ben elmayı seviyorum diye, elma da beni sevmek zorunda mı..?

 

yazmaya iteklemek kendini ne zor mesele imiş. aylar var, aklımdan geçenleri duymamak için direneli. hem söylemek ne kolay, dilimin kemiğini aldıralı beri ..

âniden hapse tıktığım kelimeler, günışığından mahrum kalmış hayvanlara benziyorlar. açsam kapıyı, bir anda fırlayıp gidecekler ya da sinmiş bulacağım yalnızlıktan, kimsesizlikten. kimbilir, eski mecâlleri de yoktur artık. hattâ sıraya dizilme isteklerini de yitirmişlerdir. ne yapsalar haklılar vesselâm. ama ben en çok onları seviyorum. yanyana sıralamayı, şimdi olduğu gibi.. onlar olmasaydı eğer; boğulurdum düşüncelerimin arasında. düşüncelerim de onlardan ibâret değil mi en nihâyetinde. elmayı geçirirken aklımdan, harfleri diziyorum önce yanyana: e-l-m-a . elma oluyor yazınca.

peki ben kelimeleri seviyorken, yazdıklarım da, beni seviyor mu acaba..?

 

15 responses to “ben elmayı seviyorum diye, elma da beni sevmek zorunda mı..?

  1. Bu ne sürpriz böyle!
    Neo Hanımda bir yorum görünce bi bakiim nedir vaziyet dedim, işte buymuş. :))

  2. :))

    efenim eksik olmayınız.. seyâhatte olmasanız size de uğrayacaktım ama bavulların açılması falan.. ;)

    artık buralarda gibiyiz (biz, yâni bütün candanlar)! :P

  3. evet evet seviyor:) azıcık kapris yaparlar tabii en başta. çok ihmal ettin ya onları. ama sen onların gönlünü alırsın gibi geliyor bana)
    hoşgeldin…

  4. :))

    canım.. hoşbuldum, çok hoş!
    deniycem, en azından bunu biliyorum..

  5. Cano Hanım Cano Hanım,

    Ben bu müstesna yazınızı [ç]alsam, kendime maletsem, ne gadder telif ücreti ödemem iktiza eder aceba?

    Kestane kebap…

  6. ben de yaşıyorum ben de…
    kelimelerim de…

    kelimelerin de yaşıyormuş.
    hayat devam ediyor sanki!

  7. Selamun Aleyküm Candan Abla;

    Abla sen bizi biz de seni seviyoruz ya. Kelimelere de seni sevmek düşer ;)

    Allah’a emanet olun…

  8. Oho oho.!!!!
    neler oluyor burda?
    Ben niye boyle seyleri Izlenimlerden ogreniyorum!!!
    Yakarim yikarim…

  9. Metin Beyciim,
    alın tepe tepe kullanın, telif melif de istemez icâbında, üstü kalsın! :))
    hem yok öyle numaradan gaz vermeler, yemedi hayvan terli! ;)

  10. Edip Bey pek sevindim orda olduğunuza!
    ne güzel, ne güzel..

  11. Emrecim, kelimelere emrivâki sökmez, ha bunu bilesin! ;)

  12. Fatih The Kayıp Blogger/Bilâder,
    harbiden yau, sen niye İzlenimler’den öğreniyosun böyle şeyleri neronum, koçum?! :P

  13. en çok beni seviyorsun sen..

    :)

  14. bi düşünmem lâzım.. :P

  15. Candan abla muhabbet kalpten kalbe de olur. Kelimeler araç. Anlatılamayacak duygu yoktur. Sadece modern zamanlarda dünyayı pek bi görebildiklerimizden ibaret sanar olduk :)

    Allah’a emanet olun…

Yorum bırakın