı çok var
o adıbatasıca günden beri
ama dur artık
burada insan var
gözümde a/kan duruyor
burada can oturuyor hâlâ

. . .

ne kadar az yazsan da, okuyorum seni. acını anladığımı söylersem sana haksızlık etmiş olurum. ben yapmam öyle şeyler. o değil söylemek istediğim. şunu bil ki; ağlıyorum seni. her ne kadar tanımadığını sansan da, hâfıza ekranında ismim var.
”en fazla bir yıl sürer, yirminci asırlarda ölüm acısı” diyen nâzım’ı haksız çıkarıyorsun. aşk biliyor şimdi neye benzediğini ve hüküm sürüyor sâyende. hâlâ.. bir kişinin, sâdece tek bir kişinin yüreğinde bile kalsa. âlâ…

8 responses to “esrâ(r)!

  1. Bir zamanlar ben de böyleydim, biliyonuz. Antibakteriyel kullanın, geçer dediler. Sıkmayın o güzel canınızı Cano Hanımcığım. Yüz yıl sonra kimbilir evrenin hangi köşesinde sürtüyor olacağız ölü ölü.

    (Tabii burada yazıdaki özne ile yazar-öznenin özdeş olduğu gibi amatör bir varsayım üzerinden yımırtladım yukarıdaki lakırdıyı. Değilse sersemliğime verin gitsin efenim.)

  2. candanıma bir uğrayayım, bir-iki lakırdı yazayım dedim lakin, hopbidi zipbidi bi ruh haline sahip olduğum şu saatler itibariyle bu satırların altına ne desem hafif kaçar.

    eyvallah deyip kaçayım ben en güseli. gelirim yine.

  3. Candanim, yazilanlar sana yazilmiyor. Senin sorunun, uzerine alinman.

  4. dur mailinden yazayim sana, bunlari yayinlamana gerek yok. uzulmeni istemiyorum artik. Ben mevzunun kadin tarafiyla yazisiyorum, hazirandan sonra evleneceklermis. Uzunca bir suredir, birlikteler anlayacagin.

  5. Metin Beyciim,
    azıcık sabredin şimdi diyeceğim diyeceğimi. önce Neocan’a bi sesleneyim..

  6. Neo the duygusalavrat,
    kızmadın di mi yeni lâkâbına. kızmayacağını biliyorum bana. :)) hangi rûh hâlinde olursan ol, yaz, kabûlüm. benimki de fenâ değil aslında. iyiyim yav. :P sen yine gel, hep gel..

  7. üzülme artık diyen dillerini yidiğim ”dost”! candanım felân ne ayak? maillere de baktım bi bok yok. niye çekindin oraya yazmaya? seni tanımadığım için olabilir mi? ya da iyi tanıdığım? ya daaa beni hiç tanı(ya)madığın için..?

    daha eve yeni geldim (bkz. yorum saati). kafam bi dünyâ. kendime bi kahve yapayım, bi de şu bloga göz atayım dedim. onay bekleyen 2 yorum. ooo dedim, mutlaka ”bir dost”tandır. yanılmamışım. bugüne kadar biliyorsunuz bunları hiç yayınlamadım. ama artık yeter. sizin kenarmahalle sevdâlarınızla uğraşacak hâlim yok. vee şu yazdığımı iyi okuyun: blog âleminde kimseye sevdâlı falan değilim. e insanız başımızdan bâzı şeyler geçmiştir, geçiyordur, ya da başka bir şeyden etkileniyoruz hâliyle. meselâ son yazım. bu yazı, linklerimde de adını göreceğiniz bir hanıma ithâfen yazılmıştır. şimdi size hesap veriyor durumuna düşmüş gibi oldum ama yok. bu o değil. sizin kalın kafanız almıyor olabilir, o bakımdan belki bu kez anlarsınız diye yazıyorum.bahsekonu hanım sevdiğini elim bir şekilde kaybetmiş ve ona olan aşkını yazmaya devâm etmekte olan biridir. beni hiç tanımaz. izni olsa linkini vereyim ama aksi de bana yakışmaz. bir şekilde burada olan bitenden haberi olursa, en ufak bir incitme ihtimâlime karşılık binlerce kez özür diliyorum. kimsenin hâtırâsına saygısızlık etmek istemem. dahası siz memnun olacaksınız diye, sizin istediğiniz gibi yazamam. canım ne isterse onu yazarım ben. ama artık anlayın kazkafa cemaati! sizin kastettiğiniz kişiyle (kimden bahsettiğimi anlıyorsunuz di mi netekim) uzaktan yakından en ufak bir gönül bağım yoktur. dahası kendisinin birlikte olduğu hanımdan da bir vakit önce mektup almış bulunuyorum. o da kendince bir takım endişelere kapılmış. elbette cevaplama gereği bile duymadım. zirâ kendisi bizim defterimizden vakti zamanında silinmiştir bir başka vesileyle.

    şimdi burayı okuyan malûm şahıslar ne demek istediğimi bir güzel anlamıştır zannımca. yok anlamadılarsa eğer, kendilerince eğlence hâline gelmiş bu işi daha da eğlenceli hâle getirebilirim. neden mi? yaram yok ki gocunayım. :))
    götünüz yiyosa çıkın deyin ki; ben şu kişiyle aşk ya da adı herneyse onu yaşıyorum. biri de bir yerde bir şey yazınca etkileniyorum. ya da herneyse.. niye ille de bu işe birilerini bulaştırma derdine düşüyorsunuz ki? bize ne?! rahatsız oluyorsanız buraya gelip yazmayın. beni de pis işlerinize âlet etmeyin. ki zamânında bi güzel âlet olduk netekim. off bee!!! iki koca boşadım, kurtulmak bu kadar zor olmadı. üstüme yapışan bu etiketten hoşlanmıyorum tamam mı?! anlaşıldı mı?! şimdi gidin kendi bahçenizde oynayın. kendi kendinize gelin güvey olmaya devâm edin.hadi naş!

  8. Congratulations for Turkey to have last to the phase of the championship of soccer of the Europe

Bir Cevap Yazın

