sedâ bayan burda ikâmet etmiyor!

 

hazreti goog vâsıtasıyla sayfama gelen zevat! sözüm size.. kardeşim akıllı olun, burası sabah sabah sedâ bayan programına benziyor mu hiç?! yok efendim zara eşinden ayrılmış mıymış? ben nerden bileyim lan. hem bana ne! o ayrılsa herifi ben mi alıcam, yoksa siz mi?! sizin işiniz gücünüz yok mu yav?!

bi kere ben o zara denen hatundan hiç hoşlanmam. belli bi nedeni yok ama hiç hoşlanmam işte. cinlerimiz sevişmiyor. ha ben sibel can’dan da hiç hoşlanmam. onu da burdan sormayın. hayır yâni, böyle şeyler aramaya hiç utanmıyorsunuz, bir de gelip benim sayfamdan soruyorsunuz. bi günden bi güne burda zara lâfı geçmiş mi? ben adını ağzıma almadım, alan olduğunu da sanmam. olsa farkederdim.

günlerdir sayfamda bu soru sorulunca, ilk ağızdan cevap vereyim istedim. dedikoduyu ben de severim. ama her zaman değil. bu aralar başka dedikodulara kafa yoruyorum. çaya şeker cinsinden..

8 responses to “sedâ bayan burda ikâmet etmiyor!

  1. Bence, hazreti goog’a bir istida vermeli.
    Madem, onun vasıtasıyla geleyollar, mes’ul müdür o sayılır, bu durumdan.
    Di mi, ama!
    :)

  2. iste sedayi kocasindan ayiran kadin
    seda kiminle yaka paca birbirine girdi
    hulya avsar nasil zayifladi
    demet akalinin kicini kim elledi
    ibraam tatlises kiminle goruldu
    ferdi tayfur uzun zamandir ne yapiyor
    …….
    ….

    ne mi yapiyorum?
    Google’dan musteri cekmeye calisiyorum Candan hanima :)
    Bir bakima amme hizmeti….
    keh keh yaaaaaa

    du bakalim kac kisi gelecek

  3. “nijerya’nın hangi yemegi meşhurdur”

    Adımız “Soğuk Yemek” olunca mı böyle oluyür aceba?

  4. :))) bana da en çok carmen elektra resimleri arayıp geliyorlar. benim melek figürleri değil aradıkları tabii. bir gün ben de aratıp buldum, güzel kadın allah için … ama benim ziyaretçilerin öyle ruha soru sorar gibi bir halleri yok. kalender insanlar anladığım kadarıyla, resim istiyorlar sadece:)

  5. istida’yı Ekmekçikızhanımcım yazsın hepimiz altına imzâ atalım. Fatih hâriç, o hazreti goog’un cemaatinden. :P Metin Bey siz anlarsınız bu carmen elektra’dan filân di mi? yok yok bizim Elektra diil, onun öyle kompleksleri yok, bilinmek istemiyor. di mi Elektracım? :))

  6. :) severim seni..unutmadım dualarımda ve aklımdaydın lakin…dünya işte..yorucu ve sıkıcıydı…yazmaya bile meylim yoktu…yazdım bu gün iki satır ve sen düştün gönlüme…iyi ki bakmışım..iyi ki tanımışım..iyi ki gülümsememe sebep satırlarına uğramışım..öpüyorum yüreğinin ucundan..selametle….çiçeğin…

  7. Manolya Hanımcım nirelerdesiniz yav?! aihm’ye filân gittiniz sandım ayol! meğersem dubai imiş. :))

    gezi yazılarınızı okudum efenim. hayatta görmek istemeyeceği bir yeri bile görmek istiyor insan sâyenizde. ;)

  8. canım..can/dan/ım..can/dan/cağızım :)

Bir Cevap Yazın

