her yıl yeni midir..? yenir midir..? müdür, müdür müdür..?

falan filân.. evet bu şarkı yeni sayılır. redd diye bi grup var, onlardan. dinleyin, dinlettirin anacığım. yazının başlığıyla karıştırılmaya, falan filan diye aratacaksınız.

ha, ne diyordum ben.. evet, her yıl nasıl yeni olabilir ki? bunca asrı devirdim hâlâ anlayabilmiş değilim. lâkin suratsızlığıma bi son vermek için acıcık neşe saçayım istedim. bakınız etrâfınıza saçılan o şeyler neşe olüyür. saçan da benim hıh!

şansınız varsa eğer; zâten her şeyden nemalanırsınız (nema türk literatüründe olumlu anlamda ilk kez burada, bu yazıda kullanılmıştır dikkatinize!).. sonacığıma aramadıklarınız bile ayağınıza kadar geliverir. meselâcığıma eteğini toplamaktan âciz bir kadın bile olsanız mahallenin en gözde bekârı sizinle evlenir. örneği iyi verebildim mi bilmiyorum. benim sevgili blog sapıklarım, bunu da hemen kafayı üçüncü kocayı bulmakla bozduğuma yorabilir. üstüme alınmayacağım lâkin bende bu şans varken zor be güzelim. :P
hem ben artık facebookla kafayı bozmuş durumdayım. takıntılarım olduğunu onmilyonyüzbin kere anllatmışımdır mâlûm.. şimdi de facebooka taktım. ilgili kurum ve kuruluşların dikkatine sunulur! ha kafayı taktım da ne oldu..? yirmi yıldır görmediğim arkadaşıma kavuştum meselâ, o ayrı, ama pokere de merâk saldım bir tıklamayla. chip kazanmak için gönderilen bir dâvetiyeye tıklayınca olan oldu. bir haftada hem pokeri söktüm hem de üç yıldız aldım, pro oldum. ben daha sizin için ne yapayım sevgili yurttaşlarım. ay size de yaranılmıyor ki..

2008 herkese şans getirsin. âmin!

the end.

7 responses to “her yıl yeni midir..? yenir midir..? müdür, müdür müdür..?

  1. Gönlüne göre geçsin yeni yıl, Candancığım.:)
    Keyfin ve de son poker durumuna göre şeytanın bol olsun.:))

  2. Ben çok mu uzak kalmışım ne? Afalladım bir anda. Candan hanım vallahi var sizde bir değişiklik. Sanki yazı tarzınız değişmiş gibi geldi. Ya da o benim hüsnüm veya kuruntum. Sebebini feysbuka bağlayayım bari.

    Gerçek parayla oynanmayan, eğer ki sanal ortamda değil de gerçek insanlarla oynanacaksa fasulyelerle oynanan bir kumar hayatınız olur inşallah.

  3. Cano Hanımcığım, Konstantin Beyimiz dönmüş! Fethi Bey’in malikanesinde rastladım izine. Habarınız ossun. Hadi parça pinçik edelim onu.

  4. Cano Hanımcığım, Konstantin Beyimiz dönmüş! Fethi Bey’in malikanesinde rastladım izine. Habarınız ossun. Hadi parça pinçik edelim onu.

    Facebo[o]k’a da, sizi elimizden aldığı için teessüflerimi bildiririm yane.

  5. Hadi gari Cano Hanımcığım, çekin elinizi şu Feysbok’tan da feyzinizi malikanelerimizden alınıs. Konstantin Beyimiz geldi, neş’emiz de yerine geldi.

  6. gördüm seni nihayet şükür kavuşturana..tuluatın sitesine bakındım bugün ve buraya gelmek için yol yordam bilmediğimi öğrendim hemen değiştirdim ayarlarımı ve buradayım..ne güzle şey seni görmek yeniden..
    sevgilerimi yolluyorum sana en kocamanından…

Bir Cevap Yazın

